Olin tänään lenkillä koirani kanssa metsässä. Polun varrella huomasin puuhun kiinnitetyn lapun jossa luki suurin kirjaimin (tietsikalla tehty)
VAROITUS! Varo ettet tallaa oman koirasi paskaan!
Kyllä jaksaa ihmiset nipottaa. Enää ei saisi viedä lemmikkiään edes metsään tarpeilleen ilman että jotakuta harmittasa niin että täytyy oikein lappuja puihin ripustella. Uskomatonta!!!
Koiranpaskaa...
10
674
Vastaukset
- krb
Kyllä ääneen naurahdin kun juttusin luin. Kaikkee sitä ihmiset päähänsä saa. Ripustappa lapun alle kakkapusseja ja teksti " voisiko joku kerätä puolestani t: kettu repolainen"
- realist56
sitä ihteään ainakin näillä nurkilla niin paljon löytyy ihan kulkuväyliltäkin, että siitä monet saavat kipinää yleisönosastokirjoituksiin ym.
Vaan tuo taitaa kyllä jo mennä osastoon: "ei ihan kaikki kotona".- samanlaista kokenut
hehee,kaikki ne joita ärsyttää jätökset, he voisivat perustaa talkoot ja kerätä yhteisvoimin läjät... mutta selittäkää minne pistän koiran pissin kun naapuria haittaa sekin... kas siinä pulma?? :D ei ole ihmisillä näköjään isompia murheita...
- semmu
On kyllä ihan mielenkiintoista ettei metsäänkään saa koiraa asioilleen viedä. Onko ihmiset ikinä ajatelleet, kuinka moneen sontaläjään ehtivät astua jo kahden kilometrin aikana? Hiirenpaskaa, kissanpaskaa, metsässä hirvenpaskaa, karhunpaskaa, jäniksenpaskaa. Ilmeisesti koira on ainut eläin joka sontii tässä maailmassa.0
- Pleura
meillä on lähellä talo joka on vähän isomman tien varrella...heidän tonttinsa ja aitansa ULKOPUOLELLA olevassa puussa lukee "vie koiras muualle paskalle"..
Mä en todentotta kehtaisi asua..saatika kyläillä kyseisessä talossa.. - Naapur
Pleura kirjoitti:
meillä on lähellä talo joka on vähän isomman tien varrella...heidän tonttinsa ja aitansa ULKOPUOLELLA olevassa puussa lukee "vie koiras muualle paskalle"..
Mä en todentotta kehtaisi asua..saatika kyläillä kyseisessä talossa..Tuskinpa sinnuu sinne ies laskettaisi, edes takapihalle.
- sussu+Rocky
Itse olen todennut saman asian. Koiran paskapönttöjä ei ole tässä lähellä muutakuin yksi ainut kappale jos lähtee yhtään kauemmas niin paskapussi pitäisi kantaa koitia asti toiselta puolelta kaupunkia. Monesti lenkillä ollessa on tullut myös ihan vieraita vastaantulijoita kysymään onkos pussi mukana?? En tajua miten jotkut jaksaa valittaa koko ajan.Sen ymmärrän jos keskikaupungissa on pyörätiellä koiran jätöksiä, mutta metsässä, jestas sentään, onhan sielä monen muunki eläimen ulostetta :D
- 22
HAHAAAAAAA, sori mut alkoi naurattaan ihan himmu paljon... =)))))) ...
- Kakkapussi
Eihän tuossa kielletä koiraa metsään viemästä, vaan ystävällinen huomautus, varoitus ettet sotke kenkiäsi oman koirasi paskaan. Erittäin huomaavaista !
- jephessu
kyllä vituttaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411291- 609098
- 1375445
- 1443754
- 753680
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403338
- 602698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722420Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal142073