http://nopeustesti.kotinet.com/results.php?kbps=1179.6&downloadtime=14.922&KB=2148.75&recorded=1 Minulla on 1/512 yhteys (dna)
testaa netin nopeus
47
43338
Vastaukset
- 1179,6
dna.
- max
niin se näyttää oman yhteytesi nopeuden,se mikä näkyy siinä on minun nopeuteni.
- vaille jäi
Soneran liittymä,pitäisi olla 1000,testi näyttää 850-860.Taas maksan ylihintaa.
- Tälleen
1558,3 ja sonera
- vaihda liittym
Niinpä,maksat 2000 nopeudesta,näin meitä riistetään.
- Tälleen
vaihda liittym kirjoitti:
Niinpä,maksat 2000 nopeudesta,näin meitä riistetään.
En ole perillä mistä ne laskuttaa.
Alunperin tämä liittymä oli 256 jotain.
Sitten hinta tipahti ja nopeus piti tuplaantua.
En ole niin perillä siitä mitä sen pitäisi olla.
Kuukausimaksu on jotain 49 euroa.
- nopeeta... :)
-> 213.6 kbps
- 297,27
Minä saan näköjään rahoilleni vastinetta.
- vaihtelevan...
keskimäärin 950-1150:n välillä.
Liittymä on langaton laajakaista 10 Mbps.
Joskus on aika hidasta, varsinkin tiettyinä aikoina päivästä. Mutta yöllä, kun kaikki nukkuvat, niin pääsee aika nopeasti. - laika
Mulla on 1/512 Dna:n ADSL ja tuo PPO:n nopeustesti antoi parhaaksi lukemaksi 1208.8. Kokeilin sit varsin toistakin nopeustestia osoitteessa http://www.msoynet.fi/speed.htm ja sain tulokseksi 1318.45. Että näkyy vaihtelevan tulos ihan palvelusta ja sen tarjoajasta riippuen...
- olla realisti
Laajakaistaliittymissä ilmoitettu nopeus on maksiminopeus palveluntarjoajan liittymäpisteeseen, ei se nopeus jonka oikeasti saat. Todelliseen nopeuteen vaikuttia tekijöitä on useita mm. etäisyys operaattoriin, kaapeliyhteyden kunto yms. yms.
Kun testataan liittymän nopeutta, niin jokainen testipalvelu antaa eri tuloksia. Luotettavin tapa nopeuden testaukseen on käyttää sen operaattorin tarjoamaa testipalvelua jonka nettiliittymää käytät. Mieluummin vielä mahdollisemman läheltä omaa liityntäpistettäsi.
Jos käyttäisin esim. KPO:n liittymää, niin imuroisin KPO:n palvelimelta jonkun tiedoston ja mittaisin siihen kuluneen ajan (KPO:lla ei taida olla erillistä nopeustestiä)
Kun käytetään muun kuin oman operaattorin testipalvelua, niin matkan varrelle mahtuu paljon epävarmuustekijöitä jotka eivät ainakaan nopeuta liikennettä eli tulos on suuntaa antava, ei lopullinen totuus. - homepna
Megan yhteys, 1179.6 kbps tulos. En kylläkän luota tuohon tulokseen kahdesta syystä, minulla on Finnet yhtiöiden liittymä (testi tunnistaa) ja jos alettaisiin downloadaamaan kunnolla jotain kohtuu isoa filua tuolta niin saataisiin realistisempi tulos.
- Höpö-ukkeli
Tuossa testissä ei ole mitään järkeä. Minulla on perusnopeus 256 ja Finnetin laskuri antaa tuloksen 320. Tuo toinen ilmoittaa nopeudeksi 1393 ???
- kaapelinen
mulla tuli 4022.9 kbps
- kaapelinen
3/512
- puikkoja
4749.4 kbps
- Ja halpa
512ADSL Tulokset useilla mittareilla ovat 424.66-426.00 kbps
Mitattu noin 10 kertaa.- Mullapa
ja Nettimittari antaa alle 7 megaa.. onkohan Nettimittarissa vikaa
Ei Elisa voi kusettaa noin pahasti Eihän ..
Kyllä näköjään voi
Hinta on 24 megasen mutta mnopeus EI
Mitä tehdä.. Kysyy tyytymätön asiakas
- Snra
Minullakin on Soneran 1Mb netti ja nopeustesti antoi lukemaa 845. Tämä johtuu siitä että Soneran lupaamaan kaistaan kuuluu aina ohjausbitit, jolloin todellinen kaista on pienempi.
- lähtönopeus
Nostasivat ton lähtönopeuden megaan kaapelissakin et ei fps lakittas ;) pingi ainakin putois pelattavalle tasolle
- ........
3855.1 kbps ja 3 meganen yhteys on :)
- dndzudnz
Mulla oli 16506.6 ja pitäis olla telecarelian 20 meganen!! :(
- Huijareita kaikki
Just vaihdoin elisan 24/1 nopeusluokkaan ja tulos oli 7787.1 kbps. Voiko tässä maailmassa luottaa enää mihinkään?
- 10278.5 kbps Liittymäsi no...
surinanlanka 10/10
10278.5 kbps Liittymäsi nopeus- nikooooooooooooouuu
Mul on 2/2 ja liittymäsi nopeus on 80 mgb:D:D:D eli voit ladata 10 mgb/sekunnissa:D:D:D:D. No kun dc lataan tulee 1 mega sekunnis vaik pitäis tulla 250 kilobittii;:D:D ei haittaa kyllä.
