elikkä onko kellään ollu kyseisessä mopossa mitn vikaa mulla ei oo ollu... sissään ajutkii oon jo ajanu...
kaikki joilla on kinroad gy50!!
12
2352
Vastaukset
- ............
Mul ei oo ollu mitää vikaa muuta ku et rattilukko on paskana ei tarvinu paljo vääntää sitä.
- ma_ke
mulla kans irtos omasta gy50 tossa menneellä viikolla, rattilukosta semmonen noin 30 - 40 mm pitkä raudan pala. ( ja vielä aivan mitättömästä väännöstä ) elikkä lukko toimii, mut siitä vierestä, rungosta irtos semmonen pala, et nyt toistaseks ei rattilukko toimi.
tarkoitus olis ostaa ens kesäks mikki, ja laittaa se takas, ja paremmin kuin tehdas oli sen laittanut.
sitä palaa kädessä pyöritellessä, huomasin että eihän se ollut kuin ihan pieneltä matkalta hitsattu kiinni.
muuta negatiivista ei ole tullut eteen.
ainut on ton lisäks et, takarattaaks meinaan hommata huomattavasti isomman kuin on toi vakio 46 piikkinen. esim 60 - 70
ei muuta kuin kesää odottelemaan. - MOPETI 06
ma_ke kirjoitti:
mulla kans irtos omasta gy50 tossa menneellä viikolla, rattilukosta semmonen noin 30 - 40 mm pitkä raudan pala. ( ja vielä aivan mitättömästä väännöstä ) elikkä lukko toimii, mut siitä vierestä, rungosta irtos semmonen pala, et nyt toistaseks ei rattilukko toimi.
tarkoitus olis ostaa ens kesäks mikki, ja laittaa se takas, ja paremmin kuin tehdas oli sen laittanut.
sitä palaa kädessä pyöritellessä, huomasin että eihän se ollut kuin ihan pieneltä matkalta hitsattu kiinni.
muuta negatiivista ei ole tullut eteen.
ainut on ton lisäks et, takarattaaks meinaan hommata huomattavasti isomman kuin on toi vakio 46 piikkinen. esim 60 - 70
ei muuta kuin kesää odottelemaan.EI OTA OIKEIN KIERROKSIA. TUNTUU NIIN TUKKOISELTA, ELIKKÄ MISSÄ VIKA TÄYTYYKÖ KURISTIMET OTTAA POIS VAI ONKO MUITA KONSTEJA ???????????
- ma_ke
MOPETI 06 kirjoitti:
EI OTA OIKEIN KIERROKSIA. TUNTUU NIIN TUKKOISELTA, ELIKKÄ MISSÄ VIKA TÄYTYYKÖ KURISTIMET OTTAA POIS VAI ONKO MUITA KONSTEJA ???????????
kyllä 4t koneen pitää ottaa sen verran kierroksia kuin ohjekirja lupaa, mutta yhtä ärhäkkää kierrosten nousua kuin 2t koneissa on turha odottaakkaan.
mutta jos tuntuu että moposi ei ota tarpeeksi kierroksia, niin sinuna tarkistaisin / säätäisin ensimmäiseksi seos ruuvin kohdalleen, on nimittäin aika tärkeä yksityis kohta, jotta saat mopostasi kaikki irti.
ja toisaalta saat myös ärhäkkyyttä mopoosi, kun vaihdat ne yli pitkät välitykset sopivammaks. - MOPETI 06
ma_ke kirjoitti:
kyllä 4t koneen pitää ottaa sen verran kierroksia kuin ohjekirja lupaa, mutta yhtä ärhäkkää kierrosten nousua kuin 2t koneissa on turha odottaakkaan.
mutta jos tuntuu että moposi ei ota tarpeeksi kierroksia, niin sinuna tarkistaisin / säätäisin ensimmäiseksi seos ruuvin kohdalleen, on nimittäin aika tärkeä yksityis kohta, jotta saat mopostasi kaikki irti.
ja toisaalta saat myös ärhäkkyyttä mopoosi, kun vaihdat ne yli pitkät välitykset sopivammaks.EIKÖS SEOSRUUVI OLE SE JOSSA ON JOUSI ALLA JA TYHJÄKÄYNTIRUUVI SE VIERESSÄ OLEVA. EPÄSELVÄT KÄYTTÖOHJEET MEINAAN.
