Kuka on Porvoon ystävällisin/ärsyttävin portsari...perusteluineen
Portsarit
46
7838
Vastaukset
- dokaaja
osaa heittää ulos tyylikkäästi, ei väkivaltaisesti, harvinaisen fiksu kundi paskassa ammatissa.
- Sepi
Aika harvinaisen tyhmä myös! heh heh...
- Filter
Itse en ole koskaan joutunut poistetuksi mistään kapakasta, mutta sivusta seuranneena, Make ei ole asiallinen. On puolueellinen ja mielellään aiheuttaa kipua poistotilanteessa jopa naisille. Sillä on pienen miehen kompleksi. Seisonta-asentokin on niinkuin olis kainalo- ja pallitulehdus yhtäaikaa. Make ei toteuta sitä ajatusmallia, jonka itsepuolustusta vakavasti harrastaneet tekee, eli ei väkivaltaa vaan psykologiaa ja ennen kaikkea tasapuolinen kohtelu kaikille. Soittais ees poliisit joskus paikalle eikä mätä umpihumalaisia katuun...No..siitä poliisille soittamisestahan tulee negatiivinen merkintä ravintolan mainelistalle viranomaisten listoille.
- Kiai
Filter kirjoitti:
Itse en ole koskaan joutunut poistetuksi mistään kapakasta, mutta sivusta seuranneena, Make ei ole asiallinen. On puolueellinen ja mielellään aiheuttaa kipua poistotilanteessa jopa naisille. Sillä on pienen miehen kompleksi. Seisonta-asentokin on niinkuin olis kainalo- ja pallitulehdus yhtäaikaa. Make ei toteuta sitä ajatusmallia, jonka itsepuolustusta vakavasti harrastaneet tekee, eli ei väkivaltaa vaan psykologiaa ja ennen kaikkea tasapuolinen kohtelu kaikille. Soittais ees poliisit joskus paikalle eikä mätä umpihumalaisia katuun...No..siitä poliisille soittamisestahan tulee negatiivinen merkintä ravintolan mainelistalle viranomaisten listoille.
Filter on susi ja puhuu paskaa. Taidat olla jonkun muun ravintolan portsari joka saa kuulla joka ilta, että Make on parempi kuin sinä...tai...Sitten olet iso mies joka on mennyt rääpimään naamaansa Makelle ja luulit, että helppo juttu, mutta kuinkas sitten sattuikaan??!!
- Kerpele_
KAKE-MAKE ON KINGI!
- Filter
Onks Make niin kova jätkä, että jos sen heittää pää edellä asfalttiin, niin se jää siihen pystyyn?
- Kiai
Filter kirjoitti:
Onks Make niin kova jätkä, että jos sen heittää pää edellä asfalttiin, niin se jää siihen pystyyn?
Nonniin jätkä! Paljastit just kuinka fiksu mies olet...eihän kukaan ihminen voi jäädä asfalttiin pystyyn..se on mahdotonta!
Make on hyvä hyville ja paha pahoille!! - Filter
Kiai kirjoitti:
Nonniin jätkä! Paljastit just kuinka fiksu mies olet...eihän kukaan ihminen voi jäädä asfalttiin pystyyn..se on mahdotonta!
Make on hyvä hyville ja paha pahoille!!Niinku mustanaamio!!!!!! Vittu mua pelottaa!!!!!!!!
- Kiai
Filter kirjoitti:
Niinku mustanaamio!!!!!! Vittu mua pelottaa!!!!!!!!
Taitaa olla niin, että Filter sua oikeesti pelottaa ja taitaa olla, että sut on oikeesti nöyrytetty sen jälkeen kun oot paukutellu henkseleitäs. Ei se mitään täällä sä oot vielä kova jätkä....NOT!
- Iiris
Lasse iiriksessä on perseestä.Leuhka maailmanomistaja.
- ihmettelee
Missä baarissa tämä Make vaikuttaa, onko tää se pikku kuikelo, ei kai...
- Filter
ihmettelee kirjoitti:
Missä baarissa tämä Make vaikuttaa, onko tää se pikku kuikelo, ei kai...
just se pikku poika Glory Daysin ovella, joskus ollut muissakin paikoissa.
