Katsottiin tänään telkkarista mäkihyppyjä ,
ja siinä sanottiin että Janne Ahonen on hypännyt
154m. Ja meillä oli samaan aikaan yökylässä 10v.Jaana.Kun minä sanoin että ohoh ,sataviiskytneljä!niin Jaana kysyi:
-Onko siellä niin paljon pakkasta ?!
Silloin olisi ollut kaikki pakkasmittarit
jäässä... :)
pakkasta
3
726
Vastaukset
- lastenhoitajatar
Minulle tapahtu melkein sama joskus. Luin lapsille Raamatusta Ilmestyskirjaa, ja siinä sanottiin, että Pedon luku on 666. Oli kesäpäivä ja pikku Wilhelmiina katsoi samalla mittariin ja sanoi: Tarkoititko, että ulkona on niin kuuma? Jee jee sanoi Jerry Cotton. :0)
- dei
Voi jumankauta mitä sä oikeit yrität nille lapsille tehdä? Lukisit mieluummin nalle puhia tai muumilaakson tarinoita. Ei lasten tarvitse tietää mistään pedonluvuista yms. ilmestyskirjan saduista.
- . . . . .
dei kirjoitti:
Voi jumankauta mitä sä oikeit yrität nille lapsille tehdä? Lukisit mieluummin nalle puhia tai muumilaakson tarinoita. Ei lasten tarvitse tietää mistään pedonluvuista yms. ilmestyskirjan saduista.
Jokanen saa lukea lapsilleen just sitä mitä tahtoo. Itteäni ainakin ärsyttää ylipirteet lastenvaatteet (esim. kirkkaat värit, rumat kuvat, turhat röyhelöt yms.) ja niin ärsyttää myös kaikki nalle puhit yms. kumppanitkin.
En toki tarkoita että tulevista lapsistani ajattelen jotain satanisteja kasvattaa, mutta joku raja se on johonkin vedettävä. Itse ainakin tulen sabotoimaan ym asioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411301- 629162
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403348
- 612713
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722430Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal152249