kysymys kuuluu: mikä on habon asiakaspalvelun sähköpostiosoite? se habbo tool juttu ei oikein toimi... noi mun 2 ukkoa sai porttarit pari vuotta sitten, kai 12v porttarit :P
eli haluisin sen sähkiksen...
Tärkeää
5
262
Vastaukset
- pritnii
Habbo Tool toimi?
Ukkosi on varmaan poistettu, jos kerran tapauksesta on jo noinkin kauan aikaa.. Mutta ainahan voi tiedustella.
Mitään osoitetta tuskin ENÄÄN on.. Tai siis on, mutta sinun täytyy käyttää Habbo Tool:ia.- pollari-mikko
Tiedoksi vain, että porttikiellon saanutta hahmoa ei voi poistaa. Kysyin moderaattorilta.
- pollari-mikko
pollari-mikko kirjoitti:
Tiedoksi vain, että porttikiellon saanutta hahmoa ei voi poistaa. Kysyin moderaattorilta.
mutta kyllähän sen voi jotenkin ehkä poistaa mutta mun kamulla oli 3 vuoden porttari, eikä hahmoa poistettu! Oon habossa dragondevil94. Pyytäkää kamuksi. En oo kovin rikas enkä köyhäkää.
- pritnii
pollari-mikko kirjoitti:
mutta kyllähän sen voi jotenkin ehkä poistaa mutta mun kamulla oli 3 vuoden porttari, eikä hahmoa poistettu! Oon habossa dragondevil94. Pyytäkää kamuksi. En oo kovin rikas enkä köyhäkää.
..riippuu, onko ukolla kamaa vai ei. Mutta säännöissä kyllä lukee, että hahmo jolla ei ole yli vuoteen kirjauduttu, poistetaan. Ja jos on monen vuoden pituinen porttikielto, ei Habboon voi kirjautua, joten jos ajatellaan loogisesti, hahmo pitäisi poistaa. Mutta ehkäpä niillä on sitten jokin erikoissääntö tällaisille tapauksille..
- -jokru- ja jimfrod92
pritnii kirjoitti:
..riippuu, onko ukolla kamaa vai ei. Mutta säännöissä kyllä lukee, että hahmo jolla ei ole yli vuoteen kirjauduttu, poistetaan. Ja jos on monen vuoden pituinen porttikielto, ei Habboon voi kirjautua, joten jos ajatellaan loogisesti, hahmo pitäisi poistaa. Mutta ehkäpä niillä on sitten jokin erikoissääntö tällaisille tapauksille..
kiitos vastauksista. en usko että ne on ukkoja poistanut, pitää vain odotella et porttari loppuu :P emmä kyllä 11v päästä ehkä habboa pelaa.
ukoilla ainakin huoneet tallella, ja oli limukone ja ruohoja jms
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511417- 639810
- 1445559
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792583