Mulla on OO1.1.4-ohjelma saako siihen jotenkin automaattisen tallennuksen. Kone tallentaisi esim. 5 minuutin välein, jos niin kuinka.
OO1.1.4 automaatinen tallennus
3
399
Vastaukset
- Asetuksista
Työkalut - Asetukset - Lataus ja tallennus - Yleistä - Tallenna asiakirjan palautustiedot joka xx minuutti. (Version 2.0 mukaan, ja muistelen samalaisia asetuksia edellisissäkin versioissa.)
- FPD
Asetuksen voi kytkeä toimimaan seuraavasti:
(Työkalut | Asetukset...)
Napsauta hiirellä "Lataus ja tallennus" ja valitse "Yleiset" -kohta, jossa voit määritellä haluamasi tallennusvälin laittamalla rastin ruutuun "Automaattinen tallennusväli" (oletuksena on 15 minuuttia). Huom! Itselläni versio 1.1.5 ja siinä näyttää olevan väärä suomennos - Pöytäkirja sanan tilalla pitäisi lukea minuuttia.
"Kehota tallentamaan" tuo käyttäjälle ilmoituksen tallentamisesta määritellyn aikavälin mukaisesti - rastin voi myös ottaa pois ruudusta, jos haluaa automaattista toimintaa. - Poro1
tehnyt sen niin tsekkaa uudempi OO, eli tuo 2.0.1 versio. Pyörii minullakin 667 MHz koneessa 128 megan muistilla.
http://fi.openoffice.org
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672814
- 2012097
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501932- 711776
- 921658
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91541- 831251
- 811080
- 951039
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1991039