Raskaaksi miehen tietämättä?

rusina

Onko kukaan teistä tai tuttavanne hankkiutunut raskaaksi (jättänyt pillerit, kierukan tms. pois) miehenne tietämättä? Kuinka vanhana ja kuinka pitkän yhdessäolon jälkeen?

Kuinka mies suhtautui sinuun, raskauteen ja lapseen? Tietääkö hän totuuden?

Jokaisella on tällaisesta asiasta oma mielipide, niitä ei nyt kaivata, vaan kokemuksia asiasta.

Kiitos, jos jaksat kertoa kokemuksistasi.

19

2565

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ole näitä

kokemuksia kyseisestä petoksesta tosiaan toivon, että miehet jotka joutuu tälläisen petoksen uhreiksi osaa myös antaa samalla mitalla takaisin. Eli jättää äiti elämään lapsen kanssa kahdestaan sitä "rehellisen" ilmapiirin elämää.
      Jos nainen tosiaan pystyy tuollaiseen temppuun pitää siellä pääkopassa olla jotain todella pahasti vialla.

• aivojen kokoa?

Ristus että tuommosia naisia löytyy, ja että laki vielä suojaa tuommosia, velvoittaen miehen m.m. maksamaan elatusmaksuja tuommosille paskoille. Ja vielä että lapsen huoltajuus käytännössä myönnetään naiselle kokonaisuudessaan myös tuommosenkin jälkeen...

Itseensä kunnioittava mies lähtee käveleen tuommosesta tilanteesta ja vänkää vastaan kaikin voimin ja hankaloittaa naisen elämää siitä lähtien.

Eiköhän noita kokemuksia löydy tuolta yyhoo - puolelta aivan tarpeeksi, käy sieltä kyselees, niin saat tietää tulevaisuutesi.

• rusina

Pakko vielä huomauttaa, että aivojen koollahan ei niinkään ole vaikutusta älykkyyteen, vaan sillä kuinka poimuuntuneet ne ovat.

Esim, hiirihän on suhteellisen tyhmä, koska sen aivoissa ei paljon poimuja ole.

Koska rusina on yleensä aika ruttuinen/poimuinen, ei tämä vertaus oikein sovi kuvaamaan sitä mitä ilmeisesti tarkoitit.

• Masa

suhde loppui siihen.

• äitix2

Eivät osanneet nuo pari kommentoijaa lukea, kun arvostelevat pyynnöistäsi huolimatta.

Eli mun läheiselle kaverille kävi niin että yhtäkkiä häneen iskikin vaavikuume kun meidän kaveripiirissä alkoi yhtäkkiä odottaa yksi sun toinenkin. No pöljäähän se on silloin salaa raskaaksi heittäytyä, mutta minkä näköjään vieteilleen mahtaa. Eli hän tuli raskaaksi ja kun mies sai tietää niin sanoi kylmästi haluavansa että kaverini tekisi abortin ja että heidän suhde loppuisi siihen. Kaverini romahti tietenkin täysin ja joutui jäämään sairaslomalle yms. Mutta miespä jäikin hänen luokseen. Ja nyt heillä on terve 2 vuotias poika, mutta alun tuosta petosasiasta ja syytöksistä ei olla sielä talossa sen koommin puhuttu ja kaverini mielestä asiasta ei tarvitse puhuakkaan. Mies ihannoi poikaansa ja on mitä parhain isä, mutta ainahan ei näissä tapauksissa hyvin varmasti käy.
      Kannattaa mieluummin juntata vauvakuumetta puhumalla tai muilla keinoin miehelleen ennen tuommoisia temppuja, ettei suhde mahdollisesti menisi lyttyyn.?

• lukea...

Mut eipä tuommoista huoramaista ja itsekästä toimintaa, jonka laki turvaa, voi kuin tuomita!

• äskeiseen...

