Tietäisittekö Wap-osoitetta, eli netin osoitetta, jonne pääsee kännykästä ja, josta voi tilata soittoääniä ja pelejä, josta voisi tilata pelin, Habbo Creatures? Haluaisin tilata sen, mutta en voi lähettää viestiä, koska minulla on esto. Toivottavasti joku keksii avun!
Wap-osoite?
4
281
Vastaukset
- sushq92
enpä usko että pystyt tilaamaan sitä wapistakaan jos sulla ker on estot päällä
- Esci93
Olen ennenkin tilannut niin. Estot estää mua vain soittamasta ja lähettämästä viestejä palvelunumeroihin, mutta wapista pystyn tilaamaan!
- kollenpalatsi
Tuskinpa mitään varsinaista wap osoitetta on, mutta kun menet googleen etsimään wapista web habbohotellin, pääset habbohotellin etusivulle. Sivuja tuossa sivussa on kyllä todella paljon, ja sieltä pystyy kyllä lukemaan viikkiksen sun muuta. :) Kyllä sieltä varmaan tuon pelinkin pystyy tilaamaan, mutta estosi varmaan estävät sen.
- Esci93
Estoni estää vain palvelunumeroihin soittamisen ja viestien lähettämisen. Wapista olen tilannut monesti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423816Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal383407- 693008
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912870- 351858
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no841857- 241699
- 281627
- 311622
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231594