oiskii kiva tietää minkä ikästä porukkaa täällä oikee seikkailee..
55vee..
ikähaitari..
46
2766
Vastaukset
- asd
m20-sarja
- .....
Olen entinen junnuhiihtäjä joka 15 tauon jälkeen löysi hiihdon muutama vuosi sitten luisteluhiihdon muodossa - täysin hiihtoon hurahtanut tapaus !
- suksittelija
....rikotaan täs kevättalvella.
- ...........
Harmi vaan kun ei kehtaa näillä pakkasilla ladulle lähteä, onneksi on edes kuntopyörä.
- 24 v.
ja koukussa hiihtämiseen ;)
- maajänis
52 vee. Nuoria toivoisi näkyvän ladulla enemmän
- 28 mittarissa
Kyllä sitä itsensä oudoksi tuntee, kun ei meinaa ikäisiäni kuntohiihtäjiä näkyä ladulla. Pitäisi kai lähteä jotain muodikkaampaa harrastamaan. :O
Nimimerkki siis kertoo iän.
- ...28 vuotta
Ja kaiken lisäksi olen ainakin periaatteessa sen ns. kauniimman sukupuolen edustaja
- Janne
itte oon 33. Ja perjantaina pakkasta 23 ja silti kilsoja 37.. ei ollu kovin fiksua!!
- täytin
nyt tammikuulla 59 vuotta. Kirjoittelen aika usein, mutta ei ole tullut laitettua mitään yhtä nimimerkkiä. No, jospa olisin jatkossa nim. Rekke
- hiihtomies 40
ikää on tuon nimimerkin verran.Toukokuussa 41.
- hiihtomies 40
mutta jos ajatellaan uutta elämää, niin vasta kaksi-vuotta vanha. heh........
- mää
21 on ikää kertynyt ja olen pelkkä kuntohiihtäjä. Ja kyllä täytyy todeta että eipä meikeläisen ikäisisiä kuntoilumielessä hiitäviä juuri laduilla näy, mikä on varsin ikävää.
- jts
tuut vielä joskus kiittämää ittees..se on hieno homma kun oot lähteny..uuteen ulottuvuuteen..kyllä elämä palkitsee...se on kiva kun näkkee nuoria tuolla ladul..kuuluu monta kertaa..terve ****!!!se on toi latu meijän olohuoneen jatke...nonii taas alkaa nostalgia ellää...
- suksittelija
Se on kyllä aika surullista että nuorilla tuntuu olevan niin paljon tärkeämpää tekemistä. Tänäänki kun kävin tos hiihtämäs parin kympin lenkin niin en siellä nähnyt kuin yhden itseäni nuoremman naisen. Muut oli semmosia viiskymppisiä ikänsä kunnostaan huolta pitäneitä ja paljo kovempia menijöitä kuin minä. Tämä on kyllä semmonen aika pieni paikkakunta, että melkeinpä kaikki ovat tuttuja jotka tuolla ladulla vastaan tulee. Lisäksi tänään oli pakkasta aika reilusti että ehkä se karsi kans niitä hiihtäjiä jonkin verran, mutta yleensä se on aika harvinaista että siellä itseään nuorempia näkee.
- hiihtelijä...
Jeah, ei oo tullut tälle talvelle tänne kirjoitettua paljoa, mutta seuraillu olen meininkiä. Vuosi on takana kovaa treeniä, sulan aikana juoksua ja talvella hiihtoa. Hurmoksessa hiihtelen, on se niin makiaa hommaa! Nyt ostin vielä kisasukset niin on mono syönnillään. Tulokset paranee ja kohta on numerolappu jo rinnassa! Juoksupuolella myös on meno mukavaa, ilmoittauduin tuossa just eilen kevään kisoihin jo.
