hintataso

Maatuska

tervehdys!suunnitteilla olisi matka meksikoon sonoran osavaltioon ja sinne hermosilloon ensi syksynä,onko porukalla mitään tietoa kyseisestä kaupungista ja millainen on hintataso yleensäkkin meksikossa?

8

2280

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sika

Jos aiot normaalia suomalaista elamantyylia viettaa Meksikossa niin varaudu siihen etta hinnat ovat samat elleivat kovemmat kuin Suomessa. Meksiko ei ole mikaan halpa maa ja sitten siihen pannaan GRINGO lisa paalle niin siina olet.
      Muutenkin likainen ja allottava maa.

• Tia Esperanza

Hinnat eivät todellakaan ole lähellekään Suomen hintoja jos menee muualle kuin Jukatanin niemimaan rysiin jossa turisteja rahastetaan!
        Jos ei osaa muualla syödä ja juoda kuin hotellin ravintolassa ja baarissa niin se on voivoi!!!

Mexico cityssä saa kunnon illallisen juomineen viidellä eurolla. Olutpullo maksaa reilun euron, tupakka-aski vajaan kaksi. Tyynenmenren rannikko on huomattavasti halvempaa seutua kuin Cancun muut Meksikonlahden paikat.
        Sivukylissä hinnat ovat vieläkin halvemmat! Kannattaa aina mainita, että on euroopasta eikä jenkkilästä niin kohtelu on aivan erilaista.
        Meksiko on aivan ihana maa. Ihmiset ovat todella ystävällisiä. Enkä sitä likaiseksi kokenut missään.
        Puhun kokemuksen rintaäänellä. Tuli kierreltyä Meksikoa marraskuussa ihan omatoimimatkalla. Teepä "sika" sama ja kommentoi sitten.

• jerppe
        Tia Esperanza kirjoitti:

Hinnat eivät todellakaan ole lähellekään Suomen hintoja jos menee muualle kuin Jukatanin niemimaan rysiin jossa turisteja rahastetaan!
        Jos ei osaa muualla syödä ja juoda kuin hotellin ravintolassa ja baarissa niin se on voivoi!!!

Mexico cityssä saa kunnon illallisen juomineen viidellä eurolla. Olutpullo maksaa reilun euron, tupakka-aski vajaan kaksi. Tyynenmenren rannikko on huomattavasti halvempaa seutua kuin Cancun muut Meksikonlahden paikat.
        Sivukylissä hinnat ovat vieläkin halvemmat! Kannattaa aina mainita, että on euroopasta eikä jenkkilästä niin kohtelu on aivan erilaista.
        Meksiko on aivan ihana maa. Ihmiset ovat todella ystävällisiä. Enkä sitä likaiseksi kokenut missään.
        Puhun kokemuksen rintaäänellä. Tuli kierreltyä Meksikoa marraskuussa ihan omatoimimatkalla. Teepä "sika" sama ja kommentoi sitten.

onpas cityssä kallista keitto ja rökäle.

• hanna
        jerppe kirjoitti:

onpas cityssä kallista keitto ja rökäle.

Kyllä Meksikossa selviää suhteellisen pienellä budjetilla, jos on valmis hieman tinkimään mukavuuksista. Hostellit ovat halpoja, kuten myös vaatimattomammat hotellit. Mexico Cityssäkin löytyy halvempia vaihtoehtoja, kunhan ei mene Zona Rosan hotellialueelle.

• sika
        Tia Esperanza kirjoitti:

Valitettavasti olin ikaankuin pakotettu asumaan Meksikossa 3 kuukautta, joten vaitan etta nuo omatoimimatkat eivat vastaa alkuunkaan sita kokemusta mita minulla tuosta surkeasta maasta on. No jokaisella lomalaisellahan on oikeus omaan mielipiteeseen ja jos koitte maan erinomaiseksi niin hyva.
        Minun mielestani se oli perseesta ja silla hyva.