"mutta minkä näköjään vieteilleen mahtaa."
        Kuvittele, mitä mahdollisuuksia tämä lause tuo sille fyysisesti vahvemmalle osapuolelle.

Oikeen harmittaa että kaverisi mies jäi kuvioihin eikä tehnyt miehen tekoa ja lähtenyt perustamaan perhettä sellaisen naisen kanssa joka olisi hänen arvoisensa.

• äitix2
        äskeiseen... kirjoitti:

"mutta minkä näköjään vieteilleen mahtaa."
        Kuvittele, mitä mahdollisuuksia tämä lause tuo sille fyysisesti vahvemmalle osapuolelle.

Oikeen harmittaa että kaverisi mies jäi kuvioihin eikä tehnyt miehen tekoa ja lähtenyt perustamaan perhettä sellaisen naisen kanssa joka olisi hänen arvoisensa.

Hankikaa hyvät tyttöset elämä älkääkä roikkuko täälä palstoilla ruokkimassa omaa pahaa oloanne!

• "äiteelle"
        äitix2 kirjoitti:

Hankikaa hyvät tyttöset elämä älkääkä roikkuko täälä palstoilla ruokkimassa omaa pahaa oloanne!

Eeeh, mitä SÄ täällä teet sitten?

Ja tuon äskeisen, johon kommentoit, oli kirjoittanut mies. Eli sen sukupuolen edustaja, jonka oikeuksia tuo ap:n kusettaminen loukkaa. Ja vielä pitää maksaa tuommosesta lapsesta sitten elareita, käsittämätöntä.

• äitix2
        "äiteelle" kirjoitti:

Eeeh, mitä SÄ täällä teet sitten?

Ja tuon äskeisen, johon kommentoit, oli kirjoittanut mies. Eli sen sukupuolen edustaja, jonka oikeuksia tuo ap:n kusettaminen loukkaa. Ja vielä pitää maksaa tuommosesta lapsesta sitten elareita, käsittämätöntä.

mies tai nainen, so??

Joka tapauksessa mun kaverin mies tekikin onneksi vielä miehekkäämmin ja hoitaa vastuunsa edelleen ja osaa olla niinkin miehekäs että antoi avovaimolleen anteeksi. Tosin kauhea oli petos, mutta onneksi tunteet olivat voimakkaammat.

• "mies" on
        äitix2 kirjoitti:

mies tai nainen, so??

Joka tapauksessa mun kaverin mies tekikin onneksi vielä miehekkäämmin ja hoitaa vastuunsa edelleen ja osaa olla niinkin miehekäs että antoi avovaimolleen anteeksi. Tosin kauhea oli petos, mutta onneksi tunteet olivat voimakkaammat.

Hyväksyy, että joku polee omia oikeuksia, päättää hänen puolestaan ja pettää luottamuksen... Siinä mielessä nostan hattua, että hän kantaa vastuuta / vastuunsa, vaikka hänellä ei sitä tuossa tapauksessa olisi ollutkaan. Kyseessä kun ei ollut vahinko, yhteinen päätös tai tarkoitus. Mies toki ansaitsisi sellaisen naisen, joka on hänen arvoisensa. Sitä sun kaverisi ei ole. No, ehkä mies tajuaa tilanteen kun lapsi on tarpeeksi iso ymmärtämään.

• rusina

Ette tosiaan taida olla sisälukutaitoisia. Ja tässä todistetaan sekin, että ei kannata lähteä arvostelemaan jos ei asiasta mitään tiedä. MINÄ en ole hankkiutunut salaa raskaaksi, joten teette itsenne aika lapselliseksi ja itsekeskeiseksi minun silmissäni, kun rupeatte heti syyttelemään. Varsinkin kun nimenomaan painotin, etten mielipiteitä halua lukea.

Kiitos vain. Teitte itsekeskeisyydellänne (luulette ilmeisesti teidän mielipiteidenne olevan niitä ainoita oikeita joka asiassa) varmaksi sen, ettei kukaan tänne halua kokemuksiaan kirjoittaa. (Kiitos niille muutamille, jotka sen kuitenkin tekivät.)