- dfd
MOPETI 06 kirjoitti:
EIKÖS SEOSRUUVI OLE SE JOSSA ON JOUSI ALLA JA TYHJÄKÄYNTIRUUVI SE VIERESSÄ OLEVA. EPÄSELVÄT KÄYTTÖOHJEET MEINAAN.
ne on just toiseten päin elikkä tyhjäkäynti ruuvi on se mis on jous ja ilma eli seos ruuvi sen vasemmalla puolella...
- MOPETI 06
dfd kirjoitti:
ne on just toiseten päin elikkä tyhjäkäynti ruuvi on se mis on jous ja ilma eli seos ruuvi sen vasemmalla puolella...
ei ole ihan kohillaan. nelosella ei oikein vetele tuntuu että tukehtuu, ei oikein hengitä. oisko säätöohjeita vai johtuuko se kuristimista ??
- toyotaman
MOPETI 06 kirjoitti:
ei ole ihan kohillaan. nelosella ei oikein vetele tuntuu että tukehtuu, ei oikein hengitä. oisko säätöohjeita vai johtuuko se kuristimista ??
Tuo ei johdu kuristimasta vain kaasuttimen säädöistä. Se alkuperäinen "Deni" merkkinen kaasutin on aika kehno. Siihen ei käy "mankin" suuttimet,vaan täytyy tilata Bing merkkisen kaasuttimen suuttimia.(ei vanha bing johon saa säätösuuttimen) ELi siis vakio suutin (60) jää auttavasti liian pieneksi. Itse laitoin tällä hetkellä Dell`orto bhbg 18as kaasuttimen kiinni. Toimii paremmin power filtterin kera, sekä on pääsuttimien osto ja valinta on helpomaa. Suosittelen vaihtamaan sen kaasuttimen uuteen parempaan.
- Tomi
Kuinka paljon ajoit sisäänajoa? Siitähän ei puhuta ohjekirjassa mitään...
Ei oo munkaan Kinroadissa ollu mitään vikaa.- sgbs
minä ajoin semmoset 1000km sisään ajuja....
- vanhus
sgbs kirjoitti:
minä ajoin semmoset 1000km sisään ajuja....
Juu onhan noita ollut vikoja/ominaisuuksia.Ajovalot ei toiminut;liitin paskana;takakumi paskana,ei muita reikiä kuin vuoto venttiilin juuresta.
Tolkuton tärinä kierroksilla,siitäkö johtuen sarvikon löystyminen;olisi voinut tiukata,mutta kun ei ollut jenkoja!Välitykset on sellaiset,että ennenvanhaan Tunturilla olisi tullut sakot,mutta nyt on EU-hyväksynnät.Menee tosin mäkeen pappatunturia huonommin. - vanhus
vanhus kirjoitti:
Juu onhan noita ollut vikoja/ominaisuuksia.Ajovalot ei toiminut;liitin paskana;takakumi paskana,ei muita reikiä kuin vuoto venttiilin juuresta.
Tolkuton tärinä kierroksilla,siitäkö johtuen sarvikon löystyminen;olisi voinut tiukata,mutta kun ei ollut jenkoja!Välitykset on sellaiset,että ennenvanhaan Tunturilla olisi tullut sakot,mutta nyt on EU-hyväksynnät.Menee tosin mäkeen pappatunturia huonommin.Kun olen näitä nöösipoikien juttuja lukenut,olen huomannut,että nimim.Bloodgress kirjoittaa kilpailevilla sivuilla asiaa.Täytyy kuitenkin muistaa,että mikään netissä kirjoitettu ei ole mitään jumalan tms.ehdottoman auktoriteetin sanaa...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1393850Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362974Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt91882Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa61616Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41089- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23741