Haloo...mulla on F-Secure virusturva ja juuri tein manuaalisen virustarkistuksen ja raportti kertoi,että löytyi kolme Trojan32.Dialer.ck nimistä virusta.Ei poistanut niitä automaattisesti.Miten pääsen niistä eroon.Olen tosi noviisi ja Englanti on kehnoa...voiko joku auttaa..
Apuaaaa !
11
867
Vastaukset
- se aina
hae apuun eScan http://koti.mbnet.fi/pattaya1/escanmwav.htm .
Asenna, päivitä, skannaa sivulla olevien ohjeiden mukaan.
Lähetä tulokset hjt-palstalle, tai tänne.- F-Secure edelleen
Apua..eikö ole helpompaa keinoa saada tuota pois..tuo oli niin vaikean oloista vasta alkajalle.Mitä muuten tuo virus tekee koneelle ..onko se vaarallinen...voi helvetti..
- googlekaan
F-Secure edelleen kirjoitti:
Apua..eikö ole helpompaa keinoa saada tuota pois..tuo oli niin vaikean oloista vasta alkajalle.Mitä muuten tuo virus tekee koneelle ..onko se vaarallinen...voi helvetti..
tuota, mitenkäs F-Secure sitten? Mistä se sen löysi, polku? Tai nimi kirjoitettu väärin..tai lauantai..
F-Secure edelleen kirjoitti:
nimenomaan on vasta-alkajalle vaikeaa. Kai sentään tämän tiesit, kun sen Winkkarin menit ostamaan?
Helpompiakin ratkaisuja saa onneksi ostaa ihan vapaasti, ei Winkkarin käyttö Jumalan kiitos pakollista ole. Esimerkiksi Sveitsin oppilaitosmaailma on jo pitkälti luopunut siitä.- yölentäjä
RepeRuutikallo kirjoitti:
nimenomaan on vasta-alkajalle vaikeaa. Kai sentään tämän tiesit, kun sen Winkkarin menit ostamaan?
Helpompiakin ratkaisuja saa onneksi ostaa ihan vapaasti, ei Winkkarin käyttö Jumalan kiitos pakollista ole. Esimerkiksi Sveitsin oppilaitosmaailma on jo pitkälti luopunut siitä.Repe taas........................................................................................................
- hädässä
Se on Trojan.Win32.Dialer.ck.Sori..ottaa päähän
- exch
ovat ongelmallisia vain jos sinulla on puhelinmodeemi. Onko?
Nostapa sieltä FS:n etusivulta virustorjunnan taso korkeaksi ja aja skannaus uusiksi. Ainakin ennen vanhaan se aktivoi FS:n oman Wizardin joka poistaa löydetyt virukset. - F.Secure virusrurva
exch kirjoitti:
ovat ongelmallisia vain jos sinulla on puhelinmodeemi. Onko?
Nostapa sieltä FS:n etusivulta virustorjunnan taso korkeaksi ja aja skannaus uusiksi. Ainakin ennen vanhaan se aktivoi FS:n oman Wizardin joka poistaa löydetyt virukset.Huom ! Exch tein niinkuin neuvoit ja laitoin tason korkeaksi ja ajoin uudestaan virustarkistuksen ja löysi samat eikä poistanut.
Minulla on laajakaista Saunalahdelta ja sieltä myös tuo virusturva.Pitäisikö mun huolestua.Voinko yleensä nyt käyttää konettani ja lähetellä postia kun viruksia nuo mainitut.
En oikein osaa niitä poistaa nyt... - Juikka
F.Secure virusrurva kirjoitti:
Huom ! Exch tein niinkuin neuvoit ja laitoin tason korkeaksi ja ajoin uudestaan virustarkistuksen ja löysi samat eikä poistanut.
Minulla on laajakaista Saunalahdelta ja sieltä myös tuo virusturva.Pitäisikö mun huolestua.Voinko yleensä nyt käyttää konettani ja lähetellä postia kun viruksia nuo mainitut.
En oikein osaa niitä poistaa nyt...Avaa Fsecure,
valitse lisäasetukset,
Valitse, vasemmasta laatikosta, käytönaikainen
tarkistus,
Etsi avautuvasta "laatikosta": Toiminnot.
Siinä lukee : Kun havaitaan virus
Aelmapana lukee: Kun havaitaan vakoiluohjelma
Valitse: Poista automaattisesti, kumpaankin kohtaan.
Laita myös ruksi kohtaan: Torju seurantaevästeet.
Sitten OK.
Aja virustorjunta uudelleen. - F-Secure virsutark..
Juikka kirjoitti:
Avaa Fsecure,
valitse lisäasetukset,
Valitse, vasemmasta laatikosta, käytönaikainen
tarkistus,
Etsi avautuvasta "laatikosta": Toiminnot.
Siinä lukee : Kun havaitaan virus
Aelmapana lukee: Kun havaitaan vakoiluohjelma
Valitse: Poista automaattisesti, kumpaankin kohtaan.
Laita myös ruksi kohtaan: Torju seurantaevästeet.
Sitten OK.
Aja virustorjunta uudelleen.Tuo ohje käy vain uusimasa versiossa F.Secure 2006..mulla on 2005 ilman tuota haitanpoisto juttua,..harmi...Ad -Awaren ajoin..ei auta...
- tuolta
F-Secure virsutark.. kirjoitti:
Tuo ohje käy vain uusimasa versiossa F.Secure 2006..mulla on 2005 ilman tuota haitanpoisto juttua,..harmi...Ad -Awaren ajoin..ei auta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511417- 639810
- 1445559
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792583