Kauakohan kestää saada vuokra-asunto Lahden taloilta keskustasta.....Muutaman vuodenko?
Lahdentalot
5
2285
Vastaukset
- soita ja kysy
soita ja kysy!
- Neiti
Sano että olet koditon ja tavarat on kavereiden nurkissa pyörimässä ni parissa päivässä varmaa löytyy jotakin.
- Ellinelli
Olin itse viimeselläni raskaana, kun tuli pakottava asunnon tarve, edellinen asunto oli menossa eron myötä alta.Selitin tilanteen puhelimessa ja olin valmis tosiaan ottamaan IHAN minkä asunnon vaan."ole huoleti, kyllä asiat järjestyy", sanottiin kun soitin ja kerroin asiani.(8kk sitten)vieläkään ei ole mitään kuulunut.(onneksi en jättänyt sen varaan..)
- punksu
Ellinelli kirjoitti:
Olin itse viimeselläni raskaana, kun tuli pakottava asunnon tarve, edellinen asunto oli menossa eron myötä alta.Selitin tilanteen puhelimessa ja olin valmis tosiaan ottamaan IHAN minkä asunnon vaan."ole huoleti, kyllä asiat järjestyy", sanottiin kun soitin ja kerroin asiani.(8kk sitten)vieläkään ei ole mitään kuulunut.(onneksi en jättänyt sen varaan..)
Itse tuli tiedo asunnosta alle viikossa, kun luokittelivat tilanteeni kiireelliseksi (työn perässä muutto). Tosin ehdin löytää jo paremman asunnon, mutta kuitenkin.
- omenainen
punksu kirjoitti:
Itse tuli tiedo asunnosta alle viikossa, kun luokittelivat tilanteeni kiireelliseksi (työn perässä muutto). Tosin ehdin löytää jo paremman asunnon, mutta kuitenkin.
jos olet alle kolmikymppinen niin vaihtoehtona on myös nuorisosäätiön asunnot, halpa vuokra. käy katsomassa www.nuorisosaatio.fi, itseltäni on vapautumassa yksiö 1.4 alkaen. 39,5m2 381e, rakennusvuosi 2003, asemantausta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi604635Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal954335- 713778
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963717Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1182752- 352538
- 372442
- 242419
- 382409
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232284