Tietääkö jotain sivuja mistä voi tilata Sailor Moonin kolmannen,Neljännen ja viidennen kauden?(animena)
Sailor Moon....
18
1233
Vastaukset
- janinah94
Kunpa tietäisinkin :(
- googleta
tiedän... ja voin varmaan myös jakaa tiedon teidän tietämättömien kanssa. www.google.com
mutta ihmettelen vain, että vielä jotkut jaksaa Sailor Moon:ia katsoa >___- örkki
oon aivan samaa mieltä että itse voi kattoo vaikka googlesta!!!!kukaan ei oo niin tonttu ettei itte pystyis muka kattoo!!googleta sä oot aika kovis tyyppi...hahah!! ja kuka sitä sailor moonia oikeeti kehtaa ees katsoo!!!
- googleta
örkki kirjoitti:
oon aivan samaa mieltä että itse voi kattoo vaikka googlesta!!!!kukaan ei oo niin tonttu ettei itte pystyis muka kattoo!!googleta sä oot aika kovis tyyppi...hahah!! ja kuka sitä sailor moonia oikeeti kehtaa ees katsoo!!!
örkki kuule, älä myöntäile minua, ikinä!
varsinkaan tuonkaltaisella tekstillä.
minulla on juuri sinunkaltaiselle linkki ---> www.tuska.com - sailormoonnnnnnn!
googleta kirjoitti:
örkki kuule, älä myöntäile minua, ikinä!
varsinkaan tuonkaltaisella tekstillä.
minulla on juuri sinunkaltaiselle linkki ---> www.tuska.com^^ www.tuska.fi
- skidichan
örkki kirjoitti:
"... ja kuka sitä sailor moonia oikeeti kehtaa katsoo!!!"
V: Kaikki, jotka sarjasta pitävät/rakastavat.
Minä ainakin pidän todella paljon; ihanat hahmot, juoni ym. ^^
Älä sinä tule sanomaan mitään, kut et varmasti asiasta paskaakaan tiedä. Kiitos. - Uyoku-chan
http://www.animecollector.com/cgi-bin/buy?a3=sailor moon
Tossa on, mutta en tiedä voiko niitä tilata Suomeen^^ - ...chibi...
Hei googleta sulle tiedoksi, että yleinsäkin monet etsivät ensin googlesta ja sitten vasta kysyvät jostain (olen jo etsinyt googlesta)!
Kehotat aina kaikkia googlettamaan, vaikka kyllä kaikki tajuavat, että google on olemassa!
Mä haluan katsoa koko sailor moonin enkä ole vielä katsonut joten voisitko hieman ajatella ennen, kuin laittelet tänne jotain, että "ihmettelen vain,että vielä jotkut jaksaaa Sailor Moon:in katsoa"!!! - ...chibi...
Uyoku-chan kirjoitti:
http://www.animecollector.com/cgi-bin/buy?a3=sailor moon
Tossa on, mutta en tiedä voiko niitä tilata Suomeen^^Arigatto Uyoku-chan!
...chibi... kirjoitti:
Hei googleta sulle tiedoksi, että yleinsäkin monet etsivät ensin googlesta ja sitten vasta kysyvät jostain (olen jo etsinyt googlesta)!
Kehotat aina kaikkia googlettamaan, vaikka kyllä kaikki tajuavat, että google on olemassa!
Mä haluan katsoa koko sailor moonin enkä ole vielä katsonut joten voisitko hieman ajatella ennen, kuin laittelet tänne jotain, että "ihmettelen vain,että vielä jotkut jaksaaa Sailor Moon:in katsoa"!!!Hyppiny muidenkin silmille, usko pois, jos selailet vanhoi keskusteluita.
- Uyoku-chan
...chibi... kirjoitti:
Arigatto Uyoku-chan!
Kiitos kiitos :3
- ...chibi...
half-mouse kirjoitti:
Hyppiny muidenkin silmille, usko pois, jos selailet vanhoi keskusteluita.
Huomasin sen ja juuri sen takia kirjoitinkin.
...chibi... kirjoitti:
Huomasin sen ja juuri sen takia kirjoitinkin.
Muuten, munkin mielestä Sailor moon on hyvä :D
Niitä oli kiva katsella, kun ne tuli subilt. Milloin ne tulee taas?- ...chibi...
Uyoku-chan kirjoitti:
Kiitos kiitos :3
Kyllä sieltä animecollector.com:ista kai pystyy tilaamaan Suomeen, koska kun lähetin sinne pyynnön, että ne tilais sinne lisää S-kautta niin ainakaan ne ei lähettäny mitään sähköpostia missä ois sanottu, että sieltä ei vois tilata Suomeen, vaikka siinä tilauspyynnössä piti mainita maa missä asuu.Kiitos vielä kerran Uyoku-chan!
- NettiOstaja
www.filmifriikki.fi
Sieltä löytyy jotain sailor moonia, melkei kaikki niist maksaa 22.90
kelpaako? Voin etsiä jonkun toisenki sivu.- ...chibi...
Ei siellä ole sailor moonia
Sorry! En kyl tiedä, ett mist niit saa, mut jos haluat jutella aiheesta, niin lähetä postii osoitteeseen; [email protected]
- ...chibi...
Otan osotteen talteen niin voidaan ehkä sitten joskus jutella aiheesta. :) Aion tilata Sailor Moonia animecollectorista vaikka näinkin yhen jutun missä sitä sanottiin piraattikaupaksi. Niin että tietääkö kukaan että kannattaako niitä tilata, että onko ne jotenkin huonoja tai jotain?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474