Etsivä löytää

Lenitta

Joskus sitä sattuu merkillistä. Googletin hauilla Sisko ja Rakas erästä kirjaa, josta en muistanut, en siis vieläkään, muuta kuin hieman juonta, ja niin osui silmiini teos nimeltään SISKO RAKAS. Hyvä nimi. Jännää! Kyseessä on rikosromaani, ja kun tutkin, niin se on tarkemmalta epiteetiltään Romaani rikoksesta. Vielä enemmän alkoi meikä tyttöä kiinnostaa, ja niinpä löysin kotimaista kirjallisuutta kustantavan Myllylahden sivut sekä sieltä tämän uuden kirjan koskettavan kansikuvan, ja se on jo pelkässä visuaalisuudessaan hyvin kiinnostava. Sisällysseloste kasvatti edelleen uteliaisuuttani. Teos ilmestyy ennakkotekstin mukaan maaliskuussa 2006. Odotan kovasti sitä luettavaksi. On 239 sivuinen. Meille naisillekin hyvää luettavaa? Katsokaa, tutkikaa, tilatkaa kirjakaupastanne tai kirjastostanne ja lukekaa!

8

419

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iisakki Vähäpuheinen

Kovasti paljon haiskahtaa mainonnalta, jota kyseinen kustantamo on ennenkin harjoittanut samalla tekniikalla.

Jospa kuitennii oottasimme ilmestymistä, lukisimme ja vasta sitten arvioita pukkaisimme medioihin.

• Lenitta

Iisakki, olet väärillä jäljillä. Minä en tiedä kirjasta enkä kustantamosta yhtään mitään, vielä, osui vain sanat silmiini, siitä oivallus. Ei siis mikään mainos, vaan lukevan naisen innostus ja odotus; luenpa minäkin ja sanon sitten sanani.

• Paha I .V.
        Lenitta kirjoitti:

Iisakki, olet väärillä jäljillä. Minä en tiedä kirjasta enkä kustantamosta yhtään mitään, vielä, osui vain sanat silmiini, siitä oivallus. Ei siis mikään mainos, vaan lukevan naisen innostus ja odotus; luenpa minäkin ja sanon sitten sanani.

En ole vakuuttunut. Enkä vaikuttunut kyseisen tevoksen tasosta.

• Iita-tätsy
        Paha I .V. kirjoitti:

En ole vakuuttunut. Enkä vaikuttunut kyseisen tevoksen tasosta.

että tässä aloitteleva kirjailijaparka mainostaa nokkelaksi kuvittelemallaan tavalla uutta kirjaansa.

Kysymyksessä saattaa tietysti olla kirjailijan vaimokin, tai tyttisystävä, mie odottaisin mieheltä vähän rehdimpää otetta, vanhanaikainen kun olen.

Typerä juttu, pitäisiköhän ihan huomenissa soittaa rimpauttaa Myllylahden kustantamoon suoraan, ja kysäistä, ovatko ihan itse keksineet kyseisen markkinointikikan.

Sooloesitykseltä tämä kyllä haiskahtaa, kaikessa teennäisyydessään.

• iita-tätsy

Näitä samantyyppisiä, nimenomaan Myllylahden kustantamien kirjojen ylistelyjä on näkynyt ennenkin, lienevätkö copywriterit tuttuja keskenään, vai ihanko vain sattumaa!

Pannaanpas nyt pikku kätönen sydämelle ja mietitään ihan rehellisesti, kuinka todennäköistä on, että vielä julkaisematon kirja herättää niin suuria intohimoja, että siitä pitää oikein kirjallisuussivuille kirjoittaa?

Olen nähnyt vastaavia, suurella paatoksella väsättyjä kehuskeluja eräällä muullakin kirjallisuuspalstalla, siellä Myllylahden kirjojen tuputus oli suorastaan vastenmielisen imelää.

Enemmin tällaiset äklökehumiset kustantajalle hallaa tuottavat kuin hyötyä. Asian ymmärtää vain, jos itse kirjailija on asialla, mutta siitä ei liene kyse, eihän?

• Lenitta

Vain odottaja.

• mainostelua,

viimeksi mainostettiin vähän jokaisella foorumilla Vihan väri on valkoinen-kirjaa (joka mielestäni oli yksi surkeimmista lukukokemuksistani), luin sen jo ennen tätä massapostittamista.

• Tuittu
        mainostelua, kirjoitti:

viimeksi mainostettiin vähän jokaisella foorumilla Vihan väri on valkoinen-kirjaa (joka mielestäni oli yksi surkeimmista lukukokemuksistani), luin sen jo ennen tätä massapostittamista.

Kirja kuulostaa puuduttavalta pahvilta, joten taidan jättää edes vilkaisematta...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3672
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      28
      3232
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2878
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2720
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1699
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      22
      1518
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1478
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    Aihe