Itse rentoudun kuuntelemalla musiikkia, musiikkia jota soi The Lord Of The Rings -elokuvissa :) Se on jotenkin niin kaunista ja rentouttavan kuuloista. Kun pistän huoneestani valot pois, kuulokkeet päähän ja menen makaamaan sängylleni ja pistän silmät kiinni; voin kuvitella itseni jossain aivan ihanassa paikassa. Tämä on täysin totta, joskus tulee aivan tippa linssiin kun pääsee tähän uskomattomaan hienon musiikin maailmaan.
Toivon että Taivas olisi sellainen paikka mitä olen kuvitellut kun kuuntelen tätä musiikkia. Jotenkin siinä herkistyy samalla. Paikka jossa kaikki rakastaisivat toisiaan, ei olisi mitään hätää, kiirettä, stressiä, masennusta, ei mitään. Kaikki olisivat iloisia ja kaikki halaisivat toisiaan eikä ketään jätettäisi yksin :)
Olo on aivan uskomattoman upea kun pääsee rentoutumaan tätä musiikkia kunnellessa. Aivan sielu irtoutuisi ruumiista ja leijuisi johonkin toiseen maailmaan.
Tai sitten kuuntelen joitakin trance-biisejä. Mm Aphex Twin - Xtal on sellainen todella rentouttava biisi. Varsinkin kun on todella laadukkaat ja tehokkaat kaiuttimet/kuulokkeet.
Rentoutuminen
7
421
Vastaukset
- Elenya
Toivon totisesti, ettei tää viesti ollut provo, upeeta jos löytyy vielä sunlaisiakin jätkiä!
Ja Lotr-musiikkihan on ihan mielettömän kaunista...=)- jokujätkä89
Viestini ei ollut provo. Kyllä tuo musiikki on todella kaunista, mm. Concerning Hobbits on kappale josta pidän paljon :)
Nyt on ihan pakko kysyä, että oletko nähnyt sen "They're Taking The Hobbits To Isengard" -"musiikkivideon"? :D
Tekijä vissiinki huumorimiehiä, tässä linkki videoon:
http://www.riemurasia.net/jylppy/displayimage.php?pos=-7731
- NoFace
Minä taas yleensä rentoudun kuuntelemalla örinäheviä, jota kauniimpaa musiikkia ei mielestäni maailmassa ole :D
tai sitten harjoitan lucid-unia ja tapan kaikki joista en pidä >_ - Error1
Kuuluuko tämä viesti Nuoret/Rakkaus osioon? :O
Poika! Käännäppäs nuppeja kaakosta lounaaseen niin säästät aivojasi! Kovaääninen musiikki saattaa vaurioittaa päätäsi.
PS. Köytä itsesi lakanalla sänkyyn kiinni ettet leijaile kattoon.
Ja LOPUKSI, terveisiä kaikille abitovereille, aamuja melkein nolla:D- Error1
Tärkein kuitenkin unohtui. Tuo musiikki todellakin on hyvää.
- jokujätkä89
Error1 kirjoitti:
Tärkein kuitenkin unohtui. Tuo musiikki todellakin on hyvää.
En tiedä, saattaa tämä osittain tänne Rakkaus osioon kuuluakin :) Vaikka viestini onkin hieman muista poikkeava mitä tänne kirjotellaan, ja näitä muita tarkoitin sellaisia "tykääköhän se poika minusta" yms :)
Tuossa kerroin millainen Taivas minun mielestäni olisi, tai minkälaiseksi sen olen kuvitellut :) Olen itseasiassa kuullut/lukenut juttuja, mitä "Taivaan rajalla" käyneet ovat kertoneet. Ihmiset, jotka ovat tavallaan olleet hetken kuolleena, ja tullut sitten takaisin henkiin. Mm. minun isoisäni on käynyt Taivaan rajalla, ja tullut takaisin hetkeksi henkiin, hyvästellyt mummoni, ja lähtenyt sitten lopullisesti. Hän sairasti syöpää, kuoli sairaalassa, mummoni oli hänen vierellään kuoleman hetkellä. Mummoni oli sitten kertonut äidilleni millaiseksi isoisäni oli Taivaan kuvaillut, ja äitini kertoi minulle, vaikka se hänelle vaikeaa olikin.
Voin toki kertoa sen paljon selkeämmin ja monipuolisemmin jos tahdotte, mutta en nyt kerkeä. Katsotaan sitten jos vaikka huomenna olisi aikaa kirjoittaa :) - jokujätkä89
jokujätkä89 kirjoitti:
En tiedä, saattaa tämä osittain tänne Rakkaus osioon kuuluakin :) Vaikka viestini onkin hieman muista poikkeava mitä tänne kirjotellaan, ja näitä muita tarkoitin sellaisia "tykääköhän se poika minusta" yms :)
Tuossa kerroin millainen Taivas minun mielestäni olisi, tai minkälaiseksi sen olen kuvitellut :) Olen itseasiassa kuullut/lukenut juttuja, mitä "Taivaan rajalla" käyneet ovat kertoneet. Ihmiset, jotka ovat tavallaan olleet hetken kuolleena, ja tullut sitten takaisin henkiin. Mm. minun isoisäni on käynyt Taivaan rajalla, ja tullut takaisin hetkeksi henkiin, hyvästellyt mummoni, ja lähtenyt sitten lopullisesti. Hän sairasti syöpää, kuoli sairaalassa, mummoni oli hänen vierellään kuoleman hetkellä. Mummoni oli sitten kertonut äidilleni millaiseksi isoisäni oli Taivaan kuvaillut, ja äitini kertoi minulle, vaikka se hänelle vaikeaa olikin.
Voin toki kertoa sen paljon selkeämmin ja monipuolisemmin jos tahdotte, mutta en nyt kerkeä. Katsotaan sitten jos vaikka huomenna olisi aikaa kirjoittaa :)Kokonaan kertoa, että Taivaassa on paljon rakkautta, ja se on todellista rakkautta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi474097Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal623753- 703288
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963190Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no892154- 352108
- 241959
- 381939
- 311921
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231844