- zerohack
itellä 100/100 ja nopeutta näytti 56803.1 kbps en tiedä pitääkö tuo oikein paikkansa. mut lataan niinku muuten ihan 60mb/sec nopeudella. ja uppi on sen 30mb/sec max. eikä noi yhteydet toimi täydellä nopeudella vaikka niin sanotaan.
- Netti on paska?
3403.94/100000 kbit/s
- Nimetön
elisakin o ihan nopee
http://nopeustesti.kotinet.com/results.php?kbps=47627.9&downloadtime=0.516&KB=3000&recorded=1- koiruli
Meillä on soneran netti ja nopeutta 5,31 mbps. Joskus kyllä tosi hidas.
- soneralla
Huvikseni kokeilin ja sain Soneran 3,6 Mbit GSM liittymällä 28444.4 kbps Liittymäsi nopeus eli siis:
Liittymäsi nopeus on: 27.78 Mbps
Voit siis ladata 3.47 MB/sec. PPO:n palvelimelta.
En ihan heti usko... :D- testata soneraa
42082.2 kbps Liittymäsi nopeus
Liittymäsi nopeus on: 41.10 Mbps
Voit siis ladata 5.14 MB/sec. PPO:n palvelimelta. - Hidas on
testata soneraa kirjoitti:
42082.2 kbps Liittymäsi nopeus
Liittymäsi nopeus on: 41.10 Mbps
Voit siis ladata 5.14 MB/sec. PPO:n palvelimelta.204800 kbps Liittymäsi nopeus.
- töissä nopeus
7555.4 kbit/s
töissä- sonera 8meg
Liittymäsi nopeus on: 6.24 Mbps
Voit siis ladata 799.16 KB/sec. PPO:n palvelimelta. - vanha vinetto
sonera 8meg kirjoitti:
Liittymäsi nopeus on: 6.24 Mbps
Voit siis ladata 799.16 KB/sec. PPO:n palvelimelta.megasen sonerani nopeus on noiden kahden testin perusteella noin 3,7 kilobittiä sek.
siis noin kolmasosa ilmoitetusta. joutuu siis maksamaan melkein 70 % joutavaa. - hohoho
vanha vinetto kirjoitti:
megasen sonerani nopeus on noiden kahden testin perusteella noin 3,7 kilobittiä sek.
siis noin kolmasosa ilmoitetusta. joutuu siis maksamaan melkein 70 % joutavaa.Muistakaa että koneen teholla on myös merkitystä.
Ja jos teillä on virus koneella ette taatusti tule saaman täyttä nopeutta. - über
hohoho kirjoitti:
Muistakaa että koneen teholla on myös merkitystä.
Ja jos teillä on virus koneella ette taatusti tule saaman täyttä nopeutta.
Sonera 8M -> -> 6030.9 kbps ja Keski-Suomessa eli vauhti on ihan normaalin rajoissa...Elisalla mobiilina heiluu 2-3M välillä
Pohjanmaalla oli Anvian 8M ja vauhtia se antoi hiukan rapeat 7M mobiilina sain pohjanmaalla elisan verkossa hiukan päälle 3M
Kymessä mulla oli Kympin 24M kaista joka antoi maksimissaan sen 16 ulos...yleensä vain 10M molemmin puolin ja mobiilina 1-2M välillä (900 WCDMA verkko)- Minä myös
http://nopeustesti.kotinet.com/results.php?kbps=8020.9&downloadtime=3.064&KB=3000&recorded=1
http://nopeustesti.kponet.fi/results.php?kbps=8339.3&downloadtime=2.947&KB=3000&recorded=1 Tämä jälkimmäinen on KPO:n nopeustesti
http://www.speedtest.net/result/681155021.png tommosen anto kajaani---helsinki välille- uulaeinari
13107.2 kbps soneran yhteys Oulussa
- Erkki Einari Eeerikä
uulaeinari kirjoitti:
13107.2 kbps soneran yhteys Oulussa
http://nopeustesti.kponet.fi/results.php?kbps=72282.4&downloadtime=0.34&KB=3000&recorded=1
- ouppi1
Liittymäsi nopeus on: 2.57 Mbps
- jokuvaaaaan
"Liittymäsi nopeus on: 2.21 Mbps
Voit siis ladata 283.51 KB/sec. PPO:n palvelimelta."
käytössä dna:n 2megan mokkula 500m keskustasta. - tty
56257.13 kbit/s
- Rasvainen makkara
Melekosia vauhtihirmuja täällä. Eipä itelläkään oikein nopea oo, nimittäin 6/512
- ihanni-oikeesti
testannu kohta kaksi vuotta ja max. on 3,5 download luvatusta kympistä... ja tossa oli yhteyskatkos kokonaisen kuukauden - ne sano vaan, että: "oho, joku oli varmaan käynny ottamassa piuhat irti.."
ja hyvityspynnöstä huolimata kuulunnu mitään. Näin.
elisa-saunalahti... taidan käydä kohta jossain konttuurissa kylässä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205004
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni861792Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2891646Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741615Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r21561Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561458Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351227Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121190Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041139Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi691131