Häiriköt pois moottoripyörätapahtumista! Millä keinoin voisimme kitkeä tämän tietyn näkyvän ja häiritsevän luuseriporukan pois moottoripyörätapahtumista?
Häiriköt pois!
6
1952
Vastaukset
- el_lupo
Niistä en tiedä, mutta tällä palstalla nuo mopoikäiset ovat riesa. Tyhmempiä kysymyksiä eivät esitä edes minun pikku kersat?
- Antti K. Helsinki
Ethän kuitenkaan tarkoita tyhmillä kysymyksillä aloittelijoiden kysymyksiä?! Muistakaapa kaikki - jokainen meistä on ollut se aloittelija joskus. Itse näen sen niin, että tyhmiä kysymyksiä ei ole olemassakaan. Vain kysymällä voi oppia.
- Jorma™
mitähän tarkoitit mopoikäisillä?
todennäköisesti 14-15v?
ainakin itse olen vanhoilla päivillä hankkinut mopon takaisin ja todennäköisesti laajentanut tuota mainitsemaasi "mopoikää" toivottavasti parempaan suuntaa... mopoikähän on koko ikä, kuutiothan vain muuttuvat ajan myötä joko suuremmiksi tai pienemmiksi...
- siinä yks keino
Voit häiriköidä kotona yksin.
- pampperssi
kaikki pois vaan.
munkin mielesta verottaja ottaa kaikki pois.
poliisi kun pidättä niin ottaa kaikki pois.
kaupassa kaikki pois
kaikista otetaan töissäkin kaikki pois.
pesuaine räjäyttää lian poispois.
kaikki vaan pois jookostajoo
mitä opimme tästä
kaikki pois tai itse pois - 100vvv
mitä ne on nyt häirinnyt..ei mua ainakan!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1393850Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362974Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt91882Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa61616Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41089- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23741