Ollaan menossa huhtikuun lopulla Alanyaan Sifalar hotelliin! Lupaa 23.sta enemmän lämmintä.
Sifalar hotelli on kolmen tähden neljän tähden hotelli. Jossa on rannalle puoli kilsaa.
Onko kenelläkään kokemuksia?
Hotellihuoneet ovat tilavia neljälle hengelle. Mukaan lähtee mie, äiti isä sekä miun serkku.
Neljälle hengelle on Makuuhuoneita kaksi ja olohuone. Kokemuksia Sifalarista ja säistä?
Alanyaan huhtikuussa.
6
1418
Vastaukset
- Aurinkorasva
Onko lintu influenssasta vaaraa?
- mary
Oltiin viime toukokuussa ja elokuussa Alanyassa...aivan ihana paikka...katseltavaa ja kierrettävää riitää!Teijän hotellista en ole ihan varma,mutta yleensä hotellit ovat tuolla hyviä!Lämpötilatkin on siedettäviä huhtikuussa!Eikun hyvää matkaa!!
- rauhallinen paikka
moi. Olin Sifalarissa jokunen vuosi sitten, joten ihan viimehetken tietoa en voi antaa. Joka tapauksessa lähettävät mulle edelleen joulukortin, joten eiköhän paikka ole entisensä.
Hotelli on ihan ok rauhalliseen lomailuun. Huoneet on hyviä ja niissä on ( oli mulla) oma keittokomero. Ihmettelin kyllä miksi; ravintoloiden hinnat oli silloin niin halvat, että en viitsinyt ruveta itse kokkailemaan.
Hotelli on kahdessa rakennuksessa, joista kadunpuoleisessa on vastaanotto. Sisäpihalla on uima-allas ja pieni baari ja toinen hotelirakennus on sitten niiden takana. Sisään pääsee kumpaankin rakennukseen ainoastaan sen vastaanoton kautta, joten aika turvallista siellä on. ( Mutta yövieraita ei huoneisiin voi salakuljettaa... ;)
Rantaan on alle kilometri suoraa katua ja sen varrella on hedelmäkauppaa, pesulaa jne, jos niitä kaipaa. Yöelämä on satama-alueella, johon on kävellen jotain 1,5 -2 km. Eli meteli ei häiritse, mutta jos tahtoo bailata enemmän niin välimatka voi kyllä haitata.
Minusta hotelli oli ihan kelpo. Hyvää lomaa!
- ...
Meillä huoneistohotelli Lavinia...eli en teidän hotellista tiedä..Toivottavasti tosiaan ilmat suosii :D
- joo
saattaa kyl sataa välillä, mut ei varmaa paljoo, ehkä hieman tihkuttaa, mut kyl siä lämmin on jo sillo, iltasin saattaa olla viilee
- hNade
Sanopa äiskälle ja iskälle että käytte kokeilemassa samalla kadulla sijaitsevaa Kalle's Place ravintolaa (Şifalarin ovelta vasemmalle vähän eteenpäin) tosi mukava ja viihtyisä paikka! Hotelli on muuten ihan mukava ja hyvässä maineessa...olen kuullut siitä pelkkää hyvää, en ainoastaan vierailta, vaan myös niiltä, jotka asuvat ja työskentelevät lähistöllä.
Pitäkää hauskaa! (ja varmasti pidättekin) ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää2014347Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4413253Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142138Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa141790Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51178- 741023
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691015Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat24941- 75908
- 54906