Ohjelma, jolla voi muuttaa mp3:t midiksi? Jos et tiedä, älä vittu vastaa!
MP3:STA MIDIKSI
5
257
Vastaukset
- Fox
että tää pystyy:
http://www.intelliscore.net/download.html - Sekoseko
Minulla on koneellani ikivanha ohjelma joka osaa tehdä wav-tiedostosta midimuunnoksen. Sinun pitäisi ensin siis muuttaa mp3 wav-muotoon, siihenkin minulla on ohjelma.
Mutta kun esitit pyyntösi vittuilumudossa, en saa...na kerro vittuillaksenikaan mistä ko. ohjelmat saisit!- hän niin
kirjoittaa Googleen avain sanaksi Mp3 to midi tai Wav to midi... Ei hän tajua!
- pizza ja o
Tiedän ohjelman, riittääkö?
- Nirk
antoisan ja asiantuntevan viestiketjun jatkoksi kirjoittelen: Googlettamalla löytää helposti montakin mp3-> midi...tai siis ainakin wav->midi-
softaa...Yksikään vaan ei toimi niin, että lopputuloksesta saisi jotain selvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi474097Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal623753- 703288
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963190Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no892154- 352108
- 241959
- 381939
- 311921
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231844