mitä tehä?

Bloody-eye

Olen usein keskustellut ihastukseni kanssa mesessä.Luulen että hänkin tykkää musta jonkin verran,mutta ongelmana on se että se on seurustellut jo aika kauan...
Pitäisikö vain jatkaa omaa elämää ja unohtaa se?Me ollaan useasti vilkuiltu toisiamme koulussa,mut en tiä tarkoittaako se mitään.Tätä on kestänyt jo kesäloman lopusta asti...Ärsyttävää kun ei tiä mitä pitäis tehä.Auttakaa!

Toivon ihan asiallisia vastauksia eikä sitten mitään vittuilijoita.

3

368

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .........

Mulla on sama ongelma! Olen rakastunut poikaan, jota jo rakastetaan...
      Paitsi että tämä on vielä paras kaverini...
      Mutta hei! Ole sille vain kaveri! Älä ryhdy huoraksi/lutkaksi/nartuksi yms.!
      Jos poika pystyy pettämään sitä toista tyttöä, miksi ei myös sinua?
      Jos tahdot pojan, pyydä että se lopettaa suhteen ennenkuin teillä on mitään.
      Mun tapauksessa vain en ole varma että pitääkö poika musta vaiko ei...
      Parasta kuitenkin että pysyisit kaverina, niin ei toisten onni murru :)

• mieltä

parasta olla kaveri. tai jonkun sydän särkyy. jos ne eroo joskus niin sitten tietenkin voit olla sen tyypin tukena, mutta älä silti niitten eroa toivo. ole kaveri sille niin kaikki on tyytyväisiä

• piiaaaaa

että tää jätkä, vaika en tunnekkaan, niin jos hän siis seurustelee, niin antaa seurustella, ja voihan hän olla sinuun pikkasen ihastunut ;) mutta on hiukan epävarmassa tilassa, niin kuin sinäkin, neuvon, että älä tee mitn "yllätyshyökkäyksiä" ainakaan heti, anna pojan tutustua rauhassa ;) kukaties, pian HÄN ehkä uskaltaa kysyä sinulta jotain, vaikka siellä mesessä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11417
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9810
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      144
      5559
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3740
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3635
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3173
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2793
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2583
    Aihe