Varmaan joku osaa neuvoa noissa matkajärjestelyissä. Ollaan menossa lennolla Helsingistä Budapestiin. Siitä pitäis jatkaa junalla Keszthelyyn(ihan Balaton-järven eteläpäässä)eli onko parasta ottaa taxi ja mikä rautatieasema on lähin kun näkyy olevan tuollaisia kuin Deli pu ja Keleti pu.
Budapestistä Keszthelyyn
1
375
Vastaukset
- Novy.most
Lentokentältä pääsee ihan kivuttomasti keskustaan paikallisbussilla, vaihto metroon välillä. Meillä oli rinkat ja kaikki mutta silti vaihtokin meni näpsäkästi. Lipun sai ostaa lentokentällä bussipysäkillä olevasta automaatista.
Rautatieasemasta en osaa sanoa, että mikä on lähin. Mutta metrolla pääsee ainakin Keletille ja Nyugatille. Kun itse matkustin junalla, niin käyttämäni junat lähtivät juuri näiltä asemilta. Mun mielestä Elviiran sivuilla näkyi asema,josta haettu juna lähtee.
http://www.elvira.hu
Hyvää matkaa! Kerro ihmeessä palattuasi,että millaista oli! :)
Nový most
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674557
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373228Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262648- 472563
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1981931
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3961554Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91428