oon lähdössä joskus heinä-elokuussa au pairiksi usa:han ja olen siellä vuoden eli tulisin sieltä takaisin heinä-elokuussa 2007. kun olen tullut takaisin suomeen, tarkoituksenani olisi mennä kouluavustajaksi sitten syksyllä. jotta saisin kouluavustajan palkan eli työmarkkinatuen, niin mun pitäisi hakea jonnekin kolmeen ammattikorkeaan silloin keväällä 2007. eli kysyisinkin nyt, kuinka tämä hakeminen onnistuu usa:sta käsin? voinko hakea internetin kautta? mitäs sitten jos pääsen johonkin pääsykokeisiin mutta kuitenkaan minulla ei olisi mahdollisuutta mennä niihin? (tulisi turhan kalliiksi matkustaa suomeen käymään pelkkien pääsykokeiden takia) saanko työmarkkinatukea sitten syksyllä vaikka en menisikään mihinkään pääsykokeisiin? vai kannattaako heti suosiolla hakea sellaisiin paikkoihin joihin ei ole mitään mahdollisuutta päästä pääsykokeisiin? olen todella epätietoinen näistä jutuista joten olisi ihanaa jos joku voisi hieman selventää.. amk:hon en ole kuitenkaan menossa opiskelemaan, vaan okl olisi päämääränä kouluavustajavuoden jälkeen..kiitos vastauksista etukäteen!!
hakemisesta
amk:hon
1
163
Vastaukset
- kat
Internetin kautta voi hakea,
https://www.amkhaku.fi/
mutta jos sinut kutsutaan pääsykokeisiin ja jätät menemättä, menetät työmarkkinatukioikeuden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi434006Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal513651- 703218
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak933087Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no882066- 352028
- 241889
- 311841
- 341830
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231774