- kundi
Multa menee pisteet kyl raikulle........
- Jouni
pitkään pyörineenä voi sanoa että Make ja muut poket nevadassa on hyviä, Make on ollu pokena niin kauan ku jaksaa muistaa, eikä koskaan turhia ihmetelly, GM:ssä oli yhteen aikaan liian virkaintoisia pokeja, toisaalta aikasemmin nevadassa ollut Rafu on ihan ok, vanhaa koulukuntaa. :)
Tosin nyt alkaa olla jo niin vanha että tulee pyörittyä oogassa. hah.- pinja_83
Make on oikeesti täydellinen järkkäri ja osaa toimia tilanteessa kuin tilanteessa.
Onko tässä kenties jonkinlaisesta kateudesta kyse vai??? Luuletteko oikeesti, et Make annetttaisiin toimia järkkärinä jos jätkä käyttäis toimivaltuuksiaan väärin? Suomen lainsäädäntö on kuulkaas aika tiukka, jos ette ole sitä aikaisemmin huomannut. - Filter
pinja_83 kirjoitti:
Make on oikeesti täydellinen järkkäri ja osaa toimia tilanteessa kuin tilanteessa.
Onko tässä kenties jonkinlaisesta kateudesta kyse vai??? Luuletteko oikeesti, et Make annetttaisiin toimia järkkärinä jos jätkä käyttäis toimivaltuuksiaan väärin? Suomen lainsäädäntö on kuulkaas aika tiukka, jos ette ole sitä aikaisemmin huomannut.Enpä viitsi mainita talous.........poke-alalla.
- Filter
pinja_83 kirjoitti:
Onko tässä kenties jonkinlaisesta kateudesta kyse vai??? Luuletteko oikeesti, et Make annetttaisiin toimia järkkärinä jos jätkä käyttäis toimivaltuuksiaan väärin? Suomen lainsäädäntö on kuulkaas aika tiukka, jos ette ole sitä aikaisemmin huomannut.tiedoksi: Pinja kiltti, sä et tiedä todellisuutta näistä asioista nuoruutesi tähden. Itte oon 40 vuotta asunut tässä keskustassa ja vakuutaan, että tiedän, kuulen ja näen aika paljon (ja tunnen kaikki). Makella on asennevamma ja pienen miehen kompleksi, pakko leikkiä isompaa mitä on ja Hän saa fjongia siitä "virka-asemasta" mikä hänellä on...ihme ettei ole saanut kuontaloon...vielä.
- Kysyn
Filter kirjoitti:
tiedoksi: Pinja kiltti, sä et tiedä todellisuutta näistä asioista nuoruutesi tähden. Itte oon 40 vuotta asunut tässä keskustassa ja vakuutaan, että tiedän, kuulen ja näen aika paljon (ja tunnen kaikki). Makella on asennevamma ja pienen miehen kompleksi, pakko leikkiä isompaa mitä on ja Hän saa fjongia siitä "virka-asemasta" mikä hänellä on...ihme ettei ole saanut kuontaloon...vielä.
Siis puhutteko te nyt siitä järkkärifirman omistaja-Makesta vai tästä kaljupäisestä silmälasi-Makesta?
- Kössi
Filter kirjoitti:
tiedoksi: Pinja kiltti, sä et tiedä todellisuutta näistä asioista nuoruutesi tähden. Itte oon 40 vuotta asunut tässä keskustassa ja vakuutaan, että tiedän, kuulen ja näen aika paljon (ja tunnen kaikki). Makella on asennevamma ja pienen miehen kompleksi, pakko leikkiä isompaa mitä on ja Hän saa fjongia siitä "virka-asemasta" mikä hänellä on...ihme ettei ole saanut kuontaloon...vielä.
