miettikää, että koko maailmaa kaatuu nenän varaan. en mä muuten valita omaa ulkomuotooni, mulla on ihan hyvä kroppa, pylly kans, suuret silmät ja pitkät ripset, söpöt huulet ja oon hyvänmittanen, on tissiä ja painookin on sillee hillitysti, urheilen paljon. :) tähän asti kaikki viä toimis! ja perkuleen hyvin. mut sitten, on tää yks murheen kryyni. Mun Nenä. Mun helvetin ruma Nenä. Semmonen tosi kiva ei se pitkä oo, mutta vitun levee. Joo, ei siinä muuta,mutta ku en kehtaa ees poikia kattoo silmiin, ku pelkään et ne tuijottaa mun Nenää, joka on ihan kauhee. Yritän aina kaikin tavoin saada huomion mun ylisuurista nenästä, pitämällä ihon puhtaana, tai no, eihän mulla oo koskaan ollu oikeastaan ku pari finniä, sit yritän rajata silmäni niin, että ne näkyis suurina, mut sois eri asia, jos oisin pulleeposkinen, niin ei mun nenä sillo ois niin erikoisen ison näkönen. mut se on ihan kauhee, pienten poskien kanssa. Oon saanu kärsiä tästä jo melkein 15 vuotta. tai no oikeastaan ekalta luokalta, ku kaverit huomas, et jaa, tolla on aika kiva kokonen nenä,..lisäks oon nin toivottoman rakastunu yhteen poikaan, suudeltiin muutaman kerran, mut tyyliin joku sillekkin meni joku sanoo, ett " mitä sää tota kattelet, kato sen nenää" eipä oo enää txt ja nuollu. Varmaan meen viä johonkin nenäleikkaukseen, et morjesta vaan sullekkin michael jackson!
ei naurata, ei sit tippaakaan! ://
älkää viittikö tuoda enempää tuskaa, joten asiallisia vastauksia "neuvoja" kaipaan .
isonenäinen tyttö
27
4387
Vastaukset
- Van der Decken
Menee plastiikkakirurgaan sitte. Säästä vain rahaa. Niin helppo on!
- Hyvän ja pahan tuollapuolen
Munkin nenä on aivan helvetin ruma, eli leikkaukseen mäki oon menossa. Oo ilonen että nykyään on keinoja korjata luonnon sairaat pilat kirurgin veitsellä.
- Van der Decken
Hyvä, sitte et tarvi valinttaa. Lullen että monet tytöt kirjoitavat tänne ja valittaa ja he haluavat vain saada "kilttit vastaukset" niin että: "sinä kelpat ja olet kaunis" ja pla pla pla ja paljon paskapuhetta. Paremppia antaa neuvoja sitte! OIKEA neuvoja. Niin menee lääkarille vain että tulet kaunemmaksi!
- NoFace
Van der Decken kirjoitti:
Hyvä, sitte et tarvi valinttaa. Lullen että monet tytöt kirjoitavat tänne ja valittaa ja he haluavat vain saada "kilttit vastaukset" niin että: "sinä kelpat ja olet kaunis" ja pla pla pla ja paljon paskapuhetta. Paremppia antaa neuvoja sitte! OIKEA neuvoja. Niin menee lääkarille vain että tulet kaunemmaksi!
jotkut arvostavat enemmän aitoutta.
minullakin on iso nenä ja pienet rinnat, en silti menisi leikkauttamaan nenääni ja ottamaan silikoneja.
kyllä ainakin miehelle kelpaan ihan tällaisena. - Van der Decken
NoFace kirjoitti:
jotkut arvostavat enemmän aitoutta.
minullakin on iso nenä ja pienet rinnat, en silti menisi leikkauttamaan nenääni ja ottamaan silikoneja.
kyllä ainakin miehelle kelpaan ihan tällaisena.Niin mutta tämä tyttö ei oli tyytyväinen ja hän sai neuvoja! Mutta sinä olet tyytyväinen. Jajaa tottakai kelpat miehille. Myös rumia miehia ovat olemassa
- NoFace
Van der Decken kirjoitti:
Niin mutta tämä tyttö ei oli tyytyväinen ja hän sai neuvoja! Mutta sinä olet tyytyväinen. Jajaa tottakai kelpat miehille. Myös rumia miehia ovat olemassa
niinhän niitä on, reilusti enemmän kun rumia naisia itse asiassa =) vaikka eivät näytä itse tajuavan.
mutta pointtini olikin että vaikka on iso nenä jne. niin en silti ole mikään ruma vaan ihan perusnätti. ettei se nenä välttämättä kaikkea pilaa.