Suosittelisin teille jonkinlaista kurssia, jonka tavoitteena olisi oppia ajattelemaan asioita myös toisten ihmisten kannalta. Voisi sen jälkeen olla elämä teillekin pikkuisen kevyempää.

P.S. Toivottavasti osaatte lukea tekstini, vaikkei siinä ta-vu-vii-vo-ja olekaan.

• taidat

kuitenkin jotain syyllisyyttä tuntea, koska et mielipiteitä pysty lukemaan.

• rusinalle

Mikä on tekstisi pointti, ellei hakea oikeutusta sun idealle hankkiutua salaa raskaaksi miehellesi? Millä muulla tavalla sun alkuperäisen viestin voi käsittää?

Itsekeskeisyyskö on sitä, että tuomitsee sellaisen tilantees, jossa yksi osapuoli toimii petollisesti toista kohtaan?

Ja vielä kommentti: "(luulette ilmeisesti teidän mielipiteidenne olevan niitä ainoita oikeita joka asiassa)" => Tässä tapauksessa kyllä, mikään ei oikeuta sitä mihinkä sä oot ryhtymässä.

"Suosittelisin teille jonkinlaista kurssia, jonka tavoitteena olisi oppia ajattelemaan asioita myös toisten ihmisten kannalta. Voisi sen jälkeen olla elämä teillekin pikkuisen kevyempää. "
        Taitais moinen kurssi tehä sullekin erittäin hyvää, jos oot tosiaankin tekemässä jotain noin petollista, kuin mitä annoit ymmärtää ensimmäisessä viestissäsi.

• vastauksissa

oli tekopyhää, kuten sanoit? Kertoisitko ja perustelisitko, vai meetkö vaan tästä suotta pilaamaan miehesi elämän ja rikkomaan luottamuksen jota et sen jälkeen sitten enää saa koskaan takasin?

• rusina
        vastauksissa kirjoitti:

oli tekopyhää, kuten sanoit? Kertoisitko ja perustelisitko, vai meetkö vaan tästä suotta pilaamaan miehesi elämän ja rikkomaan luottamuksen jota et sen jälkeen sitten enää saa koskaan takasin?

Se on tekopyhää, että menette heti arvostelemaan ja leimaamaan ihmisen jonkin kysymyksen perusteella, vaikka ettei häntä tunne, ettekä itse ole täydellisiä. Luulette olevanne kaikkitietäviä, se on tekopyhää.

En ole suunnitellut tekeväni noi, hankkiutua raskaaksi miehen tietämättä. Kiinnostaa vain tietää toisten kokemuksia asiasta. Eikä minun mielestäni tarvitse teille perustella miksi haluan muiden kokemuksia kuulla, koska te ette niitä kokemusten kirjoittajia ole, vaan muiden arvostelijoita.

Taitaa itsellenne olla vaikea kuulla arvostelua. Minulle ei, sillä käsityksenne minusta ei pidä lainkaan paikkaansa. Ja ihan teitä kiusatakseni, en lähde sitä käsitystä tämän kummemmin korjaamaan. Voitte miettiä, että arvosteletteko aina ihmisiä yhtä hätiköidysti.

• nimetön
        rusina kirjoitti:

Se on tekopyhää, että menette heti arvostelemaan ja leimaamaan ihmisen jonkin kysymyksen perusteella, vaikka ettei häntä tunne, ettekä itse ole täydellisiä. Luulette olevanne kaikkitietäviä, se on tekopyhää.

En ole suunnitellut tekeväni noi, hankkiutua raskaaksi miehen tietämättä. Kiinnostaa vain tietää toisten kokemuksia asiasta. Eikä minun mielestäni tarvitse teille perustella miksi haluan muiden kokemuksia kuulla, koska te ette niitä kokemusten kirjoittajia ole, vaan muiden arvostelijoita.