Nuoriso pitäisi saada tässä maassa liikkeelle, siis tarkoitan 12-20 vuotiaat oikein tosissaan. Pois tietokoneitten äärestä ulos kuntoilemaan. Ei näy paljon itseä nuorempia täällä päin laduilla. Muutama parikymppinen kilpahiihtäjä, ja sitten minä. Loput on reilusti yli nelikymppisiä. On se vaan harmi. Kyllä laduille mahtuisi enemmänkin porukkaa! - M48
Ja maaliskuun alussa nimimerkki pääsee hiihtämään M49 sarjaan. Tuleekohan siinä sarjassa kovia karjuja selkä edellä vastaan. Toivottavasti ne ohittelijat loppuu.
- sama
41½, se on tarkkaa keski-ikäisillä..
- 10-20 km/lenkki
aina ladulle kun ehtii/tarkenee!!
- kuntoilijaM
Ja käyn nykyään useinkin kattomassa täältä vinkkejä omaan kuntohiihto-harrastukseeni. Kiitos ja hyvää jatkoa kaikille!
- Jeppe
...on oltu jo hetken aikaa, 52 v.
- Jusu_80
Joo eipä tuolla laduilla nuoria harrastajia paljoo näy. Ja siten yleensä kun näkyy niin ne on kilpailijoita (siis aktiiviharrastajia).
Luulenpa, että kestävyysurheilu/liikunta vaati tietynlaisen mielen, joka sitten useimmille tulee vasta iän karttuessa. Itse aloitin ylipäänsä liikunnan harrastamisen kaksi vuotta sitten. Sitä ennen harrastin liikuntaa säännöllisesti, joskus 16-17 vuotiaana. Harmittaa nuo väli vuodet. Tässä on tullut harrastettua rullaluistelua, painonnostoa, salibandyä (sählyä) ja nyt hiihtoa. Hiihto nyt piti ensiksi olla ihan vaan Finlandia -hiihdon takia ja pohjaa kesän Sulkavan -soutuja varten (toinen missio), mutta kyllä tulen varmaan jatkossakin tätä tekemään. Tämä on kuitenkin sen verran mukavasti lähtenyt käyntiin, vaikka on ollut vähän pito-ongelmia. Niin ja varsinkin kun nyt on jo ihan hyvät välineetkin valmiina.- hiihtelijä..
Mulla kans harmittaa nuo välivuodet, tai siis ei välivuodet vaan se että inostui vasta tällä iällä. Nyt siis 29v. Olisi mukava jos olisi ikää mittarissa treenaamisen kannalta vasta 19v, niin voisi kokeilla mihin riittää rahkeet. Karu tosiasia on, että maailman huipulle nousu vaatii noin 10-15 vuotta, ja silloin olen jo aivan liian vanha äijä olympiakoneeseen nousemaan ;)
- s23
olin monta vuotta hiihtämättä mutta pari talvea sitten löysin hiihdon uudelleen. Nyt vaan niin kovat pakkaset, että ei pääse radalle ..:(
Tuli vastikään täyteen. Ja kilpaa hiihdän minkä kerkiän.
- hiihtäjä
mie oon 11 ja hiihtäminen on mukavaa se on kyl totta ettei siel ladul mun ikäsii paljo näy.
kun jotkut nykynuoret ei muuta tee ku möllöttää tietokoneen ääres ite oon, koska ulkon on niin kovat pakkaset ettei pääse hiihtää ja tykkään jotenki hiihtämis edistää joten chattailen tääl ja otan teiän vanhempien neuvoista oppeja - Pax
57 täytettynä.
- ja olen
hiihdellyt kymmeniä vuosia. Vaasan alueella asustelen.
Kaikille terveisiä! - Skidåkare
18 år.
- är.
du?
- Pedersöre
är. kirjoitti:
du?
i (mellersta) österbotten, Finland.
- hiihtoukkeli
Parinkymmenen vuoden tauon jälkeen sain otettua ittee niskasta kiinni ja hommattua sukset tälle talavee. Luistelu sellaset, kovaa hommaa opetella ihan uus tekniikka, nytten alkaa jo pikkuhiljaa pääsee eteenpäin. Piru vaan ku nuo pakkaset vaivaa.. Katunu en ole kyl sekunttiakaan suksien hankkimista ja kova hinku ladulle kokoajan.. Nytten alkaa taittuun semmoset 10-15 kilsan lenkit kohtuuvella..
