Haluaisin kertoa oman tarinan näistä Onnelan pokeista. Minä kävin joskus lokakuuta 2005 Onnelassa Imatralla ja rupesin puolustelemaan ystävääni, kun tätä ei laskettu sisään ravintolaan. Ystäväni oli täysin selvinpäin. Mitään perusteluja ei ovella annettu. Poket aloittivat itse minun provosoinnin. Tästä hermostuneena nostin nyrkit ylös ja sanoin, että tulepas tohon nurkan taakse, niin silloin poket hyökkäsivät kimppuuni ja raudoittivat minut keskelle jalkakäytävää. Tässä vaiheessa ilmoitin pokeille, ettei syytä paniikkiin ole ja olen lopettanut riitelemisen silloin toinen pokeista otti päästäni kiinni ja hieroi turhan takia poskeani asfalttiin. Luulen, että ko.poke nautti tästä tilanteesta. Soittivat paikalle poliisin. Poliisit pyysivät pokeja irroittamaan raudat käsistäni, mutta poket olivat lyöneet raudat niin tiukkaan, olikin hankaluuksia irroittaa niitä. Poliisi huomautti tästä toista pokea. Loppupelissä jouduin pahnoille makailemaan loppu yöksi. Itse olin 0.5 promillen humalassa( puhalluskoe putkaan mennessä). Mielestäni poket yliampuivat ko. tilanteen. En voi ruveta syyttämään pokeja, koska itse laukaisin ko. tilanteen.
Yksi kysymys Onnelalle! Miksi ovessanne ei ole ilmoitusta valvontakameroista, jos sellaiset talossanne ovat. Laki yksityisyyden suojasta kertoo, jos on kamerat pitää myös niistä ilmoittaa!!!! Tästä asiasta voisin Onnelaa syyttää!!!
Onnelan poket
9
4447
Vastaukset
- Miksu
No nyt on jo aika kulunut puheenaihe!!!
- srfhr
Ja miksukka-puppeli voikin käydä pian nukkumaan.mumsmums...............
- tai muistaakseni
ilmoitus valvontakameroista narikassa
- tiedoksi sokealle
Onnelan poket on ihan ok, eikä siellä ole näkynyt alaikäisiä niikuin eräässä toisessa paikassa! Katoin just kuvagalleriaa ja bongasin sieltä 15 ja 16 vuotiaat tutut likat! Että silleen.
Lakiko muuten antaa luvan kuvata ravintola-asiakkaita ja laittaa kuvat nettiin? Olenpahan kuullut päinvastoin, että kuvata ei saa.Turvakamerat ovatkin eri asia.- niitä
kuvia muistakin rafloista.......
- Ei Onnelaan
Vittuako änget sinne Koskisen baariin, omistaja kusettaa niin työntekijöitä kuin Suomen valtiota.
Ja työläiset on tämän "sedun" vuokra-firmojen nuoria ihmisiä, jotka ei tajua mitään ammattiyhdistyksestä/työntekijän oikeuksista....kunhan vaan olen Onnelassa duunissa, olen aika hienossa paikassa?
Toistaiseksi!
Kuka sais näille nuorille ihmisille kerrottua, että nää vuokrafirmojen duunit saattaa loppua heti huomenna??
Huvitti vielä, kun yksi tuntemani nuori tyttö joka luulee olevansa Onnelan vip-asiakas kehui että Sedu laittoi vaalien alla sähköpostia että äänestä Niinistöä!
Psoti ei varmaan todellakaan tullut Sedulta vaan sen mafialta!
Herätkää nuoret ihmiset!!- ...
et sitten aatelut että käyn tällä itsekkin lukee näitä...
ja en todellakaan luule levani vip.
se viesti tulee kaikille jotka rekisteröityvät sk:oon asiakkaaksi...
ilmaisin vain mielipiteeni että porvari äänestää porvaria.
että otappa sitten seuraavalla kerralla korva kätee ja kuuntele!
- minä
on huomattu nää onnelan poket..ihan per......ä. Katsos kun sinne onnelaan mennään silloin kun ulkonäkö miellyttää pokeja tai jos käyt kitisee ovella tulee turpaan...Onnela sais mennä sinne missä pippurikaan ei kasva.
- mie.....+++
No tiedossa on et portsarit p...stä, no aikaakaan ei mene ehkä kesän yli niin paikka vaihtaa omistajaa....mie olen sitä mieltä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474