Onko täällä ketään nuorta, joka nukkuisi unilelu kainalossa. Minä nukun joka yö oma nalle kainalossa :P Siitä on tullut jonkinlainen tapa, että aina otan sen automaattisesti kainaloon. Rippileirille en sitä kehdannut ottaa, joten sain tyytyä pitämään peittoa lievästi kainalossa.
Onko täällä enää ketään, joka uskaltaisi tunnustaa nukkuvansa oma unilelu kainalossa :)
Unilelu
8
2291
Vastaukset
Kotona tulee kyllä lelun kanssa nukuttua, mutta en minä sitä mihinkään mukaan oo ottanu ikinä :D
Eli siis kaks yötä viikossa lelun kanssa (koti on edelleen koti, vaikka toisella paikkakunnalla viikot opiskelujen takia asunkin)- poika16vee
pidän joka yö mun kyrvästä kiinni, se on mun paras unilelu.
- 4vuotiaasta 25 ikään
mulla se koira on ollut mukana jopa kouluissa kun mahtuu vyölaukkuun. On ollut ulkomaan matkoillakin olisin vienyt sen riparille mutta äiti esti, se on tällä hetkellä kääritynä moneen sideharsoon kun on kylmä ja sillä on muovipussiin mahtuva määrä kavereita jotka eivät lapsena seuraneet sitä minnekään kun kuvitelin, että niillä oli röngen näkö jolla ne näki jopa maapallon toiselle puolelle joten se oli yksin mukana kaikkialla.Vaarinikin välillä pyytää sitä hoitoon kun on niin suosittu sain leikkikoirani kummitädiltäni sen luona käydessä tää koira muka käy heidän saunassa. ps aion pitää sen hautaan saakka ulkomaan matkoilla sille on kotiosoiteeni kaulassa muovirintakorussa jottei se jäädessään sinne vahinkossa jää lopullisesti.
- HinniBunny
Mä ainakin pidän aina unilelujani mukana vaikka rippileirillä. Sinne otin 7 unileluani. Olen nyt 16 wee.
- Arski-Patteri
"Olen nyt 16 wee."
Galleriasivullasi kyllä sanotaan, että olet 15. Mistä tämä ristiriita johtuu?
- Maleisia
Arski-Pantteri kuulostat itse enemmän pervolta. Itselläni on ollu pehmolelu 10-vuotiaaseen saakka.
- kati86s
kun pörröinen nallekarhu vaihtuu mieheen :)
muistan kuinka penskana minulle tuli tosi huono omatunto, jos kaikki minun pehmolelut ei mahtunu minun viereen tai jollekin ei riittänyt peittoa:) samaa ajattelen nykyäänkin, tosin siitä että onko (ihan elävällä) koirallani tarpeeksi tilaa sängyssä ;) - BellaBambina
no siis kyllä mulla ainakin on joka yö nalle kainalossa. miksei olis? ehkä mä jätän sen sitten sängyn reunan toiselle puolelle kun mulla on mies jota puristaa. mutta siihen asti...ei siinä oo mitään pahaa (:
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652855
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151485
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281458