Mulla on tilanne tälläinen. Olen naimississa ja 2.5 vuotiaan tytön äiti. Ajattelen usein että olisin ja eläisin naisen kaa jos minulla ei olisi lasta. Olen ollut naisen kanssa ja ajattelen usein naisia. Seksi miehen kanssa ei kiinnosta, mutta luin jostakin että jos naisia(hetero) kiinnostaa nainen niin puolison (miehen)kanssa seksi ei ole tyydyttävää. Enpä tiedä. Mutta tunteeni naisia kohtaan on voimakkaat ja välillä ahdistaa ihan kauheesti kun lapseni takia en pysty tekemään mitään. Miestäni pystyisin pettämään naisen kanssa jos olisi tilanne.
Ahdistaa...
5
1579
Vastaukset
- mielipiteeni
Jos olet naimisissa ihmisen kanssa, jota et rakasta etkä halua, lapsi varmasti kärsii siitä, samoin kuin sinä ja miehesikin.
Luulen, että nykyajan lapset suhtautuvat avoimemmin samaa sukupuolta olevien suhteisiin nyt ja myös tulevaisuudessa.
Pitkällä tähtäimellä kannattaa pyrkiä onnellisuuteen kuitenkin.- Sara23
En usko että meidän lapsi kärsii. Ollaan tavallinen pari vailla seksiä. ja mitä nyt vaan omat ajatukset. Välillä pää on aika pyörryksissä.
- sama tilanne
Sara23 kirjoitti:
En usko että meidän lapsi kärsii. Ollaan tavallinen pari vailla seksiä. ja mitä nyt vaan omat ajatukset. Välillä pää on aika pyörryksissä.
Olen myös naimisissa ja olen kahden lapsen äiti!
Minulla kylläkin vasta jokin aika sitten tuli tunteet, että pidän myös naisista.. Myös minua ahdistaa!
Haluaisitko jakaa ajatuksia?
[email protected], kirjoittele.. =) - Sara23
sama tilanne kirjoitti:
Olen myös naimisissa ja olen kahden lapsen äiti!
Minulla kylläkin vasta jokin aika sitten tuli tunteet, että pidän myös naisista.. Myös minua ahdistaa!
Haluaisitko jakaa ajatuksia?
[email protected], kirjoittele.. =)Ihanaa kun on kohtalotovereita. Jotenkin lämmitti mieltä. :)
- miet.m.
..alemmas omista "ongelmista" nimimerkillä mietintämyssy (otsikko: mitäs nyt..) Seksitön suhde meilläkin, ihan ok. elämä muuten.
kurkkaile ja jos haluat kirjoitella, laitatko sp.osoitteesi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 682871
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281468