Hei,
miten teidän mielestä kierrätys näkyy nuorisomuodissa? Yhden jutun löysin netistä googlaamalla, vanhanmalliset polkupyörät on aika suosittuja.. Mutta entäs vaatteissa ja asusteissa? Käytättekö itse mitään vanhoja vaatteita muodistettuna tai sellaisenaan?
nuorisomuoti ja
4
597
Vastaukset
- mitään.
Mutta ainakin se ollaan huomattu, että nyky tyyli suosii ainakin teinien maailmassa sellaista, että mitä rumempia vaatteita käytetään, sen parempi. Ainakin sen verran oudon ja ressukan näköisiä nuoria tuolla liikkuu... Ai niin, mutta sehän onkin muotia.
- ketsueki
Mitä vaatteita haluaisit itse käyttää?
Muoti on niille jotka pelkäävät näyttää oikeasti omalta itseltään...
Hiiteen muodit... varaapa itsellesi hetken aikaa, katso itseäsi peilistä ja mieti... miltä haluaisit oikeasti näyttää... miten oikea persoonallisuutesi tulee parhaiten esiin?- lefluck
muoti ei mielestäni sinänsä ole itsensä peittämistä, muoti orjuus taas on.
varsinaiseen kysymykseen kierrätysvaatteista vastaisin, että itse suosin paljon kirpputoreja ja
secondhand -liikkeitä.
ainakin täällä helsingissä valikoima on mahtava, halvemmat hinnat kuin kaupassa ja ajatus
vanhasta, eläneestä tavarasta ja persoonalliset tuotteet saavat minut kääntymään kirppiksien puoleen.
monet ystävistäni tekevät myös niin, itseasiassa koulun pahimmat teinit käyttävät vain 'vittu HMltä ostettuja farkkuja, en saatana kirpparille mene' -vaatteita. suosittelen kaikille.
- miemiemiemievaan
Joo mie ainakin käytän sellasia mukavia hiusuja, en omista yhtiäkään farkkuja, ensiksi en pidä väristä ja toiseksi en tykkää ku nykyää löytyy niin lantio hiusuja että ei mun takamus sinne mahu. :D no joo.. suuntaan kirppikselle, ja intialaiset kaupat ovat ihania, löysin helsingistä foorumista yhden kaupan ja sielt ostin itselleni ihanan paidan, se ei oo lyhyt vaan enemmän tunika.. kaikkea mukavaa ja rentoa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411301- 629162
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403348
- 612713
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722430Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal152249