Kuinka nopeasti teillä on alkaneet menkat terolutien jälkeen? Mulla on jo yli viikko kulunut kun viimeisen terolutin otin. Muutamana päivänä tuli vain rusehtavaa paperiin kun pyyhki. Nyt ei sitten mitään. Mulla siis oli ensimmäinen terolut kuuri.
Terolut
14
30340
Vastaukset
- Johanna
Itsellä kans eka Terolut-kuuri takana.Viimeisestä
tabletista 10 päivää,no..Mulle niitä kuukautisia ei oo kans kuulunut eikä taida tullakaan kun tein positiivisen raskaustestin viikko sitten.Mutta palstoja lukiessani jotkut ovat kertoneet,että 2 viikon sisällä viimeisestä terolut-tabletista pitäisi kuukautisten tulla.Jos ei sulla ala kuulumaan tilaa aika gynelle. - Vip1
söin 3kk satsin teroluttia.Ekalla kierto oli 25pvä,toisella kertaa 36 ja viimosella 45...olin tullut raskaaksi ekasta terolut satsista..oletko tehnyt raskaustestiä?
- terolut
En oo tosiaan viel uskaltanu testiä tehdä mut täytyy varmaan loppu viikosta ehkä tehdä. Toivottavasti ois plussaa... = ) Sitä en kyl tiedä miten ne terolutit vaikuttaa siihen testiin. Lääkäri soittelee mulle keskiviikkona, joten sitten voin kysyä vaikka siltä. Mulla kyllä oli laboratorio kokeissa testosteroni pikkasen koholla et vaikuttaakohan se mitenkään raskaaksi tuloon. Pitäkäähän kummiski peukkuja...
- Elina
terolut kirjoitti:
En oo tosiaan viel uskaltanu testiä tehdä mut täytyy varmaan loppu viikosta ehkä tehdä. Toivottavasti ois plussaa... = ) Sitä en kyl tiedä miten ne terolutit vaikuttaa siihen testiin. Lääkäri soittelee mulle keskiviikkona, joten sitten voin kysyä vaikka siltä. Mulla kyllä oli laboratorio kokeissa testosteroni pikkasen koholla et vaikuttaakohan se mitenkään raskaaksi tuloon. Pitäkäähän kummiski peukkuja...
Pidän peukut ja varpaatkin pystyssä, että olisit raskaana!!! kiva, kun on olemassa kohtalotovereita=) pitää vaan odotella nyt ja unohtaa hetkeksi koko vauva asia, mut mukava vaihdella kuulumisia, joten ilmoitelkaa tai kysykää jotain, jos mieltä painaa! niin minäkin teen.
- terolut
Eipä ole vieläkään menkkoja näkyny...Yli kaks viikkoo vikasta terosta ja yhteensä puoleen vuoteen ei oo ollu menkkoja. Enkä ole raskaanakaan kun aamulla tein testin. Lääkäri kun soitteli niin sanoi et kaikki labra arvot oli hyviä et ei niissäkään häikkää eikä siis ultrassakaan näkynyt mitään. Aiko kysellä sit gyneltä et mitä pitäisi tehdä. Gynen vastaus pitäisi tulla alkuviikosta. On se kyllä ihme ettei niitä menkkoja vaan tuu... Tissit kyl ollu kummallisen kipeet vaik ei yleensä mut en kyl usko siihen raskauteen... Mites teidän tilanteet?
- miihan!!!
Elina kirjoitti:
Pidän peukut ja varpaatkin pystyssä, että olisit raskaana!!! kiva, kun on olemassa kohtalotovereita=) pitää vaan odotella nyt ja unohtaa hetkeksi koko vauva asia, mut mukava vaihdella kuulumisia, joten ilmoitelkaa tai kysykää jotain, jos mieltä painaa! niin minäkin teen.
hei! olisin tiedustellu että voiko terolut kuurin aikana tulla raskaaksi
- elina
Eli onko niin et jos tulee terolutin aikana raskaaksi niin se ei näy heti testissä?? itse syön just toista kiertoa terolutia, mulla on määrätty terolut 15-24 päivinä ja menkat tule ekalla kierolla 18päivä eli melkein viikon päästä viimisestä tbl. Saa nähdä miten nyt!!? jaetaan kokemuksia!!?
