Asuin neljä vuotta erään uunon luona hän elätti minua ja maksoi bensatkin autooni . Yks kaks alkoi kyllästyttää ja häivyin vähin äänin . Harmittaa kun tuli vietyä vielä se rahatkin joita se oli säästänyt monta vuotta . Kuulin että se oli säästänyt niitä yllätystä varten MEILLE . Auttakaa mitä pitäs tehdä , en uskalla ottaa yhteyttä ja hävettääkin .
teinköhän väärin
9
696
Vastaukset
- saihan hän
yllätystä rahan edestä...
- huijarit eivät
ole onnellisia. Huomasit sen jo itsekin.
- heekuli
provoinesi! Älkää vastatko tähän turhaan,onhan selkee asia tuo,ettei kannata?
- 50+ setämies
Provoilee joka palstalla,turha ottaa edes kantaa,ajattele verenpainettasi
- heekuli
50+ setämies kirjoitti:
Provoilee joka palstalla,turha ottaa edes kantaa,ajattele verenpainettasi
nousi kaiketi turhaan tällä kertaa.(tuo veren paine)Kiitän valistuksesta.
- takaisin
Maksa selvällä rahalla siipeilysi takaisin mieluiten normi korolla varustettuna. Tähän sinusta uskoakseni ei ole.
- pivi
Rahat on hävitetty enkä ikinä hanki niin paljon että saisin maksettua . Eikä se ota minua takaisin oma syy . En minä täällä tähän aikaan kirjoittelisikaan jos en olisi lähtenyt sillä tavalla kyllä kaduttaa . Jos olisi narua menisin hirteen mistä sitä tähän aikaan saisi ?
- heekuli
pivi kirjoitti:
Rahat on hävitetty enkä ikinä hanki niin paljon että saisin maksettua . Eikä se ota minua takaisin oma syy . En minä täällä tähän aikaan kirjoittelisikaan jos en olisi lähtenyt sillä tavalla kyllä kaduttaa . Jos olisi narua menisin hirteen mistä sitä tähän aikaan saisi ?
vähän raskaammin aikaisemmin.Ota hemmoon yhteys ja sovi asiat kuntoon.kyllä se siitä taas ludviutuu...
- nenässä
heekuli kirjoitti:
vähän raskaammin aikaisemmin.Ota hemmoon yhteys ja sovi asiat kuntoon.kyllä se siitä taas ludviutuu...
Ei pidä humala päissään kirjoitella mitä sylki suuhun tuo . Mutta mitäpä tuosta jokaisella on vapaus luoda sellaista tekstiä kun on kykyjä . Mutta henkilökohtaisuudet ja uhkailut ei kuulu näille palstoille . Sattuiko teksti sinuun henkilökohtaisesti ei ollut tarkoitus osoitella ketään .
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411291- 609098
- 1375445
- 1443754
- 753680
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403338
- 602698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722420Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal142073