Olen usein keskustellut ihastukseni kanssa mesessä.Luulen että hänkin tykkää musta jonkin verran,mutta ongelmana on se että se on seurustellut jo aika kauan...
Pitäisikö vain jatkaa omaa elämää ja unohtaa se?Me ollaan useasti vilkuiltu toisiamme koulussa,mut en tiä tarkoittaako se mitään.Tätä on kestänyt jo kesäloman lopusta asti...Ärsyttävää kun ei tiä mitä pitäis tehä.Auttakaa!
Toivon ihan asiallisia vastauksia eikä sitten mitään vittuilijoita.
mitä tehä?
3
368
Vastaukset
- .........
Mulla on sama ongelma! Olen rakastunut poikaan, jota jo rakastetaan...
Paitsi että tämä on vielä paras kaverini...
Mutta hei! Ole sille vain kaveri! Älä ryhdy huoraksi/lutkaksi/nartuksi yms.!
Jos poika pystyy pettämään sitä toista tyttöä, miksi ei myös sinua?
Jos tahdot pojan, pyydä että se lopettaa suhteen ennenkuin teillä on mitään.
Mun tapauksessa vain en ole varma että pitääkö poika musta vaiko ei...
Parasta kuitenkin että pysyisit kaverina, niin ei toisten onni murru :)- mieltä
parasta olla kaveri. tai jonkun sydän särkyy. jos ne eroo joskus niin sitten tietenkin voit olla sen tyypin tukena, mutta älä silti niitten eroa toivo. ole kaveri sille niin kaikki on tyytyväisiä
- piiaaaaa
että tää jätkä, vaika en tunnekkaan, niin jos hän siis seurustelee, niin antaa seurustella, ja voihan hän olla sinuun pikkasen ihastunut ;) mutta on hiukan epävarmassa tilassa, niin kuin sinäkin, neuvon, että älä tee mitn "yllätyshyökkäyksiä" ainakaan heti, anna pojan tutustua rauhassa ;) kukaties, pian HÄN ehkä uskaltaa kysyä sinulta jotain, vaikka siellä mesessä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511417- 639810
- 1445559
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792583