- okoakfpa
TAPPAKAA MINUT ; VITTU TAPPAKAA
- jokuvaaaa
asutko virroilla, alkaako nimesi t:llä? :)
- Hmm....
Minulla on sellainen ihme "kyhmy" nenässä, mitä oikeastaan ei huomaakaan ellei todella tarkasti katso sivulta tai ellen sano siitä. Nykyään lasit peittävän tämän ominaisuuden.
Sitä on itselleen todella kriittinen. Oli itsetunto melkein minkälainen tahansa. Tänään tuli joku ruotsinkielinen ohjelma sicsac(satuin katsomaan ykköstä juuri silloin). Siinä oli nuorten huonosta itsetunnosta. Radiojuontaja puhui asioista, mitä itse huomaa omassa kehossaan, mutta toiset ei taas huomaa sitä. Siitä johtuen miettii, mitä noikin nyt ajattelee esim. juuri mun nenästä.
Muuten tuosta rakastuneisuudesta: Mikäli poika kattoo sun ulkonäköä, sä et ole sen arvoinen! Se on totuus.
Tiedän, että pienikin "virhe" voi karistaa oman itsetunnon, etenkin jos ihmiset siitä huomauttelevat. Mulla on myös sellainen juttu, että hymyillessä ikenet näkyvät. Olen katsonut muitakin tyttöjä, kellä näkyvät ikenet. Ei se heitä haittaa. Minua taasen vaivaa, enkä tykkää jos musta otetaan kuva tosta vaan enkä saa valmistautua. :/
Koita jaksaa. Muista, että olit minkälainen tahansa olet kaunis, sekä sisältä että ulkoa! Äläkä välitä noista leikkaus jutuista! Leikkauksista ei ole kuin haittaa!- milla*
Itse olen mielestäni hyvinkin kaunis tyttö, 17-vuotias, ja aina olen pitänyt nenääni leveänä ja rumana. Jossain välissä aloin tuijottamaan enempi niitä hyviä puoliani, ja huomasin että se nenä menee ihan täysin muiden piirteiden joukossa, ihmiset ei edes kiinnitä siihen huomiota. Elä mene leikkaukseen.
- hipps
joo-o, mulla on kanssa.
mut jos miettii jotain oikeasti isonenäisiä naisia, niin ne on erilaisia, mut oikeesti tosi kauniita.- hipps
pikemminkin siis tarkoitin persoonallisia.
- kun ei nuo leikkauksetkaan
välttämättä ole se oikea vaihtoehto. itsellänikin on todella suuri nenä, pitkä ja iso, lainkaan sopimaton omiin pieniin kasvoihini.. on siitä jotkut joskus huomauttaneet ja se on todellakin minussa ruminta..
- iso nenä
..pitkä ja sellainen hyppyri päästä. Että silleen. Muuten omistankin sydämenmuotoiset sirot kasvot. Eli edestä päin vaikutelma on hyvä, mutta sivulta hirveä, näytän pinokkiolta. Pojat eivät ole asiasta huomauttaneet, tytöt kylläkin. Minulla on tapana syyttää nenääni kaikesta, esim. jos en saa haluamaani miestä.. Eihän sitä tiedä, jos se olisikin nenän syytä..
- isonokkainenneiti
iso nenä kirjoitti:
..pitkä ja sellainen hyppyri päästä. Että silleen. Muuten omistankin sydämenmuotoiset sirot kasvot. Eli edestä päin vaikutelma on hyvä, mutta sivulta hirveä, näytän pinokkiolta. Pojat eivät ole asiasta huomauttaneet, tytöt kylläkin. Minulla on tapana syyttää nenääni kaikesta, esim. jos en saa haluamaani miestä.. Eihän sitä tiedä, jos se olisikin nenän syytä..