Taitaa itsellenne olla vaikea kuulla arvostelua. Minulle ei, sillä käsityksenne minusta ei pidä lainkaan paikkaansa. Ja ihan teitä kiusatakseni, en lähde sitä käsitystä tämän kummemmin korjaamaan. Voitte miettiä, että arvosteletteko aina ihmisiä yhtä hätiköidysti.

rusina, oikein kiva lukea sun viestit ja älä vittuilessaankaan selvennä asioita!tämä on keskustelupalsta ja jos haluaa kyseisestä asiasta keskustella ei todellakaan tarvitse itse olla tekemässä mitään.kyselit vaan kokemuksia, tunteeko joku tms..heti aletaan laukomaan mielipiteitä..kyllähän kaikki tietää et semmonen teko on väärin mut tosiasiassa semmosia akkojakin on..joten vastatkaahan kysymykseen tai pitäkää mielipiteenne ominanne!

• kommenttia tulee
        rusina kirjoitti:

Kukaan sulle kirjoittanut ei koskaan sanonut olevansa täydellinen. Asia vain on niin, että sellainen henkilö joka moista suunnittelee ja miettii on enemmän epätäydellinen. Joten se siitä "tekopyhyydestä". Kukaan muu täällä ei leiki ajatuksella joka sotkee muiden elämän.

Kyseisestä asiasta on vaarallista keskustella - tälläkin palstalla löytyy varmaan myös sellaisia naisia jotka lukevat tuon yllä olevan tilanteen, jossa tuo petos tuotti hedelmää ja mies jäi, ja sen perusteella luulevat että niin käy aina. Uskon itse että se on poikkeus, ainakin minulla olisi sen verran itsekunnioitusta, etten tuommosta sulattais.

Ja huom, teit niin tai näin, niin et saa kiusaa aikaseksi.

• rusina
        rusinalle kirjoitti:

Mikä on tekstisi pointti, ellei hakea oikeutusta sun idealle hankkiutua salaa raskaaksi miehellesi? Millä muulla tavalla sun alkuperäisen viestin voi käsittää?

Itsekeskeisyyskö on sitä, että tuomitsee sellaisen tilantees, jossa yksi osapuoli toimii petollisesti toista kohtaan?

Ja vielä kommentti: "(luulette ilmeisesti teidän mielipiteidenne olevan niitä ainoita oikeita joka asiassa)" => Tässä tapauksessa kyllä, mikään ei oikeuta sitä mihinkä sä oot ryhtymässä.

"Suosittelisin teille jonkinlaista kurssia, jonka tavoitteena olisi oppia ajattelemaan asioita myös toisten ihmisten kannalta. Voisi sen jälkeen olla elämä teillekin pikkuisen kevyempää. "
        Taitais moinen kurssi tehä sullekin erittäin hyvää, jos oot tosiaankin tekemässä jotain noin petollista, kuin mitä annoit ymmärtää ensimmäisessä viestissäsi.

En ole antanut kenenkään ymmärtää mitään. Se on ihan jokaisen oma päätös miten asiat haluaa ymmärtää. On hätiköityä ajatella, että minä olisin hankkiutumassa salaa raskaaksi, kun kysyn toisten kokemuksia sellaisesta asiasta. Voinhan olla mies.

Enkä tarkoittanut kurssin auttavan siihen, että hyväksyisitte jonkun ihmisen päätöksen hankkiutua raskaaksi miehen tietämättä, vaan siihen, että osaisitte ajatella ennenkun avaatte suunne tai tuomitsette ihmisen. Minä esimerkiksi kirjoitin selvästi, etten mielipiteitä halua. Silti te niitä kirjoititte. En kertonut itsestäni mitään, ja silti te tuomitsitte minut heti petturiksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3829
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2964
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1865
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1598
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1079
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe