kerro pliis
paras talviurheilupeli?
8
967
Vastaukset
- ihan kiva
ihan kiva peli, paljon mäkiä.
olen testannut myös RTL ski jumpingin 2004:sta, mutta ei säväyttänyt niin. kivempi hypätä tuota dsj3:sta!- pelailija
Itse taas ostin RTL-skijumpin ensimmäisen kerran v. 2003 version ja siitä asti jokaisen pleikalle. Mitään uramoodeja en pelaile mutta porukalla tulee paiskottua joskus paljonkin. Sinällään tietty turhaa ostaa aina uusin versio, koska moninpelissä yhtään mikään ei käytännössä muutu jotain pikkujuttuja ja grafiikkaa lukuunottamatta...
Deluxet sitten olen koetteeksi ostanut myös koneelle pari viimeisintä, eli juuri 2:n ja 3:n. Niistä en sitten suoraan sanoen oikein pitänyt minkäänvertaa. Kaippa se tosin on sitäkin, kun on niin vannoutunut toisen sarjan kannattaja.
Deluxetkin sinällään kyllä kelpo pelejä ja hyvin toteuttuja nekin. Täysin makukysymyksiähän nämä. - pepe
pelailija kirjoitti:
Itse taas ostin RTL-skijumpin ensimmäisen kerran v. 2003 version ja siitä asti jokaisen pleikalle. Mitään uramoodeja en pelaile mutta porukalla tulee paiskottua joskus paljonkin. Sinällään tietty turhaa ostaa aina uusin versio, koska moninpelissä yhtään mikään ei käytännössä muutu jotain pikkujuttuja ja grafiikkaa lukuunottamatta...
Deluxet sitten olen koetteeksi ostanut myös koneelle pari viimeisintä, eli juuri 2:n ja 3:n. Niistä en sitten suoraan sanoen oikein pitänyt minkäänvertaa. Kaippa se tosin on sitäkin, kun on niin vannoutunut toisen sarjan kannattaja.
Deluxetkin sinällään kyllä kelpo pelejä ja hyvin toteuttuja nekin. Täysin makukysymyksiähän nämä.ite olen just pelaillut tota dsj:tä alusta lähtien ja siihen liittyy varmaankin jonkinlainen fiilistely, kun aikoinaan tuli tahkottua niitä ensimmäisiä versioita kaveriporukalla.
sanotaan nyt, että siinä on varmaan sitä nostalgiaa. hyviä muistoja menneiltä ajoilta, mihinkäs siitä pääsee.
- gfhj
torino 2006
- tota mieltä
Et voi olla tota mieltä :D
torino on ihan huono, mutta et ole ilmeisesti pelannut winter challengea! - siiissss
tota mieltä kirjoitti:
Et voi olla tota mieltä :D
torino on ihan huono, mutta et ole ilmeisesti pelannut winter challengea!Winter challenge on paras.
Täällä kuvia:http://www.jucaushii.ro/gamespace_1157_screenshots_Winter_Challenge.html - McCone
siiissss kirjoitti:
Winter challenge on paras.
Täällä kuvia:http://www.jucaushii.ro/gamespace_1157_screenshots_Winter_Challenge.htmlKyllä SJ-pelisarjan pelit on minusta paljon parempia, kuin DSJ-sarjan pelit. SJ3:n on paras mäkihyppypeli tietokoneelle. DSJ:ssä (ainakin siinä versiossa, jota olen pelannut) on todella vaikeaa hallita hyppääjän tasapainoa hiirellä. En oikein ymmärrä sen pelin hienoutta, minusta se on kamala. RTL:n peleissä sama vika tietokoneella. Pleikkarilla mulla on Ski Jumping 2005, jota on ihan mukava pelata yksin. Tosin hyväksi hyppääjäksi tuleminen ura-moodissa on turhan helppoa. Maailmancupin voittamiseen tarvitaan kuitenkin jatkuvia huippuhyppyjä ja siinä on haastetta. Winter Challengeen ja Torino-peliin pitäisi tutustua, mutta mäkihyppypeleistä mielipiteeni aiemmassa.
- MikkoKkojootti
McCone kirjoitti:
Kyllä SJ-pelisarjan pelit on minusta paljon parempia, kuin DSJ-sarjan pelit. SJ3:n on paras mäkihyppypeli tietokoneelle. DSJ:ssä (ainakin siinä versiossa, jota olen pelannut) on todella vaikeaa hallita hyppääjän tasapainoa hiirellä. En oikein ymmärrä sen pelin hienoutta, minusta se on kamala. RTL:n peleissä sama vika tietokoneella. Pleikkarilla mulla on Ski Jumping 2005, jota on ihan mukava pelata yksin. Tosin hyväksi hyppääjäksi tuleminen ura-moodissa on turhan helppoa. Maailmancupin voittamiseen tarvitaan kuitenkin jatkuvia huippuhyppyjä ja siinä on haastetta. Winter Challengeen ja Torino-peliin pitäisi tutustua, mutta mäkihyppypeleistä mielipiteeni aiemmassa.
Oikeest. En kuseta se on Jibberish!!! Kunnon NewSchool peli. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403711Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333304- 692918
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912760- 351778
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811739- 241589
- 281537
- 291519
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231514