- Hengissä?!!?
ja jatkossa mukana nimimerkillä Ansku.
- atomicx
mutta neljäkymppiä lähestyy....40.
- IITU
hiihtoo toista talvea,
muuten kun aikaa on niin
juoksua.
- hiihtelijä.
ja viime talvena aloitettu hiihtoharrastus..
40-50vee on erityisesti luistelu sellaiseen jo seitsemättä talvea peräjälkeen. 80-luvun alussa sen suuren buumin innostamana pertsaa ja täyspirkka parina vuonna peräjälkeen, oli muuten populaa silloin! Nykyään pertsaa vaihtelun vuoksi mutta kyllä joskus on oikein vaikea päättää kummalla tyylillä sitä oikein lähtis, on ne niin maittavia kumpikin.
- Valtteri
Tiistaina marraskuun 12. 2002 tuli mentyä ensimmäistä kertaa kunnan valaistulle ladulle. Illalla seitsemän maissa eräässä mäessä kunnanjohtaja hiihti ohi kevyen näköisesti. Ei perkele. Hurahdin. Seuraavana päivän uudestaan valaistulle.
Reilun kahden viikon kuluttua neljättä kertaa Finlandiaan.- M48
muuten kunnanjohtaja suhauttelee ohi. Ihan mielenkiinnon vuoksi. Luulen vaan että sinullakin on kunto noussut ja jokajeppe ei enää ohi hiihtele. Älkää lukijat kuvitelko että meillä kuintohiihtäjillä on joka lenkki kilpailu mielessä. Ei. Mutta sen vaan huomaa kauden edetessä että normaali kuntolenkin vauhti lisääntyy. Ja pakko lisätä jotta saa pulssin pysymään tavoitteessa.
- Valtteri
M48 kirjoitti:
muuten kunnanjohtaja suhauttelee ohi. Ihan mielenkiinnon vuoksi. Luulen vaan että sinullakin on kunto noussut ja jokajeppe ei enää ohi hiihtele. Älkää lukijat kuvitelko että meillä kuintohiihtäjillä on joka lenkki kilpailu mielessä. Ei. Mutta sen vaan huomaa kauden edetessä että normaali kuntolenkin vauhti lisääntyy. Ja pakko lisätä jotta saa pulssin pysymään tavoitteessa.
Kyllä kunto on noussut hiihdon myötä. Kuntoladulla on hiihtäjillä erilaisia tavoitteita. Joku hiihtää kuntoilun vuoksi, joku harjoittelee tulevia kisoja varten ja joku on lähtenyt muuten vain hiihtämään. Edelleenkin jotkut hiihtelevät ohi. Sehän ei haittaa yhtään. He vain hiihtävät kovempaa.
Kunnanjohtaja muutti työpaikan vuoksi.
- ja kovvoo mennää
bodomin latuvilla
- maajänis
Nostan hikistä hiihtopipoani! Meillä poikasilla on vielä pitkä matka tuohon kokemusmäärään.
- khiitoksia
maajänis kirjoitti:
Nostan hikistä hiihtopipoani! Meillä poikasilla on vielä pitkä matka tuohon kokemusmäärään.
khiitoksia khiitoksia vuan..
- Nissee
näkyny?
- Ihme-hiihtäjä
39 v. Ei taida keskiarvoa paljon heilauttaa. Pohjois-pohjanmaalla hiihtelen. Pari viimeistä päivää ollut pakkasta 10-15 astetta ja uutta lunta . Eipä ole oikein luistanut mutta mukavaa on silti. Ensimmäinen talvi menossa, hurahdus tapahtui tammikuussa.
- mittarissa
Pitää nyt tätäkin tilastoa "kaunistaa", kun ei kovin montaa naista ole tähän vastaillut. Kiitettävästi täälläkin on alkanut näkymään nuoria hiihtolenkeillä. Omat muksutkin ovat aika innostuneita hiihtosta. Juniori (6v.) teki tuossa 7 km:n lenkin yksi iltapäivä... oli kuulemma liian lyhyt...:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4674034Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181692- 1161526
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891474Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991408Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n601375- 521316
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi981229- 441079
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa341078