onko crazycreek huono merkki? (itselläni on) :/ kehtaako sillä mennä rinteeseen? :D
hyviä lumilautamerkkejä?
8
1867
Vastaukset
- Jake Burton
Ei se merkist oo kiinni jos osaat vetää kunnolla...
- andyyyyy
mut jos ei osaa vetää kunnol :DD
- Jake Burton
andyyyyy kirjoitti:
mut jos ei osaa vetää kunnol :DD
siinä tapauksessa nopein tapa hommata respektii (tai ainakin hyvät naurut) on ostaa mahollisimman kallista kamaa: Burtonia, Forumia jne..
- kehtaa
kyllä cc:llä reenaa mis muullakin. sit kun cc loppuu kesken tai reenattu poikki ja skilliä löytyy niin sitten sillä merkilläkin on seuraavan laudan valinnassa tekemistä
- Noora
Hei kyllä kehtaa jos mulla on headin factory!!
ja kehtaan mennä mäkeen! - m32v
jos meikäkin vetää Simsin Blade ATV:llä vuodelta 1989 :-)
- .....
no todellaki kehtaa.. eikait sillä merkillä nyt niin paljon väliä voi olla! mun eka lauta oli crazy creek ja olin ite ainaki todella tyytyväinen...
- andyyyy
ookeei. mul on nii hiton ruma se CC ku siin on sellaset jarrutarratki sii siteide välis.. ostettii se joskus ski expost, mut ens vuodeks on headin joku .. :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 501129
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.901127Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171010- 17858
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet44759Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112748Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n63681- 11672
- 38579
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..69577