Meinasin hankkia volkkarin, mallia Bora 1.6 ja vuosimallia 1998. Kilometrejä kiikarissa olevassa autossa on 120 000. Tämän yksilön käyttötapa ei ilmeisesti aikaisemmin ole ollut kaikkein säästeliäin mahdollinen.
Minkälaisen kotteron tulen oikein saamaan, jos teen kaupat. Mitä vikoja ja niitä ominaisuuksia tällaisessa on? Kuluttaako puoli litraa öljyä tonnilla kuten audeilla on kuulemma tapana tehdä? Tai onko autossa jotain muita vitsauksia?
Boraa ostamassa
6
2499
Vastaukset
- paria ajanut
Öljyn kulutus on yksilöllistä. Tuolla samalla koneella olleita autoja olen itse ajanut eivätkä ole syöneet tavallista enemmän öljyä ja päinvastaistakin olen kuullut.
Tylsähkön auton tulet saamaan kun kerran kysyt.
Ei taida uskaltaa tällä forumilla luetella ensinnä mieleen tulevia vikoja koska kaikki "asiantuntijat" kokevat velvollisuudekseen välittömästi kiistää, vedota omiin tai essonbaarissa kuulemiinsa kokemuksiin ja väittä asian olevan juuri päinvastoin miten nyt väittäisin.
Onhan noissa jotain pientä ollut mutta mitään selkeästi perustavanlaatuista vikaa ei ole. - borailua
ensin oli passatti ajettu 125tuhatta ei mitään vikaa myin kun oli ajettu 280 tuhatta ostin venton ajettu 60 tuhatta. Poika ajo metsään ajettu 175 tuhatta ei mitään vikaa nyt ostin boran ajettu 37 tuhatta 04.n olen ajanut tuhat kilsaa vielä ei valittamista.
- Baajis
Mulla hajosi Borasta vaihdelaatikko kun mittarissa oli hivenen yli 120 000. Uutta laatikkoa ei kannattut hankkia vaan sain korjatun mutta kallis remppahan siitä silti tuli. Eli itse en suosittele mutta tämä on vain minun mielipide...
- nainen ratissa
Itselläni on BORA,1,6, vuosimalli 2002, ajettu ihan kohta 86 000km.
Ei mitään ongelmia, ja aivan ihana auto!
Harmi, ettei niitä enää saa...punainen värikin on mukava.
- Kokemusta on
Elä hyvä mies osta volkkaria. Minä en ole niihin sotkeutunut, mutta siskoni on. Hänellä oli kaksi boraa -99 ja olikohan -02, niin kummastakin hajosi moottori kohta takuuajan umpeudettua. Eikä uskonut vieläkään vaan laitto -05 golfin, se on kestänyt, vaan ei ole paljon vielä ajettukaan. Kaikki 1.6:sia.Käsittämättömän lyhyt takuu sakuilla. Korealaisillakin viisi vuotta. Perheessäni oli joskus passatti, se kyllä söi öljyä ja joskus kesken matkan se puhalsi öljyt ilmanpuhdistimeen (kuulemma aika yleistä) puolen tunnin puhdistus ja uusi suodatin paikoilleen (tietenkin vesisateessa tai lumituiskussa) Minulla on tälläisia kokemuksia, jollakin voi olla vähän parempiakin.
- Ei syö
Ei tarvi -00 Borassa edes lisätä öljyä longlife-huoltoväleillä, edellinen pätkä 28tkm. Ei mitään vikaa, bensaa joutuu lisäämään aina silloin tällöin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 682871
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281468