• sika
        hanna kirjoitti:

Kyllä Meksikossa selviää suhteellisen pienellä budjetilla, jos on valmis hieman tinkimään mukavuuksista. Hostellit ovat halpoja, kuten myös vaatimattomammat hotellit. Mexico Cityssäkin löytyy halvempia vaihtoehtoja, kunhan ei mene Zona Rosan hotellialueelle.

NIMENOMAAN! Jos suostuu TINKIMAAN elintasosta, on Meksiko ihan SIKA halpa. En suostu. Eli yllapitaakseen normaalia elintasoaan maa on KALLIS. Jos suostuu elamaan kuin ne "wetback"it niin siita vaan. Joku taso nyt sentaan.

• Bien!
        sika kirjoitti:

Valitettavasti olin ikaankuin pakotettu asumaan Meksikossa 3 kuukautta, joten vaitan etta nuo omatoimimatkat eivat vastaa alkuunkaan sita kokemusta mita minulla tuosta surkeasta maasta on. No jokaisella lomalaisellahan on oikeus omaan mielipiteeseen ja jos koitte maan erinomaiseksi niin hyva.
        Minun mielestani se oli perseesta ja silla hyva.

Olet tehnyt, Sika, jenkkimulkeron asenteesi jo hyvin selväksi. Kaltaisesi nilviäiset Rio Granden yläpuolella ovat saaneet aikaiseksi sen, että järkevillä valkonaamoilla on jo todella kova selitteleminen tyyliin "no somos gringos norteamericanos...". Sinä et siihen pysty, joten saat mitä tilaat.

Jenkkipölvästit suunnittelevat muuria pitämään mexicanot pois maastaan. Voi kun se toimisi toisinkin päin: tyhmät, läskit, imbesillit, kovaääniset jenkkireinot eivät enää ikinä pääsisi mantereen alapuolisia osia pilaamaan...

• Mariposa del Sol
        Bien! kirjoitti:

Olet tehnyt, Sika, jenkkimulkeron asenteesi jo hyvin selväksi. Kaltaisesi nilviäiset Rio Granden yläpuolella ovat saaneet aikaiseksi sen, että järkevillä valkonaamoilla on jo todella kova selitteleminen tyyliin "no somos gringos norteamericanos...". Sinä et siihen pysty, joten saat mitä tilaat.

Jenkkipölvästit suunnittelevat muuria pitämään mexicanot pois maastaan. Voi kun se toimisi toisinkin päin: tyhmät, läskit, imbesillit, kovaääniset jenkkireinot eivät enää ikinä pääsisi mantereen alapuolisia osia pilaamaan...

Muy Bien :D Oikeassa olet. Olen täsmälleen samaa mieltä kanssasi!
        Luxuslomallamme Acapulcossa 5 tähden hotellissa saimme mielettömän hyvää palvelua, koska olimme eurooppalaisia emmekä öykkärijenkkejä. Niitten käytös oli juntimpaa kuin suomalaisilla kanarialla!

Sujuva espanjantaitoni aiheutti ihmetystä ja sen ansiosta saimme paljon extraa.

Emme todellakaan pihistelleet rahan kanssa, mutta ei sitä paljoa mennyt. Illalliseen pitkän kaavan mukaan juomineen kaikkineen kahdelle hengelle ei saanut millään kulumaan kuin korkeintaan 30 euroa.

Yksi hyvä puoli Acapulcossa oli, että emme siellä 2 viikon aikana törmänneet yhteenkään suomalaiseen.

Kiertelimme pitkin maaseutua taksilla, jonka otimme koko päiväksi. Kuski vei meitä mitä mielenkiintoisempiin paikkoihin, joihin normituristit eivät ikinä eksy. Koko päivän ajelu maksoi noin 1000 pesoa eli 80 euroa ruoka kuskille. Mielestäni ei ollenkaan paha hinta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5161
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      47
      2809
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2802
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2468
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      22
      1770
    6. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1647
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1610
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1324
    9. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1268
    10. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      96
      1197
    Aihe