Unilelu

Poika 15

Onko täällä ketään nuorta, joka nukkuisi unilelu kainalossa. Minä nukun joka yö oma nalle kainalossa :P Siitä on tullut jonkinlainen tapa, että aina otan sen automaattisesti kainaloon. Rippileirille en sitä kehdannut ottaa, joten sain tyytyä pitämään peittoa lievästi kainalossa.

Onko täällä enää ketään, joka uskaltaisi tunnustaa nukkuvansa oma unilelu kainalossa :)

8

2291

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kotona tulee kyllä lelun kanssa nukuttua, mutta en minä sitä mihinkään mukaan oo ottanu ikinä :D
      Eli siis kaks yötä viikossa lelun kanssa (koti on edelleen koti, vaikka toisella paikkakunnalla viikot opiskelujen takia asunkin)

• poika16vee

pidän joka yö mun kyrvästä kiinni, se on mun paras unilelu.

• 4vuotiaasta 25 ikään

mulla se koira on ollut mukana jopa kouluissa kun mahtuu vyölaukkuun. On ollut ulkomaan matkoillakin olisin vienyt sen riparille mutta äiti esti, se on tällä hetkellä kääritynä moneen sideharsoon kun on kylmä ja sillä on muovipussiin mahtuva määrä kavereita jotka eivät lapsena seuraneet sitä minnekään kun kuvitelin, että niillä oli röngen näkö jolla ne näki jopa maapallon toiselle puolelle joten se oli yksin mukana kaikkialla.Vaarinikin välillä pyytää sitä hoitoon kun on niin suosittu sain leikkikoirani kummitädiltäni sen luona käydessä tää koira muka käy heidän saunassa. ps aion pitää sen hautaan saakka ulkomaan matkoilla sille on kotiosoiteeni kaulassa muovirintakorussa jottei se jäädessään sinne vahinkossa jää lopullisesti.

• HinniBunny

Mä ainakin pidän aina unilelujani mukana vaikka rippileirillä. Sinne otin 7 unileluani. Olen nyt 16 wee.

• Arski-Patteri

"Olen nyt 16 wee."

Galleriasivullasi kyllä sanotaan, että olet 15. Mistä tämä ristiriita johtuu?

• Maleisia

Arski-Pantteri kuulostat itse enemmän pervolta. Itselläni on ollu pehmolelu 10-vuotiaaseen saakka.

• kati86s

kun pörröinen nallekarhu vaihtuu mieheen :)
      muistan kuinka penskana minulle tuli tosi huono omatunto, jos kaikki minun pehmolelut ei mahtunu minun viereen tai jollekin ei riittänyt peittoa:) samaa ajattelen nykyäänkin, tosin siitä että onko (ihan elävällä) koirallani tarpeeksi tilaa sängyssä ;)

• BellaBambina

no siis kyllä mulla ainakin on joka yö nalle kainalossa. miksei olis? ehkä mä jätän sen sitten sängyn reunan toiselle puolelle kun mulla on mies jota puristaa. mutta siihen asti...ei siinä oo mitään pahaa (:

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3662
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      27
      3209
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2855
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      82
      2677
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      80
      1680
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      15
      1485
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1458
    Aihe