Kylläpä Filter jaksat mustamaalata parasta ovimiestä. Yhtä lupsakkaa kaveria saa hakea, toimii tarvittaessa ja tilanteen vaatimalla tavalla. En ole koskaan nähnyt yhtää ylilyöntiä tapahtuvan (olen asunut keskustassa 52v, en tosin ole semmoinen stara kuin filter joka kuulee ja näkee kaikenlaista). Sen olen monta monta kertaa nähnyt kun isommat äijät menee soittamaan turpaa ja luulee, että helppo nakki ja hetken päästä ITKEE! ehkä sinäkin filter olet yksi näistä siltä se ainakin kuulostaa.
- Esko Mörkö
Filter kirjoitti:
Kannattaa varmastikin kokeilla pataan vetoa... Sinunlaisesi satulanhaistelijat tapaa uhota kovastikin täällä intternepin ihmeellisessa (anonyymi)maailmassa...
spede... - kysyn vielä
Kysyn kirjoitti:
Siis puhutteko te nyt siitä järkkärifirman omistaja-Makesta vai tästä kaljupäisestä silmälasi-Makesta?
Eikös portsari-Makeja ole ainakin kaksi?
- Steve
Filter kirjoitti:
...saannu taas Makelta käkättimeen, kun olet ollu niin hiljaa???
- asiakas555
Steve kirjoitti:
...saannu taas Makelta käkättimeen, kun olet ollu niin hiljaa???
rillossa hyvä palvelu ja ammattitaitoiset portsarit!! aina saa vain hyvää palvelua, ovi avataan ja takin saa narikkaan.
- Hänne
asiakas555 kirjoitti:
rillossa hyvä palvelu ja ammattitaitoiset portsarit!! aina saa vain hyvää palvelua, ovi avataan ja takin saa narikkaan.
Kadulla ravintolassa on ainakin mukavat portsasrit mitä olen siellä käynyt. Nimiä en tiedä.
- khnlkhnoihouibjn
Hänne kirjoitti:
Kadulla ravintolassa on ainakin mukavat portsasrit mitä olen siellä käynyt. Nimiä en tiedä.
Onks se make se ruikkukukko joka ajaa mersulla?
Eihän siitä oo edes eläkeläisiä heittämään pihalle, tiskirätti koko ukko:))
- Pussisilmä
Sitä parempi mitä pienempi poke on tuulikaapissa, niin mahtuu asiakkaat paremmin kulkemaan ohi.
- 86
joopajoo joillain kirjoittajalla on "paha asennevamma" siis porvoon portsarit tekevät työtä oikeesti ja osaavat käyttäytyä hyvin ja tarvittaessa myös käyttävät tarvittavia voimakeinoja... ainakin amarillon portsarit jättäisin haukkumatta...
- 665
86 kirjoitti:
joopajoo joillain kirjoittajalla on "paha asennevamma" siis porvoon portsarit tekevät työtä oikeesti ja osaavat käyttäytyä hyvin ja tarvittaessa myös käyttävät tarvittavia voimakeinoja... ainakin amarillon portsarit jättäisin haukkumatta...
Amarillossa ja yleensä porvoossa on aika ihme taso portsareilla verrattuna esim. stadiin. Porvoossa itseensä täynnä eikä osaa käyttäytyä. Luulevat olevansa kuninkaita. Tätä mieltä olen.
- asiakasrillossa
665 kirjoitti:
Amarillossa ja yleensä porvoossa on aika ihme taso portsareilla verrattuna esim. stadiin. Porvoossa itseensä täynnä eikä osaa käyttäytyä. Luulevat olevansa kuninkaita. Tätä mieltä olen.
kyllä amarlossa portsarit ovat reiluja ja kohteliaita ja ehkä jopa pelottavan näköisiä "kaulasta tatuoituja" portsareita..! ammattilaisia lähes aina samat vakipoket onneksi. vaikka ovatkin firman kautta lisäturva mahtuu kyllä ko firmaan ihan ihme mikkihiirejäkin esim hesburgerissa on nähty... olen amarilloon tyytyväinen ja asiakas jatkossakin..vai kuninkaita? taidat olla tyhmyyttäsi enempikin tekemisissä pokejen kanssa!!!!!!????!!!!??? kannattaa alkaa vääntään sen pitkätukkasen kanssa jos tuntuu et haluut saada kunnon myllyn.
