Kun kaikki muut pakkasella hyppivät ja yrittävät liikkua, niin minä päinvastoin yritän olla liikkumatta ja hengittää mahdollisimman vähän. Jos alan hyppimän, niin tuntuu että jäädyn, ja on pakko pysähtyä, ja rauhoittaa hengitys, ja parin minuutin päästä minun ei ole yhtään kylmä. Vaikka minulla olisi puolet vähemmän vaatteita, kuin vieressä hyppivillä ihmisillä. Itse asiassa en ole koskaan käyttänyt esim kalsareita tai kaulaliinaa, tai edes pipoa. Villapaitakin laitan vain jos on yli -20 astetta, muuten päällä on vain tavallinen kauluspaita ja ohut nahkatakki, jalassa farkut. Hanskojakin en yleensä käytä, vaan pidän kädet taskuissa.
Nukunkin huoneessa, missä ikkuna on auki vuoden ympäri, patterikin on aika minimiasetuksilla, ja lämpötila huoneessa on harvoin yli 20 astetta. Ja olen sisällä vain t-paidassa.
Mutta toinen juttu, että kuumuudesta en pidä, ja minua ei saa ulos asunnosta, jos ulkona on yli 25 astetta lämpöä ja aurinko paistaa. Itse asiassa inhoan kun aurinko paistaa. Ja mieluisin lämpötila on kun ulkona on 5-10 astetta.
Olenko normaali?
Olenko outo?
4
266
Vastaukset
- jokujäbä
onneksi olkoon, olet "Freak of the week"-tittelin voittaja!
- ......
Ihan sama juttu mulla. Kai ihan normaalia. Ikävä kyllä en voi pitää ikkunaa auki jos isä on kotona.. saan aina kauheat valitukset asiasta kun avaan. Patterin saan sentään pitää kiinni. Viime vuonna ylä-asteella kun oli pakkasta enemmän kuin -20 astetta niin sai jäädä sisälle. Kaikki tietysti jäi sisälle mutta meikäläinen ainoana meni pihalle seisoskeleen. Ei sillä hetkellä oikein viittinyt pitää itseään ihan normaalina, kun on kyseessä vielä suuri koulu. :P
Vihaan myös kauheita vaatekerroksia joten tulee pärjättyä aika vähällä. Sisällä olen myös ohuessa paidassa ja samaan aikaan veli valittaa kylmää sukat, farkut ja pitkähihainen päällä. Peittona mulla on pelkkä pussilakana joka tulee yleensä potkittu pois vaikka olisin alasti.
Oon myös samanlainen auringon kanssa. Joskus sitä tykkää kesällä poikkeuksellisesti ottaa aurinkoa vaikka parvekkeella mutta tänäänkin teki mieli hankkia paksummat verhot tuohon ikkunaan kaihtimien seuraksi.
Jos olet outo niin et ole ainakaan ainoa. - Raven
Muistaakseni avantouimarit pystyvät hankkimaan itselleen ns. hylkeenrasvaa, joka pitää kylmän loitolla paremmin kuin tavallinen rasva. Tuon rasvalaadun ylläpitämiseksi täytyy kuitenkin altistua kylmälle ympäri vuoden tai se katoaa.
Jospa sinulla on jotakin sellaista luiden ympärillä? En tiedä, kuinka faktaa on, mutta äitini harrastaa avantouimista ja on tämäkin tiedon jakanut. Jos ei kesäisin muista käydä kylmäaltaassa, täytyy talvella kuulemma taas aloittaa alusta.
Mutta tuota pipon puuttumista en ymmärrä. Järki jäässä ei ole vain sanonta. Vaikka lihaksilla ei kylmä olisikaan, se ei ole kivaa, jos nesteet jäätyy, mistään kohdasta. Eli pipo päähän ja lapaset käteen: kyllä ne typerykset liikenteessä helposti erottaa. - nuorena
johonkin sairauteen, mutta ihan omaa tyhmyyttäs.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal293245- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 231528
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474