teinköhän väärin

pivi

Asuin neljä vuotta erään uunon luona hän elätti minua ja maksoi bensatkin autooni . Yks kaks alkoi kyllästyttää ja häivyin vähin äänin . Harmittaa kun tuli vietyä vielä se rahatkin joita se oli säästänyt monta vuotta . Kuulin että se oli säästänyt niitä yllätystä varten MEILLE . Auttakaa mitä pitäs tehdä , en uskalla ottaa yhteyttä ja hävettääkin .

9

696

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saihan hän

yllätystä rahan edestä...

• huijarit eivät

ole onnellisia. Huomasit sen jo itsekin.

• heekuli

provoinesi! Älkää vastatko tähän turhaan,onhan selkee asia tuo,ettei kannata?

• 50+ setämies

Provoilee joka palstalla,turha ottaa edes kantaa,ajattele verenpainettasi

• heekuli
        50+ setämies kirjoitti:

Provoilee joka palstalla,turha ottaa edes kantaa,ajattele verenpainettasi

nousi kaiketi turhaan tällä kertaa.(tuo veren paine)Kiitän valistuksesta.

• takaisin

Maksa selvällä rahalla siipeilysi takaisin mieluiten normi korolla varustettuna. Tähän sinusta uskoakseni ei ole.

• pivi

Rahat on hävitetty enkä ikinä hanki niin paljon että saisin maksettua . Eikä se ota minua takaisin oma syy . En minä täällä tähän aikaan kirjoittelisikaan jos en olisi lähtenyt sillä tavalla kyllä kaduttaa . Jos olisi narua menisin hirteen mistä sitä tähän aikaan saisi ?

• heekuli
        pivi kirjoitti:

Rahat on hävitetty enkä ikinä hanki niin paljon että saisin maksettua . Eikä se ota minua takaisin oma syy . En minä täällä tähän aikaan kirjoittelisikaan jos en olisi lähtenyt sillä tavalla kyllä kaduttaa . Jos olisi narua menisin hirteen mistä sitä tähän aikaan saisi ?

vähän raskaammin aikaisemmin.Ota hemmoon yhteys ja sovi asiat kuntoon.kyllä se siitä taas ludviutuu...

• nenässä
        heekuli kirjoitti:

vähän raskaammin aikaisemmin.Ota hemmoon yhteys ja sovi asiat kuntoon.kyllä se siitä taas ludviutuu...

Ei pidä humala päissään kirjoitella mitä sylki suuhun tuo . Mutta mitäpä tuosta jokaisella on vapaus luoda sellaista tekstiä kun on kykyjä . Mutta henkilökohtaisuudet ja uhkailut ei kuulu näille palstoille . Sattuiko teksti sinuun henkilökohtaisesti ei ollut tarkoitus osoitella ketään .

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      34
      11291
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      60
      9098
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      137
      5445
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3754
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3680
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3599
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3338
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      60
      2698
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      72
      2420
    10. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      14
      2073
    Aihe