Itsellänikin on sirot sydämenmuotoiset kasvot ja pitkä ja iso nenä (ei luoja kiitos leveä) jossa on pieni hyppyri päässä. Ja näytän sivulta katsottuna aivan pinokkiolta! Ja vihaan nenääni, sillä ilman sitä olisin hemmetin paljon paremman näköinen. Olisi mukava vaihdella ajatuksia nokistamme:)
- .....
isonokkainenneiti kirjoitti:
Itsellänikin on sirot sydämenmuotoiset kasvot ja pitkä ja iso nenä (ei luoja kiitos leveä) jossa on pieni hyppyri päässä. Ja näytän sivulta katsottuna aivan pinokkiolta! Ja vihaan nenääni, sillä ilman sitä olisin hemmetin paljon paremman näköinen. Olisi mukava vaihdella ajatuksia nokistamme:)
mulla on nelis kulmainen pää todela leveä leuka pienet silmät ja suu. nenä kun norsun kärsä pitkä ja leveä!! aivan kamala olen vasta 16 enkä ole aivan varma murtuiko minulla pienempänä nenä mutta nyt se on jotenki epämuodustuneen näköinen vanhemmillani on vain pitkä ja kapea nenä.haluaisin todella paljon leikkaukseen koska tämä syö itsetuntuoani olen arka sosiaalisissa olosuhteissa ja hiukset on pidettävä auki että voin piilottaa nenääni niihin sivu profiili on myös kamala koukku nokka. en jaksa enää taistella tämän kanssa joka päivä. alkaa käydä liian raskaaksi. en uskalla edes mennä lääkäriin koska jos se ei ole koskaan murtunut tai muuta olisin todella nolona ja muutenkin. nykyään mua nolostuttaaa aivan kaikki nenäni takia.
- kyllästyny
..... kirjoitti:
mulla on nelis kulmainen pää todela leveä leuka pienet silmät ja suu. nenä kun norsun kärsä pitkä ja leveä!! aivan kamala olen vasta 16 enkä ole aivan varma murtuiko minulla pienempänä nenä mutta nyt se on jotenki epämuodustuneen näköinen vanhemmillani on vain pitkä ja kapea nenä.haluaisin todella paljon leikkaukseen koska tämä syö itsetuntuoani olen arka sosiaalisissa olosuhteissa ja hiukset on pidettävä auki että voin piilottaa nenääni niihin sivu profiili on myös kamala koukku nokka. en jaksa enää taistella tämän kanssa joka päivä. alkaa käydä liian raskaaksi. en uskalla edes mennä lääkäriin koska jos se ei ole koskaan murtunut tai muuta olisin todella nolona ja muutenkin. nykyään mua nolostuttaaa aivan kaikki nenäni takia.
mul on nii sama juttu! vihaan mun nenää se on pitkä ja leveä ja kaikki menee pielee sen takia, syytän nenääni kaikesta. ärsyttää kun kaikilla kavereilla on pieni ja siro nenä ja mul o joku jätti joka ei sovi mulle! pojat ei kyllä siitä ole sanoneet mitään, mutta olen tosi arka jos joku poika on lähettyvillä ja varsinki jos se on joku sellane kenestä tykkään. olen vasta 14v ja tosi masentunut nenäni takia. !!!
- asenteesta se on kiinni
mä luin kerran sellasen kirjan missä oli joku isonenänen tyttö ja muuten se oli ihan nätti . nii se yritti kaikee, varjostusta ''nenänaamiota'', se yritti lastottaa se ettei se enää kasvais ja kaikkkee. mut sil pyöri ihan poikii ympäril ja kavereit. Ja aina kun musta tuntuu et kaikki tuijottaa jotain mussa, niin nostan pään pystyyn ja hoen mielessäni 'asenteesta se on kiinni' että jos mä ölen ylpeä itsestäni niin ei kukaan mua kato. Ja toimii!
- m0vaa
ennen 9 luokkaa en pahemmin kiinnittänyt huomiota nenääni, myöhemmin masennuin ja jostain syystä rupesin vain vihaamaan nenääni ja kommentti isosta nenästäni jonka kaverini epähuomiossa päästi jäi mieleeni pitkäksi aikaa, perin isäni ison nenän tosi leveä varsi ja koko nenä on valtava. olen tosi hoikka niin kuin isänikin mutta nenäni on valtava eikä sovi kasvoihini! Joka kerta kun katsoin itseäni peilistä rupesin näkemään vain ruman nenäni ja lopulta ajattelin olevani muutenkin todella ruma. piilouduin hiusteni taakse ja välttelin suoraa katsekontaktia, sivuprofiilissa nenäni ei näyttänyt niin pahalta. Joka päivä katselen muiden neniä ja nään vain pieniä ja söpöjä neniä!!! en yhtäkään suurta nenää joka on hyvin masentavaa.. Nykyään sen sijasta että päivittelisin ulkonäköäni peilistä,välttelen kaikki peilit etten masentaisi itseäni enempää. se on niin epäreilua kuinka muut syntyvät täydellisen näköisiksi ja itse on ruma. seurustella en uskalla, koska pidän itseäni niin vastenmielisen näköisenä etten kelpaisi kenellekkään. olen silti todella suosittu, paljon kavereita ja poikia, mutta kun puheeksi tulee seurustelu pakenen yleensä tilannetta ja pojat hämääntyvät. nykyään olen 17 v ja vihaan ulkonäköäni edelleen, mitä tehdä?
