Tunturi Tiger hyväkö?

anselmi

Monet täällä palstalla väittävät että tunturi tiger on hyvä suomimopo ja se kestää ja lähtee talvellaki hyvin käyntiin. minusta tiger on ihan paska. aloitetaanpa: jalkatappi on huono koska se kaataa mopon parkissa ollessaan, pakkasella ei meinaa lähteä käyntiin millään, ketjut rohisevat ottaessaan kiinni runkoon, valot palavat jatkuvasti koska jännitteen säätimen rikkoontuminen on tyyppivika, mopo tärryttää aivan helvetisti ajaessa. Jotka sanoo tigeriä hyväksi ja että se on parempi kuin uusendurot ovat erehtyneet pahasti. Suomimopo, pah!

10

3535

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jiijii

      AINA OMA MOPO ON PARAS, SIIS AINA. OLI SE SITTEN TUNTURI TAI JOKU KIINALAINEN...

      • juppe

        oma mopo on tietysti paras , mutta enpä tiädä että onko tuo tunska nyt muita huonompi kaikissahan omat tyyppiviat on oli valmistus maa mikä tahansa ja tollaset viat mitä mainitsit on helppo korjata ja kyllähän se pelittää kun tekkee huollot aikanaan ja pitää muutenkin mopoa hyvin.

        juu ja uusenduroista vielä sen verran että onhan ne nyt tehty ihan eri vuosikymmenellä ja eri vuosituhannellakin ja jos uus enska käytetään aina määräaikais huolloissa ja pidetään kuin kukkaa kämmenellä ja vahataan ja fiksataa ja vanhaa tunturia rällätään ja potkitaan ja jos se menee sitten jostain syystä rikki niin heti syytetään mopoa ja sen huonoutta kun ei itse viitsitä pitää mopostaan huolta.

        onhan se morinin kone vähän lego maineen saanut.


    • tigeristi

      mulla on kolmen vuoden kokemus tigerista.

      Lähtee talvella hyvin käyntiin
      Hyvän kokoinen

      - Vakioputki aina tukossa
      - Täristää helekkaristi
      - Aina rikki... Enemmän olen tätä mopoa työntänyt kotiin jostain mitä se on omilla pyörillään kulkenu

      Ja ketjut ei kilise ku ostaa kunnon suojapalat

    • Tiger 4 ever

      Tigerin omistamisen plussat ja miinukset:
      Järeä runko ja jousitus--> voi oikeasti mennä metsään
      Levyillä mennään jarrutuksissa S/S1:stä ohi
      Omistaja oppii purkamaan ja kasaamaan sen silmät ummessa
      Aikakautensa ykkönen --> S/S1 leluja ja AX:lla kiihdytetään vain suoraa
      Kovakromipytty kestää paljon

      - Vakiona lahna
      - Vakioputki tukkoinen pilli
      - Ei termostaattia, kone lämpiää talvella perille päästessä
      - Kaasuvaijeri vaihdossa 3kk:n välein
      - Tulppia kuluu, jos unohtaa hanan auki

    • tuiker

      Kyllä Tikru puchin konella on kova sana....
      ...sillon kun se toimii. Tulppaa saa kuivata paljo.
      Ei taija nykyset uus-enskat olla 20v. päästä kovin legendoja. Kyllä ne on kovia lähtemään käyntiin.
      Mitenhän jalkatappi kaataa mopon???

      • tommi94

        ootko ihan varma et se jalkatappi kaataa sen mopon ... montakohan kiloa se sun tappis painaa?? omassa tigerissä jalka on vaan hieman taittunut... mutta jalkatappi ei ole mopoa toistaiseksikaan kaaanut...eikä kaada...ja tigerit on leksuja mopoja ...


    • LAURI M.KÄMMÄKKÄ

      mulla on tunturi tiger aqua joka makso 400e ,se oli sillon ihan hyväkuntonen kun ostin sen mutta sitten alkoi tulla kaikenlaista vikaa ensin lamppu palo aina ,siihen piti ostaa joku 100e osa vaan lampuntakia, sitten lähti jalka ja mopo vietiin samaan paikkaan korjaukseen missä oli korjattu lamppu niin parin päivän päästä se jalka lähti taas ja se korjaampkin meni konkurssiin.ja pensatankki ei oo missään kiinni eli kun keulii niin tankki lentää aina johonkin.siinä mopossa ei ole ollut mitään hyvää!

    • Moponostaja

      Tulin tänne vaan kattoon onko Tunturi Tiger worth :D

      • Jutustelija1

        Ei muuta kuin pop-corn:it paukkumaan ja nautitaan show:sta :-)


    • Anonyymi

      Ostin Tunturi Tigerin-85 ja perempaa mopoa saa etsiä :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4649
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4260
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2790
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1670
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1625
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe