Vaikka koiria yleisesti pidetään viisaina eläiminä, koska tottelee hyvin ja auttaa esim. invalidejä ym.
Niin olen varma että kissoilla on paljon sellaista tietoa, mistä meillä ihmisillä (tai koirilla) ei ole aavistustakaan.
HUOMIO!
4
273
Vastaukset
- kaksi kissanpetua
Olen aivan samaa mieltä. Koirien ymmärrys on niin helppo lukea ja nähdä koirista. Kissat ovat salaperäisempiä, ja niistä on vaikeampi nähdä mitä niiden päässä liikkuu. Pikkuhiljaa sitä alkaa ymmärtää ja "lukemaan" omia kissojaankin. Hetki menee, ennenkuin oppii kuulemaan naukumisen eri asteet; mitä milläkin äänellä kissa sanoo. Ja kissatkin tuntevat empatiaa. Tuttavani oli itkenyt, hänen kissansa oli tullut nuolemaan kyyneleitä poskilta. Oma pentunikin katseli kummissaan kun erään kerran itkin myös. Selvästi se tajusi että nyt on jotain erikoista emännällä. Ihania otuksia ne on...ja niin hellyyden kipeitä =)
- Juhho
mun siskolla on kissa ja olen varma että osaan tulkita kissan tunteita ja eleitä.
- kati
Kun ymmärtäsikin mitä kissan mielessä liikkuu, se olisi todella mielenkiintoista. Yksi kissoistani tulee myös joka kerta nuolemaan kyyneleitä, jos itken. Jos mieheni kanssa korotamme ääntä, tulee se aina väliimme kiehnäämään. Se varmasti ymmärtää, että omistajan hyvinvointi on osa kissan hyvinvointia.
- -.-
Jep. Älykkyyttä on monenlaista. Oppiminenkin on älykkyyttä, mutta oppiihan kissakin. Kissaapa vain kiinnostaa oppia vain sellaisia asioita, joista sillä on hyötyä. Kyllä kissakin toisaalta haluaa miellyttää omistajaansa, mutta sekin menee kissan ehdoilla. Kissasta ei mielistelevää orjaa saa, se ei ole kissan luonteen mukaista. :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal313250- 692888
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811709- 241539
- 281517
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231484- 281478