- dgfdgfhyyjk
Itselläni päinvastainen ongelma eli liian pieni nenä! Jumalauta! :) Oon siis mies ja inhoan näitä herkkiä kasvonpiirteitä. Kai tytöt tykkää, mut olis se ihan kiva näyttää vähä miehekkäämmältä. Onko jotain ridge-leikkausta olemassa? Hah.
- Jaaaaaa007
Jep mä oon mies ja mulla on täysin luonnoton nenä(pinokkio syndrooma). Ei vittu, pidän kaulahuivia naaman edessä pitämässä hervotonta aknea piilossa ja samaan aikaan pilkistää vitunmoinen pottunokka huivin ja silmien välistä! Jooh tosiaan ei onnen lahjat käy tasan, välillä pistää jo mielen matalaksi, koska kaupungille lähtiessä vietän enemmän peilin edessä aikaa, kun yksikään lissu ikinä ja silti tästä naamasta ei tule mitään!
Vituttaa, mutta vituttakoon, en saa tyttöjä! Katkeran masennuksen nielemisen avulla lopulta hyväksyin tämän tosiseikan, vaikka masennus pysyy!
- niin on mullaki,
mulla on myös huonoja uutisia: Nenä niinkuin korvatkin kasvaa koko elämän.
- isonenäinen neito
Mulla on ihan helvetin pitkä nenä jonka kruuna hillitön kyhmy
- abcdaa
joo mulla on ihan sama. oon jo nyt päättäny et meen nenäleikkaukseen heti ku oon kaheksantoista. siis olisin ehkä muuten ihan tyytyväinen itteeni, mut siis oon vaan niin jotenki epävarma ton mun nenän takia. se on JÄÄÄÄÄTÄVÄ. leviä, iso ja ruma. siis ei varmaan ees profiili oo niin paha mut ku se on niin leviä nii aaivan järkyttävä. se vaan häirittee mua niin paljo etten usko et voin olla tyytyväinen itteeni kunnes pääsen siitä erroon.
- isonenä
mulla kans aivan sairaan iso nenä, sivulta ja edestä! itekki aatellu mennä nenälaikkaukseeen, ku siihen varaa.
- nenö-
Mäkin oon kärsiny mun nenästä ala-asteelta asti. Haukkuja tuli varsinkin yläasteella, amiksessa toisinaan. Töissäkin kuulin tänään...
Oon yhessä vanhusten palvelutalossa, sellanen ihana vanhus katto (oon ollu siellä tyylii pari vuotta) mua ja sano, et "Huhhuh nokkas on ku pottu..." tuli kyl iha sika paha mieli, vaik se mummu onki iha superkiva (ja järkevä, ei mikään muistisairas).. Ku ei se yleensä arvostele ikinä ketään varsinkaan ulkonäöllisesti, vaik se sanoo asiat aina suoraan...!
Tällasissa tilanteissa tekee mieli aina ottaa sakset käteen ja pätkästä nokkansa. Oon miettiny, et kyl mä vielä joskus haluan leikkaukseen, jos tää huono itsetunto kriisi jatkuu vielä parinkin vuoden päästä! Meidän perheellä kaikilla on iha jättinenä. Ensinnäkin tää on niin leveä, kuin pitkäkin, ja iso oikeastaan joka kulmasta. On se aika peruna, tiiän sen ja oon kuullu lähemmäs 50 ihmiseltä ainakin. Vitttttu Kuka avaa 8 Vuotta vanhan keskustelun? :OO. Tuskin tuo nenä haittaa niin paljoa esim kuin jotkut finnit. Minusta kauneinta on silmät. En nyt uskoisi että olet mikään rumakaan jos sinulla on hyvä hymy,kauniit silmät,ynm sellaista niin voit olla ihan kaunis. Sitä paitsi luinpahan jostain keskustelu palstalta, että jotkut miehet pitävät isonenäisistä naisista. Eipä kai se paljoa vaikuta, kunhan ei mikään todella suuri oo :D Tämä on vain minun mielipiteen kauneushan on katsojan silmissä :) Ja nyt tulen miettineeksi miksi vastaan 8 vuotta vanhaan keskusteluun :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474