- Johanna
Ei se Terolut pitäisi vaikuttaa mitenkään raskaustestin tulokseen.Näyttää totuuden mukaisesti kyllä plussaa,kun testin tekee oikeaan aikaan.Itse tein kun kuukautiset 3päivää myöhässä ja plussaa näytti ja tein vielä toisen varmistukseksi 3päivän päästä uudestaan ja sama tulos.Silloin ainoastaan Terolut voi vaikuttaa raskaustestin tulokseen, jos
päiväannos on huomattavan suuri esim.4 tabl./pvä.Mutta itsellänikin päiväannostus oli 1tabl/pvä.Se on varmaan yleisin annostus.Toivottavasti raskaustestin tulos on toivotun mukainen=) - äiti777
Johanna kirjoitti:
Ei se Terolut pitäisi vaikuttaa mitenkään raskaustestin tulokseen.Näyttää totuuden mukaisesti kyllä plussaa,kun testin tekee oikeaan aikaan.Itse tein kun kuukautiset 3päivää myöhässä ja plussaa näytti ja tein vielä toisen varmistukseksi 3päivän päästä uudestaan ja sama tulos.Silloin ainoastaan Terolut voi vaikuttaa raskaustestin tulokseen, jos
päiväannos on huomattavan suuri esim.4 tabl./pvä.Mutta itsellänikin päiväannostus oli 1tabl/pvä.Se on varmaan yleisin annostus.Toivottavasti raskaustestin tulos on toivotun mukainen=)Mulla myöskin terolut käytössä. lääkäri määräsi 3 kk ja nyt eka 10 päivää takana. Perjantaina otin viimeisen napin ja menkkoja ei näy eikä kuulu... Onko siitä sitten jotain haittaa vauvalle, jos tulee terolut-kuurin aikana raskaaksi? kun mulle lääkäri sanoi, et vauvaa ei kuurin aikana kannata yrittää :O ?
- rapu
äiti777 kirjoitti:
Mulla myöskin terolut käytössä. lääkäri määräsi 3 kk ja nyt eka 10 päivää takana. Perjantaina otin viimeisen napin ja menkkoja ei näy eikä kuulu... Onko siitä sitten jotain haittaa vauvalle, jos tulee terolut-kuurin aikana raskaaksi? kun mulle lääkäri sanoi, et vauvaa ei kuurin aikana kannata yrittää :O ?
Mulle kans määrättiin 3kk satsi kun menkat keskenmenon jälkeen ollu epäsäännölliset. Alotan kuurin nyt perjantaina. Ihmettelin kun lääkäri käski käyttää ehkäsyä parin kuukauden ajan. Onko niillä lääkkeillä sitten jotain vaikutusta lapseen?! Mutta mulla myös todettiin kystä vasemmassa munasarjassa että olisko se syy miks ei saa yrittää lasta?! Onko muuten kellään kokemuksia kystasta?? Mitenkä iso operaatio leikkaus vai voiko itestään hävitä?! Suututtaa hirveenä kun ois hirvee hinku yrittää uutta raskautumista!!
- tossavainen
rapu kirjoitti:
Mulle kans määrättiin 3kk satsi kun menkat keskenmenon jälkeen ollu epäsäännölliset. Alotan kuurin nyt perjantaina. Ihmettelin kun lääkäri käski käyttää ehkäsyä parin kuukauden ajan. Onko niillä lääkkeillä sitten jotain vaikutusta lapseen?! Mutta mulla myös todettiin kystä vasemmassa munasarjassa että olisko se syy miks ei saa yrittää lasta?! Onko muuten kellään kokemuksia kystasta?? Mitenkä iso operaatio leikkaus vai voiko itestään hävitä?! Suututtaa hirveenä kun ois hirvee hinku yrittää uutta raskautumista!!
Terolutista ei ole haittaa jos tulee raskaaksi kuurin aikana, mutta pitää lopettaa kun testi on plussa. Näi sanoi minun gyne. Kystista tiedän sen verran, että yleensä niiden annetaan olla ja ne häviävät itsestään, mutta joissain tapauksissa voi saada pillerin joka hajottaa sen. Tietääkseni niitä ei leikata ellei ole jotain muuta häikkää niissä. Mulla viim.terolutista 7pv eikä menkkoja kuulu. Raskaana en voi olla, joten odotellaan.
- nonononooon
mä oon viikon syönnyt teroluteja ja tein huvikseen testin eilen ja tänään nii sain haamuplussan, voiko se muka kesken kuurin olla plussa? voiko terolut väärentää tuloksen?
- nonononooon
jeps plussa tuliki aamupissasta tikkuun :D
- anskuli1
Onko kuin moni knetie raskautunut terolut kuurin aikana??? ja monenko kuurin jälkeen? jos menkat heitelleet aikasemmin ja vuosi ihtellä yritystä aikasemmin tenavat tulleet tosi herkästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1745623Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä442643- 1562232
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161759- 821384
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne301376Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621327Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241301Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321233Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.108988