Hei!
Kävin eilen Minä Olen Messuilla ja otin sitten aurastani kuvan. Ruumiini ympärillä on valkoista, vaaleanpunaista ja vaaleansinistä. Kaulan kohdalla ei ole väriä!!!! Pääni yläpuolella taas on tummaa violettia. Osaako kukaan kertoa mitä tämä tarkoittaa.... siis värin puuttuminen kaulan kohdalta!!!??? Vähän pelottaa kun netistä etsin tietoa ja sanottiin että kuolemassa olevan aura on musta!!!!!??????
Aura-kuvaus!!!?????????
8
4765
Vastaukset
- on ihan varmasti
Älä vaan mene enempää maksamaan niihin. Huijareita kaikki.
- AROSUSI-09
Joskus 90-luvun alussa kävin Hengen ja Tiedon messuilla otattamassa itsestäni aurakuvan...suurin osa oli mustaa,pari valoläikkää vain siellä täällä.Niin että don't worry,ehkä säkin selviät hengissä:D
- hemi
Tuolta löytyy ainakin lontoonmurteella
auravärikirjoa.
http://www.diamondhead.net/aura.htm - sigrid46
Nii, sano tää susi, että olet selvinny tai oliko se hän , joka tapauksessa selvinny hengissä auran haku reissulta. Mut niin se kuiteski on, ettei kukaan selviä hengissä, on vaan toisen eloaika pitempi, kun jonkun muun. Vai oletko ehkä eri mieltä.
Olen itse " näkijä" ja tullessani selvänäkijän sivulle, minulle tuli merkillinen olo, niinkuin olis joku " seurannut" minuu sisäisesti, en osaa selittää sitä tuntemusta. Mut nyt juuri on levoton ja vähän paha ollakin. - ...
Siihen 15 euron kiskurihintaan pitäisi saada myös jonkunlainen tulkinta aurasta. Olen otattanut aurakuvan jo kolmilla messuilla ja saanut intuitiivisen tulkinnan. Aika lyhyt se on ollut, mutta joka kerta on saanut vähän lisätietoa auran ominaisuuksista. Muistathan, että aura on tuon hetken kuva energiakehosta, mutta siinä silti näkyy menneisyys (vasen puoli), tuleva (oikea), fyysinen keho (sinä itse). Lisäksi aurasta näkee jotain yleistä terveydestä: repaleet ja reiät kertovat esimerkiksi menneistä sairauksista, esim. entisellä alkkiksella voi olla tosi paljon repaleita, energiakehossa siis. Sameus ja "likaisuus" aurassa ovat merkkejä uupumuksesta ja heikommasta terveydentilasta, myös henkisesti. Fyysisen kehon ympärillä oleva musta alue kertoo kropan heikommasta energiatasosta. Voin omalta kohdalta kertoa, että ensimmäisen kuvan aikaan olin todella finaalissa henkisesti ja fyysisesti ja aura oli samean ruskea, ruttuinen ja ruma, fyysisen kehon ympärillä paljon mustaa eli värillisenä näkyvä aura ei ollut kehossa kiinni. Nyt vointini on parempi ja aurassa enää jonkun verran sameutta, musta alue on enää millimetriluokkaa. Noista aurasi väreistä voisin sanoa heti, että violetti on henkisyyttä, joka on kehittymässä, vaaleanpunainen on ilon ja rakkauden väri, vaaleansinisen liittäisin kurkkuchakraan eli kommunikointiin. Sinistä pidetään myös luovuuden värinä. Värin puuttuminen kaulan kohdalta - kulkeeko auran kaari kauempana kaulasta vai katkeaako aura siinä jatkuakseen myöhemmin alaspäin? Jos ei katkosta, viittaan edellä kertomaani eli olisiko sinulla jonkun verran väsymystä ja mahdollisesti jotain hengityselimissä tulehdusta? Tai jotain kurkkuchakraan liittyvää muuta eli kommunikaatioon, itseilmaisuun, suunsa puhtaaksi puhumiseen liittyvää?
Minulla on sellainen moniste, jossa sanotaan värien sijainnista seuraavaa: pään yllä = ajatusmaailma, kaulan alue = kommunikaatio, käsivarret ja niistä alaspäin = fyysinen taso. Lisäksi sanotaan, että ohut energia = energia ei virtaa niin hyvin ja epätasapaino puoliskojen välillä: tasapainon puute. Vasenta puolta kutsutaan tässä feminiiniseksi puoleksi, oikeata maskuliiniseksi.
Nämä ovat siis ihan minun omia juttujani, ammattitulkinnan voit saada jostain muualta. Mielestäni tulkitsijan (saithan sellaisen) olisi kysyttäessä pitänyt siitä jotain sanoa. Näillä messuilla oma tulkitsijani oli hyvin lyhytsanainen ja sanoi kysymyksiini topakasti, ettei näe sen enempää. - ***
...erivärinen kaulus vaatteissa? Vilkuilehan vaatetustasi kuvaa otettaessa, ne niiden vehkeet kun heijastavat vähän mitä sattuu ja mistä sattuu... saattaa löytyä selitys kaulan värittömyydelle.
*** - Anonyymi
Kuvaajan olis reilua kertoa ettei kamera mitään auraa kuvaa. Niin sanotussa kuvaustilanteesa pidetään kämmentä telineellä joka mittaa käden sähkökentää. Sitten halpa polaroid systeemi piirtää värejä kuvatun ympärille. Eli vaikka kuvattava ei olisikaan kuvassa systeemi piirtää värit. Kokeile vaikka ole pois kuvasta pidä kättä telineellä. Kas kummaa värit tuli. Eikä ihmistä näy ollenkaan kuvassa. MYSTISTÄ....
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123690MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721934Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811224Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671057Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33988Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778