Onko kokemuksia pohjanmaalaisesta Finncora rakennusliikkeestä? Ollaan kateltu yhtä tämän rakentajan kohdetta ja haluttais vähän tietoo, kiitti asiallisista kommenteista.
kyselisin
14
1299
Vastaukset
- pettynyt ostaja.
Kokemuksesta tiedän, että kannattaa valita joku muu rakennuttaja.
- tyytyväinen ostaja
itse olen ollut tosi tyytyväinen asuntooni
ja yrityksen tapaan toimia , maksaakkin tarvitsi
vasta kun asunto oli täysin valmis ja hyväksytty
meidän puolelta - hyvää työtä
tyytyväinen ostaja kirjoitti:
itse olen ollut tosi tyytyväinen asuntooni
ja yrityksen tapaan toimia , maksaakkin tarvitsi
vasta kun asunto oli täysin valmis ja hyväksytty
meidän puoleltaolen ostamassa asuntoa ja kävin katsomassa
nurmossa paanatiellä finncoran juuri valmistunutta
rivarikohdetta ja täytyy sanoa että tosi siistiä
työtä.Saatan tehdä kaupat - kokemuksen omaava
hyvää työtä kirjoitti:
olen ostamassa asuntoa ja kävin katsomassa
nurmossa paanatiellä finncoran juuri valmistunutta
rivarikohdetta ja täytyy sanoa että tosi siistiä
työtä.Saatan tehdä kaupatEi minulla ainakaan ole mitään valittamista ja olen asunut 3 v ko.yrityksen rakentamassa rivitalo- huoneistossa
- vanha asiakas
kokemuksen omaava kirjoitti:
Ei minulla ainakaan ole mitään valittamista ja olen asunut 3 v ko.yrityksen rakentamassa rivitalo- huoneistossa
En suosittele. Valitse joku muu rakennuttaja.
- tytyväinen
vanha asiakas kirjoitti:
En suosittele. Valitse joku muu rakennuttaja.
Ostin asunnon Huuhkajantaipaleelta ja olen tosi tyytyväinen.Hyvin tehty ja
joustavaa palvelua - kaikki ok
tytyväinen kirjoitti:
Ostin asunnon Huuhkajantaipaleelta ja olen tosi tyytyväinen.Hyvin tehty ja
joustavaa palveluaEi meillä ainakaan ole mitään valittamista.Pidimme siitä että asunto tarvitsi
maksaa vasta kun se oli valmis.Ehdimme asua asunnossa 3 viikkoa ja siiten tehtiin kaupat.
Vain rosterinen etukansi apk.sta puuttui asunnosta mutta rakentaja kertoi että ne on myöhässä
ja kuukausi meni niin huomasin että etulevy oli käyty asentamassa paikoilleen.27 - kaikki ok
kaikki ok kirjoitti:
Ei meillä ainakaan ole mitään valittamista.Pidimme siitä että asunto tarvitsi
maksaa vasta kun se oli valmis.Ehdimme asua asunnossa 3 viikkoa ja siiten tehtiin kaupat.
Vain rosterinen etukansi apk.sta puuttui asunnosta mutta rakentaja kertoi että ne on myöhässä
ja kuukausi meni niin huomasin että etulevy oli käyty asentamassa paikoilleen.27Ostin juuri toisen saman yhtiön tekemän huoneiston ja tyytyväinen olen ollut molenpiin.
Kuntotutkimuksessa vanhan asunnon osalta täysin puhtaat paperit
- vanhan asunnon myyjä
Myimme myös 2006 tehdyn asunnon Nurmosta ja kaikki ok , en voi valittaa
mistään. - Ei ok - valittamista
Voi ristus, niinkuin pohjanmaalla tavataan sanoa. Tämä on kyllä ala-arvoisin itsensä kehuminen mitä netin historia tuntee.
Muka asiakkaat kehuvat "kaikki ok, ei valittamista" samoilla sanoilla ja kirjoitusvirheillä.
Kertokaa nyt tuon finnkuran asiakkaaksi naamiotuneelle toimarille, että pisteen jälkeen tulee välilyönti.
Lainauksia Vinkuran "asiakkailta".
"...siistiä työtä.Saatan..."
"...asunut 3 v ko.yrityksen rakentamassa... "
"...tosi tyytyväinen.Hyvin tehty..."
"...mitään valittamista.Pidimme siitä..."- Writer
Samalla kun keksit omia okein kirjoitussääntöjä,keksipä myös toinen paikka valista niistä.
- kaksion ostaja
Ostin käytetyn -05 rakennetun kaksion syksyllä ja kämpässä
ei ollut kuntotutkimuksen mukaan mitään valittamista - kaksio Nurmosta
Asun Finncoran rakentamassa kaksiossa eikä minullakaan ole
mitään valittamista- yksiön kostaja
Vaikka en asiasta mitään tiedä niin ei minullakaan ole mitään valittamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273219- 652855
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151485
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281468