Onko RO:lla jtn ilmaisia servereitä? onko mahdollista pelata 100% ilmaiseksi tuota peliä?
|Ragnarok Online|
2
372
Vastaukset
- kuroi88
ilmaisia , siis kokonaan ilmaisia ragna servereitä on pilvin pimein!
pelaamiseen tarvitaan SakRay ja ragnan "pohja" eli joku mitä minä ainakin kutsun Base servuksi.
http://www.excalibur-ro.com/forum/index.php?act=page&pg=downloads
tuosta lataat kaikki ladattavuissa olevat tiedostot. (purettava WinRar:illa)
ja vaikka korean client onkin koeralainen, se on hyvinpitkälti täysin englanninkielinen.
ylimmäinen tiedosto on Excalibur & Avalon ragnarokin serveripatch. siellä on noin 150 kertaiset EXP:t.
(ainakin Avalonilla, jossa itse pelaan) jotka ovat osoittauneet aika sopiviksi, koska alkuperäisessä ragnassa levelien saminen on yhtä tuskaa, kun saat pelata ties kuinka kauan että saat edes ammattia vaihdettua xD (minun mielestäni ainakin)
kyseiset serverit toimivat hyvin ja lagittavat suhteellisen vähän. riippuen käyttäjien määrästä online. ei ole kaatunut kertaakaan ainakaan minun pelatessani ^^
sitten kun olet saanut kaikki osat ladattua, asennat exavro- tiedoston ragnarok-kansioon ja juokset server-updaterin, ja sitten rekisteröidyt käyttäjäksi.
rekisteröityminen käy täältä:
http://www.excalibur-ro.com/forum/index.php
Avalonille ja excaliburille pitää siis rekisteröityä erikseen, riippuen kumpaa haluaa.
itse en ole edes excaliburia kokeillut.
sitten vain ragnaamaan. ^^
mikäli koet ongelmia, autan mielelläni jos suinkin pystyn.
mesellä ja sähköpostilla voi ottaa yhteyttä ^^
[email protected]- Kkos
jos servulla on stasit 150/150/100 , niin ei siinä enää ole mitään iloa pelata
5/5/3 statseilla on vielä kohtuullisen nautittavaa pelata. ei liian nopeasti päädytä yli 90 levelin rähisijöihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi534220Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal773900- 703398
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963310Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1022329- 352198
- 242079
- 362069
- 382039
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231944