mistäs löytäisin 21' tuumaisen telvision 4:3 siis ihan tavallinen ei mikään taulu tv..
halpa televisio
3
1699
Vastaukset
- niin minä
koittaisit kaupasta etsiä.
Beko=hyvä ja todella halpa.- Minä tein näin
Minä ostin syksyllä Gigantista 28 tuumaisen Saba -merkkisen television 199 eurolla. Valmistettu Puolassa, kuuluu Thomson konserniin.
Kuvanlaatu on ihan hyvä ja ei tarvitse säätää minuutin välein laajakuvalähetyksien kuvasuhdetta kohdalleen, se kun ei toimi automaattisesti missään tämän hetken laajakuvatelevisiossa!
Vaikka ylä- ja alareunaan jää laajakuvalähetyksissä mustat palkit, vastaa kuva edelleen 28 tuumaisen laajakuvatelevision kokoa.
Tämä on minulla siis siirtymäkauden televisio ja jos n. 2 vuotta kestää, niin on silloin ajanut asiansa. Sen jälkeen ostan littanan teräväpiirtotelevision. Eiköhän hinnat ole jo silloin tipahtaneet kohdalleen.
Suosittelen muillekin! - telkka
Minä tein näin kirjoitti:
Minä ostin syksyllä Gigantista 28 tuumaisen Saba -merkkisen television 199 eurolla. Valmistettu Puolassa, kuuluu Thomson konserniin.
Kuvanlaatu on ihan hyvä ja ei tarvitse säätää minuutin välein laajakuvalähetyksien kuvasuhdetta kohdalleen, se kun ei toimi automaattisesti missään tämän hetken laajakuvatelevisiossa!
Vaikka ylä- ja alareunaan jää laajakuvalähetyksissä mustat palkit, vastaa kuva edelleen 28 tuumaisen laajakuvatelevision kokoa.
Tämä on minulla siis siirtymäkauden televisio ja jos n. 2 vuotta kestää, niin on silloin ajanut asiansa. Sen jälkeen ostan littanan teräväpiirtotelevision. Eiköhän hinnat ole jo silloin tipahtaneet kohdalleen.
Suosittelen muillekin!joulukuussa 2005 ostettu beko 28" perus töllö.
ei vikaa.
nettivaraosa.com...
300e cash...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411291- 609098
- 1375445
- 1443754
- 753680
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403338
- 602698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722420Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal142073