- asiakasv2008
asiakasrillossa kirjoitti:
kyllä amarlossa portsarit ovat reiluja ja kohteliaita ja ehkä jopa pelottavan näköisiä "kaulasta tatuoituja" portsareita..! ammattilaisia lähes aina samat vakipoket onneksi. vaikka ovatkin firman kautta lisäturva mahtuu kyllä ko firmaan ihan ihme mikkihiirejäkin esim hesburgerissa on nähty... olen amarilloon tyytyväinen ja asiakas jatkossakin..vai kuninkaita? taidat olla tyhmyyttäsi enempikin tekemisissä pokejen kanssa!!!!!!????!!!!??? kannattaa alkaa vääntään sen pitkätukkasen kanssa jos tuntuu et haluut saada kunnon myllyn.
ne rillon vakituiset portsarit on ihan oikeita hulluja. ei varmaan lupia olla ovella kellään. edellä mainitut 2 pokea pahimmasta päästä.
- milla23
asiakasv2008 kirjoitti:
ne rillon vakituiset portsarit on ihan oikeita hulluja. ei varmaan lupia olla ovella kellään. edellä mainitut 2 pokea pahimmasta päästä.
tänään hovissa kun rillos kii!! kuulemma remonttia. olen tyytyväinen hoviin ja rilloon.
- asiakas vm83
milla23 kirjoitti:
tänään hovissa kun rillos kii!! kuulemma remonttia. olen tyytyväinen hoviin ja rilloon.
olen ollut tyytyväinen palveluun aina,kannattaa vain aina käyttäytyä asiallisesti niin itsekkin saa loistavaa palvelua.harmi kun amarillo on kiinni nyt.poket on kyllä mukavia itse pidän
erityisesti niistä kahdesta siis jolla HIENO pääkallo tatuoitu kaulaan...nami...ja sitten tummaihoinen pitkätukkainen myös söötti,mutta pääkallo tyyppi ihanin kaikista,missähän vapaa ajat viettää olis kiva tavata jossain. - Mustanaamiolle ei v*
asiakas vm83 kirjoitti:
olen ollut tyytyväinen palveluun aina,kannattaa vain aina käyttäytyä asiallisesti niin itsekkin saa loistavaa palvelua.harmi kun amarillo on kiinni nyt.poket on kyllä mukavia itse pidän
erityisesti niistä kahdesta siis jolla HIENO pääkallo tatuoitu kaulaan...nami...ja sitten tummaihoinen pitkätukkainen myös söötti,mutta pääkallo tyyppi ihanin kaikista,missähän vapaa ajat viettää olis kiva tavata jossain.Oletko varma, että se pääkallo on tatuointi? Ettei vaan ole jälki Mustanaamion sormuksesta?
- Taurijaisen Herkko
JOhtopäätös keskustelusta. Make on yleensä hyvä mutta joskus väkivaltainen kusipää. Ei siis hyvä portsari.
- joku vaan
taidat asiakas vm83 olla myöhäs?eikö kyseisellä pokella ole sormus.en ole varma mutta luulen että seurustelee tumman tarjoilian kanssa,ainakin heillä läheisempää keskustelua.herätti vain huomioni viim.kerralla.
- buuhäätä
joku vaan kirjoitti:
taidat asiakas vm83 olla myöhäs?eikö kyseisellä pokella ole sormus.en ole varma mutta luulen että seurustelee tumman tarjoilian kanssa,ainakin heillä läheisempää keskustelua.herätti vain huomioni viim.kerralla.
ei voi olla totta!
- asiakkaana pitkään
buuhäätä kirjoitti:
ei voi olla totta!
aivan älytöntä stooria vihaa ja kateutta! muutama positiivinenkin viesti!
mut pitäskö nyt keksii jo uus aihe? vaikka mukavin/ärsyttävin kirjoittaja
sim tän palsatan aloittaja on ärsyttävin..... - AnniR-79
asiakkaana pitkään kirjoitti:
aivan älytöntä stooria vihaa ja kateutta! muutama positiivinenkin viesti!
mut pitäskö nyt keksii jo uus aihe? vaikka mukavin/ärsyttävin kirjoittaja
sim tän palsatan aloittaja on ärsyttävin.....Kyllä se rillon vakikolmikko on jotain aivan omaa luokkaansa.. Siis se säihkysilmäinen, pääkallokaula ja sit se.. niin.. no, inkkari.
