Onko Kanye kihloissa/naimisissa/seurustelusuhteessa kenenkään kanssa vai onko Mr. West sinkku?
Minä niin toivoisin että West olisi naimisisssa/kihloissa/seurustelisi jonkun kanssa koska se nainen (tai mies?) olisi hemmetin onnekas kun saisi olla Kanye Westin kanssa.
http://smh.com.au/ffximage/2005/02/14/kanyewest_gallery__388x550,0.jpg
Sitten yksi kysymys: Minkä Kanye Westin biisin musiikkivideo on sellainen piirretty, mustavalkoinen jossa Kanye ajaa autoa tai jotain..?? Onko Touch the sky?
Late Registration on mahtava albumi :D
KAikkea hyvää Kanye!!! (ja kaikki muutkin :))
Kanye West
4
400
Vastaukset
- u-mad
Ei oo naimisissa/kihloissa ainakaan mun tietääkseni, mut jotain ihme juttuu kuulin sen ja Pamela Andersonin väliltä.... Enpä usko että totta.
Ja eikös TVssä lue se biisin nimi, kun se soitetaan? Olen itte nähny vaa Heard'em Sayn "piirrettynä" videona. Kait...- blind
Lukeehan siinä mutta en just silloin nähnyt sitä.
Mä olen nähnyt Hear'em say'n videon missä ne on jossain kauppakeskuksessa mutta onko siitä tehty sitten 2 versiota..? - u-mad
blind kirjoitti:
Lukeehan siinä mutta en just silloin nähnyt sitä.
Mä olen nähnyt Hear'em say'n videon missä ne on jossain kauppakeskuksessa mutta onko siitä tehty sitten 2 versiota..?"onko siitä tehty sitten 2 versiota..?"
Tiäteeksine kyllä...
- golddigger
tarkoitatko "diamonds of sierra leon"- mustavalkoinen video ja west ajaa mersulla siinä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511467- 639940
- 1505619
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792623