seksuaalinen..

pelkää joka hetki

Olis simmone tapaus. Itse täytän muutaman viikon päästä 16 vuotta. Tää kysessä oleva poika on mun ikänen, hieman nuorempi vain.
Se tapahtu jo viime keväänä mut oon antanu asian olla.
Jätkä kosketteli väkisillä mua alapäästä ja rinnoista, vaikka käskin tätä lopettamaan ja tiesi hyvin että en sitä tahtonu. Mutta kun olen tällainen pieni ja hento, niin ei voimat riitä puolustautumaan simmoselta "jättiläiseltä". Eli voiko tää jätkä saada mitää rangaistusta siitä? ja vielä kun itsekin on alle 16 vuotta. Sen tiedän että sillon ainakin saisi jonkun rangaistuksen jos olisi vanhempi. Mitään todisteita mulla ei ole, kuin henkisiä. Ja ystävät tästä tietää. Ja jätkä on kaikille sanonut vaan että "kiusasi vähän". Mut mun mielest on jo vähä liikaa.

Ja toinen on se, että kys.oleva jätkä käytti mun humalatilaa hyväksi (juotti humalaan) ja sitten sai houkuteltua yhdyntään tämän kanssa. Ei ole mun mielestä ihan oikei, jos viä tietää että olen humalassa helposti suostuteltavissa.

Ei kai sitten muuta.
kiitos.

6

846

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Amaliia

Kyllä se on raiskaus.. Todisteitahan sinulla ei ole. Pitäisi mennä heti tapahtuneen jälkeen lääkäriin ja poliisille. Myös minut on raiskattu. Syytin itseäni mitäs lähdin hänen kanssaan. En syytä enää, mutta nyt jo liian myöhäistä tehdä ilmoitusta. Tapahtuneesta kolme vuotta aikaa.

• Chop-chop

Vähän outo tapaus. Nythän on vain kahden ihmisen sanat vastakkain. Tehän olette samanikäisiä ja miten se tyyppi "juotti" sinut humalaan. Eli ei kai hän sinua väkisin juottanut? Kai sinulla itse on joku vastuu tekemisistäsi, et voi vierittää kaikkia mokailujasi toisten syyksi. Vai oletko kenties jotenkin jälkeenjäänyt ja siten et pysty huolehtimaan itsestäsi? Et ainakaan vaikuta sellaiselta. Yhtä hyvin tuo tyyppi voisi sanoa että sinä juotit hänet humalaan ja viettelit yhdyntään. Eihän siitä tulisi mitään jos tyttö ottaa kännit, makaa kundin kanssa ja sitten aamulla jos kaduttaa ja kundi ei enää miellytäkkään, niin menee tekemään raiskaus ilmoituksen.
      Enpä usko että syyttäjä lähtee noin heppoisin perustein syyttämään ketään, varsinkaan alaikäistä. Valitettava juttu, mutta koita ottaa vastuu itsestäsi, kukaan muu ei tule sitä tekemään ja maailma on aika tyly paikka.

• OTL

Raiskaus olisi vaatinut juottamisen (tai itse juomisen) sellaiseen tilaan, että taju suunnilleen menee. Jos antaa sen verran alkoholia, että naista alkaa naitattaa (kuten tässä tilanteessa), kyse on vapaaehtoisesta toiminnasta.
        Jos itse olet 16 täyttänyt, mutta poika ei, voit itse saada syytteen alaikäiseen sekaantumisesta.

• yx tavallinen
        OTL kirjoitti:

Raiskaus olisi vaatinut juottamisen (tai itse juomisen) sellaiseen tilaan, että taju suunnilleen menee. Jos antaa sen verran alkoholia, että naista alkaa naitattaa (kuten tässä tilanteessa), kyse on vapaaehtoisesta toiminnasta.
        Jos itse olet 16 täyttänyt, mutta poika ei, voit itse saada syytteen alaikäiseen sekaantumisesta.

//Jos itse olet 16 täyttänyt, mutta poika ei, voit itse saada syytteen alaikäiseen sekaantumisesta.//

1: Tyttö on 15-vuotias

2: 16-vuotias tyttö tuskin voi saada syytettä alaikäiseen sekaantumisesta, jos poika on 14-15 vuotias.

• Igor
        yx tavallinen kirjoitti:

//Jos itse olet 16 täyttänyt, mutta poika ei, voit itse saada syytteen alaikäiseen sekaantumisesta.//

1: Tyttö on 15-vuotias

2: 16-vuotias tyttö tuskin voi saada syytettä alaikäiseen sekaantumisesta, jos poika on 14-15 vuotias.

ei ole tapana puuttua nuorten välisiin suhtesiin, jos niihin ei liity rikosta.

• kiitos vastauksista, mutta..
        OTL kirjoitti:

"Raiskaus olisi vaatinut juottamisen (tai itse juomisen) sellaiseen tilaan, että taju suunnilleen menee."

Mut kaks kaveria (molemmat myös tän jätkän ystävii) löys meidät PUSIKOSTA ja mä olin sammuneena tän jätkän alla. Eikä tää kuulema ollu pahemmi välittäny siitä, vaiks en ollukaa hereil. Itse muistan vaan tapahtuneesta jotain pätkittäin, koska sellaisessa kunnossa olin.

Onko mahd. että nää kaverit pystyis todistamaan juttua?

Joo ja tiedän että osa on mun syytä kun jotain. Turha sitä on kieltää. O__o

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11407
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9770
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      143
      5537
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3740
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3625
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3173
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2783
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2573
    Aihe