Mun mielestä mukavia tyyppejä. Mut kyllä ne sit kans lopettaa aika nopeasti sen asiakaspalvelun kun tulee se, vaimon kanssa riidellyt sekä pahaan oloonsa liikaa juonut...
Summa summarum, se kolmikko on verraton, maken kaa voi turista ja se ent. Onnelan pullisteleva nulikka on vaan niin itseänsä täynnä..
Kadulla ravintolassa vissiin ent. Onnelan tyypit? - jgjtijtritroij
AnniR-79 kirjoitti:
Kyllä se rillon vakikolmikko on jotain aivan omaa luokkaansa.. Siis se säihkysilmäinen, pääkallokaula ja sit se.. niin.. no, inkkari.
Mun mielestä mukavia tyyppejä. Mut kyllä ne sit kans lopettaa aika nopeasti sen asiakaspalvelun kun tulee se, vaimon kanssa riidellyt sekä pahaan oloonsa liikaa juonut...
Summa summarum, se kolmikko on verraton, maken kaa voi turista ja se ent. Onnelan pullisteleva nulikka on vaan niin itseänsä täynnä..
Kadulla ravintolassa vissiin ent. Onnelan tyypit?Kuka oli Onnelan pullisteleva nulikka? Ite muistuu vaan mieleen ne "vakionaamat"...
Kadulla raflassa on käsittääkseni saman firman miehet, mutta en kyllä ole samoja naamoja nähnyt mitä onnellassa... Kadulla on aina ollut leppoisa tunnelma, sekä ravintolan että portsareitten puolesta. - asiakäsminäkin olen
jgjtijtritroij kirjoitti:
Kuka oli Onnelan pullisteleva nulikka? Ite muistuu vaan mieleen ne "vakionaamat"...
Kadulla raflassa on käsittääkseni saman firman miehet, mutta en kyllä ole samoja naamoja nähnyt mitä onnellassa... Kadulla on aina ollut leppoisa tunnelma, sekä ravintolan että portsareitten puolesta.itse tulen toimeen myös kummankin kanssa pääkällo tatuoitu on kyllä yks parhaita ja se inkkari!
- asiakas vm83
asiakäsminäkin olen kirjoitti:
itse tulen toimeen myös kummankin kanssa pääkällo tatuoitu on kyllä yks parhaita ja se inkkari!
ei minulle ennenkään ole vaimo ollut este pieni hidaste vain muiden joukossa.
- makee & sakee
Olin just nuollu puhtaaks maken, tunnetusti likaisen peräaukon suun ja nyppinyt kakkapallerot poijes.
Make funtsi et nyt ois aika vähän hörppäillä sakea.
Mä totesin sihen vaan et,sun perse on niiiiin makee.
Make siihe.. et vedetää nyt vaan sakee ja sit nussitaan Pertti.- Annir-79
Se onnelan poju oli sellainen 170cm pitkä ENINTÄÄN 20v.. Go figure.
- ihailia
Annir-79 kirjoitti:
Se onnelan poju oli sellainen 170cm pitkä ENINTÄÄN 20v.. Go figure.
e amarillon nappisilmä just se pääkallo kaulainen on kyllä ihan paras! jatka samaan malliin ja varmaan viikonloppuna nähdään.
- oikeestitosi on
ihailia kirjoitti:
e amarillon nappisilmä just se pääkallo kaulainen on kyllä ihan paras! jatka samaan malliin ja varmaan viikonloppuna nähdään.
minun makuun se pääkallo on kyllä kaulassa liikaa.......... jee hyvä poke muuten
- pisteiinpää
oikeestitosi on kirjoitti:
minun makuun se pääkallo on kyllä kaulassa liikaa.......... jee hyvä poke muuten
siis make on porvoon surkein ja pääkallomies on parhain.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal253202- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633- 351718
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801660- 281487
- 151455
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231444- 271415