Tekstiin on yhtäkkiä aivan itsekseen ilmestynyt sellainen koko sivun mittainen musta viiva,
-----------------------------------------------------------------------------
tuohon tyyliin kuin ylhäälle laitoin...mitä en saa millään ilveellä poistettua. Kun koitan deletoida sitä, se vaan siirtyy dokumentissa alaspäin kappale kappaleelta. Mikä avuks? Toivottavasti joku tajus ja osais auttaa sen häätämisessä!?
ongelma open offices
pikaista apua kaipaava
3
615
Vastaukset
- sulla.
ole alleviivaus päällä siellä??
- en vaan osaa..
Valitse (maalaa) ensin tekstin (viivan) alue
ja paina hiiren oik. painike.
Valitse ylimpänä oleva "oletusmuotoilu".
Ainakin minulla lähti pois.- alk.per.
Minulla ei tuo sinun kuvailemasi tapa auttanut.
Kun maalaan sen viivan alueen niin delete näppäimelläkään se ei lähde pois, ainoastaan tekstit. Mikä ihme siinä oikein on?? Tuleeko muuta mieleen, gradu pitäisi palauttaa pian ja noista kolmesta viivasta (eri sivuilla) ei vaan pääse millään eroon=((((
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1602708
Taisit vihdoin ymmärtää
Kuinka hirviö mun silmissä olet/olette. Antaisitte mun vaan nyt olla, että palaudun tästä edes joskus.152061En uskalla liikkua yöllä yksin ulkona
Tai lähteä viettämään iltaa, kun kotiinpaluu myöhään ei tunnu hyvältä. Kerroin tuon yhdelle miehelle. Arvaa mitä hän va1861854Päivän persu: Maahanmuuttajat ovat "rupusakkia"
Voi Petteri parkaa 🤣 "Kansanedustaja Mauri Peltokangas (ps) kutsuu kolmansista maista Suomeen muuttavia ihmisiä rupusa4591699Tänään sen huomasin ja se tuntuu
Vapauttavalta. Saavuttomaton rakkaus on loppunut. En tunne enää kaipuuta enkä rakkautta. Nyt voin alkaa taas elää eikä t1221440En ymmärrä
Miksi ikinä olen mitään hyvää tuntenut sinua kohtaan. Koskaan et ole mitään hyvää halunnut mulle.981063- 77899
- 9893
Sekopään intensiivinen kaipaus
Miltä tuntuisi jos joku sekopää kaipaisi sinua? Et haluaisi rohkaista häntä mitenkään, mutta tunnistaisit hänen harhaise113849Nyt on elämäni viimeinen viikko
Kysy mitä tahdot niin vastaan jos vastaan! Mitä haluat tietää? Naiselta.163831