Kertokaahan jos olette olleet jollain keikalla, jossa on sattunut jotain erikoista ts. tavallisuudesta poikkeavaa.
Erikoisin keikka?
4
562
Vastaukset
- Hanna
Sellainen tanssireissu tulee ainakin mieleen, kun olimme menossa Lomakouheroon. Illan pääesiintyjänä oli Tapani Kansa.
No, sitten kun saavuimme perille oli parkkipaikalla suuri määrä poliiseja ja he tarkastivat jokaisen paikalle saapuneen auton.
Itse ilta sujui hienosti. Tapani Kansa esiintyi mainiosti ja yleisö käyttäytyi hyvin fiksusti, sillä olihan paikalla usempi poliisipartio vahtimassa järjestystä ;) Poliiseja oli sisällä salissa ja ulkona . Ihmettelimme moista poliisien määrää, mutta emme syytä senkummemmin kyselleet keltään.
Seuraavana päivänähän syy siihen sitten selvisi, kuin iltapäivälehdissä luki ,että illan solisti T.Kansa oli kahannut keikalleen ja, ohittanut tiesulun ja saanut poliisipartiot peräänsä.
Hyvin Tapsa keikkansa teki, vaikka varmasti tiesi , että keikan jälkeen sitä on putkareissu edessä.
Poliiseille plussaa, että antoivat Tapsan hoitaa ensin keikkansa.- Rhanna
Itselleni tuli parikin erikoisempaa keikkaa mieleen. Toinen sattui vuosia sitten, v.1999, Janne Hurmeen keikalla. Jannelta oli juuri ilmestynyt uusi sinkku ja kyseisellä keikalla oli tarkoitus olla tuon laulun ensiesitys. Ennen lauluaan Janne totesi seuraavaa: "Seuraavaan kappaleeseen tarvitsisin hieman apua. Tule nyt vaikka .... auttamaan minua!" Ei siinä sitten auttanut muu kuin kiivetä lavalle ja mennä laulamaan Jannen kanssa. Tosin syy siihen miksi sinne laulamaan jouduin, oli se että edellisellä keikalla Janne oli saanut tietää että minulla oli tuo ko.sinkku ja arveli että osaan sen kutakuinkin oikein. Kertosäkeen jälkeen, välisoiton aikana, Jannelle iski paniikki että kuinkas tämä jatkuu ja hän kuiskasi minulle että auta, mä en muista! Hetken sanoja tapailtuani, sanat tulivat mieleeni ja laulu jatkui :)
Toinen sitten erikoisempi keikka oli viime syyskuussa Krouvin lavalla, esiintymässä Arja Koriseva & Fortuna sekä Juhani Rautiaisen orkesteri. Siinä ystäväni kanssa odottelimme Aikun setin alkua ja jammasimme Juhani Rautiaisen esittämän samban tahtiin. Kuinka ollakkaan, yllättäen huomaan tämän Rautiaisen seisovan vieressäni laulaen ja vievän minua samalla tanssilattialle pyörähtelemään samban tahtiin. Siinä sitä sitten pyörähdeltiin samba illan toisen artistin kanssa samalla kun hän lauloi. Mieleenpainuva kokemus tämäkin :) - keikalla
Rhanna kirjoitti:
Itselleni tuli parikin erikoisempaa keikkaa mieleen. Toinen sattui vuosia sitten, v.1999, Janne Hurmeen keikalla. Jannelta oli juuri ilmestynyt uusi sinkku ja kyseisellä keikalla oli tarkoitus olla tuon laulun ensiesitys. Ennen lauluaan Janne totesi seuraavaa: "Seuraavaan kappaleeseen tarvitsisin hieman apua. Tule nyt vaikka .... auttamaan minua!" Ei siinä sitten auttanut muu kuin kiivetä lavalle ja mennä laulamaan Jannen kanssa. Tosin syy siihen miksi sinne laulamaan jouduin, oli se että edellisellä keikalla Janne oli saanut tietää että minulla oli tuo ko.sinkku ja arveli että osaan sen kutakuinkin oikein. Kertosäkeen jälkeen, välisoiton aikana, Jannelle iski paniikki että kuinkas tämä jatkuu ja hän kuiskasi minulle että auta, mä en muista! Hetken sanoja tapailtuani, sanat tulivat mieleeni ja laulu jatkui :)
Toinen sitten erikoisempi keikka oli viime syyskuussa Krouvin lavalla, esiintymässä Arja Koriseva & Fortuna sekä Juhani Rautiaisen orkesteri. Siinä ystäväni kanssa odottelimme Aikun setin alkua ja jammasimme Juhani Rautiaisen esittämän samban tahtiin. Kuinka ollakkaan, yllättäen huomaan tämän Rautiaisen seisovan vieressäni laulaen ja vievän minua samalla tanssilattialle pyörähtelemään samban tahtiin. Siinä sitä sitten pyörähdeltiin samba illan toisen artistin kanssa samalla kun hän lauloi. Mieleenpainuva kokemus tämäkin :)Itse kokenut saman Juhani Rautiaisen keikalla.Hän kävi täällä Ruotsissa keikalla,lauloi ja tanssi samanaikaisesti.Olimme yllättyneitä kaikki.
- puolilapanen
Muutama vuosi sitten elokuussa olivat Reijo Taipale ja Kari Tapio samalla keikalla ja esittivät duettona silloin uuden laulun Elämän Virta. Yleisö lopetti tanssimisen lähes tyystin ja tyytyi vain kuuntelemaan. Väki pakkautui niin tiiviiksi muuriksi, ettei sormi väliin mahtunut. Eikä ablodeista meinannut loppua tulla, kun "veljekset" lopettivat laulunsa. Sitten lauloivat vielä yhdessä laulun Meren Kuisketta, mutta Reiska lauloi toisen säkeistönkin tilalla ensimmäisen, vaikka Kari yritti miten saada Reiskaa muistamaan sen toisen säkeistön sanat: suunsa liikkeillä ja käsimerkein, mutta ei, Reiska ei ymmärtänyt. Lopulta Kari luovutti ja lauloi muistaakseni itse sen toisen säkeistön. Tästä yhteiskeikasta tuli sitten Ilta-Sanomiin juttukin seuraavan viikon alussa - se on minulla tallellakin vielä. Ja sitä katsellessa muistaa aina tämän jutun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383839Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362974Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt91882Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51608Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41089- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23731