...siis mun super mario world speedrun...
...meni päs PERSETTÄ!!! kun peliohjain meni [sensuroitu] ja jouduin pelaamaan näppäinmistöllä...
aika: 22min, olis ollu parempi, jos peliohjain olisi ''wörkittänyt''
mun speedrun....
5
441
Vastaukset
- MASTER-88
MUN SPEEDRUN ON MENNYT PARI KERTAA LÄSKIKSI, ELI KERRAN LOPPU PARISTOT MAALI VIIVALLA ENKÄ OLLUT TALLENTANUT PELIÄNI KUN JUOKSIN SS-JUOKSUA. KERRAN OLIN PELANUT KOKO PÄIVÄN 100% JUOKSUA JA IKÄVÄKSENI HUOMASIN PELIN LOPUSSA ETTÄ UNOHDIN ITEMIN VÄLISTÄ. JOTEN KOKO PÄIVÄN TYÖ OLI TURHAA.
VIIMEKSI MENIN VÄÄRÄLLE REITILLE METROID ZERO MISSIONIN 100% SS JUOKSUSSA. OLIN KAI AJATTELEMATON. YHDEN KERRAN TAAS HÄVISI SUPER METROIDISTA KAIKKI MUISTIT AIVAN AUTOMAATTISESTI KUN OLIN SPEEDRUNISSA IHAN LOPUSSA. MUISTEJA KUN EI VOI PALAUTTAA KUN PELAAMALLA. MUUTENKIN ON NOISSA SNES PELEISSÄ HÄVINNYT TIEDOSTOJA.
ELI SITÄ SATTUU AIANKIN SPEEDRUNEISSA JA MINÄ JOS KUKA OLEN ELÄVÄ ESIMERKKI HUONOSTA TUURISTA MAALIVIIVALLA. ONNEKSI TUO SUPER MARIO WORLDIN JUOKSU ON LYHYT JOTEN SITÄ VOI YRITTÄÄ UUDESTAAN TAAS JOSKUS. Speed Runeja ei tehdä emulaattoreilla... Niillähän voi tehdä vaikka mitä! Emulaattoreilla tehdyt Spped Runit luetellaan eri osastoon. Parempi olisi, että omistaisit PAL-version pelistä ja sillä tekisit Speed Runeja. Silloin täällä kaikki voisivat verrata toisien ennätyksiä.
Aion tehdä uuden Speed Runin SMW:stä taas. Laitan ennätyksen tänne sitten...- MASTER-88
NIIN SE ON ETTÄ AINAKAAN SDA EI HUOLI EMULAATTORI JUOKSUJA. MUTTA VOIHAN EMU JUOKSUJAKIN TEHDÄ, NIITÄHÄN ON ARCHIVE ORGISSA OIKEIN URAKALLA.
JEP PALJONKOS OLISI TAVOITTEENA?
ITSE TEIN KOLME UUTTAA ENKAA ZERO MISSIONIIN
PARAS AIKA NYT: 0.31.24
PARAS AIKA 100%: 1.00.58
PARAS AIKA 100% SINGLE SEGMENT: 1.03.06
UUSI 100% SINGLE SEGMENT ON PAREMPI AIKA KUN VIELÄ VÄHÄN AIKAA SITTEN OLLUT MULTI SEGMENT. EN NIMITTÄIN MISSANNUT YHTÄÄN SPEED TRICKIÄ. OLIN USKOMATTOMAN ONNEKAS TUOSSA JUOKSUSSA. MASTER-88 kirjoitti:
NIIN SE ON ETTÄ AINAKAAN SDA EI HUOLI EMULAATTORI JUOKSUJA. MUTTA VOIHAN EMU JUOKSUJAKIN TEHDÄ, NIITÄHÄN ON ARCHIVE ORGISSA OIKEIN URAKALLA.
JEP PALJONKOS OLISI TAVOITTEENA?
ITSE TEIN KOLME UUTTAA ENKAA ZERO MISSIONIIN
PARAS AIKA NYT: 0.31.24
PARAS AIKA 100%: 1.00.58
PARAS AIKA 100% SINGLE SEGMENT: 1.03.06
UUSI 100% SINGLE SEGMENT ON PAREMPI AIKA KUN VIELÄ VÄHÄN AIKAA SITTEN OLLUT MULTI SEGMENT. EN NIMITTÄIN MISSANNUT YHTÄÄN SPEED TRICKIÄ. OLIN USKOMATTOMAN ONNEKAS TUOSSA JUOKSUSSA.(en jaksanut laittaa tätä viestiä eilen, eli laitan sen nyt...)
Tein eilen Single-Segment juoksun Super Mario Worldista. Juoksu eteni hyvin, mutta sitten lopussa kun olin saanut juoksun tehtyä, huomasin, että AJASTIMENI EI OLLUT PÄÄLLÄ!!!!!!! Voi stna... Olin aika varma, että sain uuden ennätyksen...- MASTER-88
pelaaja05 kirjoitti:
(en jaksanut laittaa tätä viestiä eilen, eli laitan sen nyt...)
Tein eilen Single-Segment juoksun Super Mario Worldista. Juoksu eteni hyvin, mutta sitten lopussa kun olin saanut juoksun tehtyä, huomasin, että AJASTIMENI EI OLLUT PÄÄLLÄ!!!!!!! Voi stna... Olin aika varma, että sain uuden ennätyksen...JUU MULLE KÄVI HIEMAN SAMALLA TAVALLA TUOSSA SUPER MARIO WORLDISSA AIKOINAAN. HYVÄ KUITENKIN OLI SE ETTÄ HUOMASIN SEN ALKU VAIHEESSA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511319- 629272
- 1375455
- 1443754
- 753700
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373609- 403348
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal193000- 632733
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722450