Vice City - Mr.Whoopee

Darth

Kuinka monta "Dealia" on tehtävä, eli myytävä jäätelöitä jotta tehtävän voi läpäistä??? Tällä hetkellä on 104 eikä oo päättynyt..

8

577

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se tais olla 115 mut en ole ihan varma mut tekee vaan nii kyllähän se peli sanoo koska oot tehnyt tarpeeks

• spriteZ

muistelisin ettei peli ilmoita mitään ennenkuin sen tehtävän lopettaa, sitten tuli ilmoitus :/ muistan ehkä väärin, mutta laitoinpa silti...

• Nimetön
        spriteZ kirjoitti:

muistelisin ettei peli ilmoita mitään ennenkuin sen tehtävän lopettaa, sitten tuli ilmoitus :/ muistan ehkä väärin, mutta laitoinpa silti...

Viitisenkymmentä.

• Darth

Tein loppujen lopuksi 132, sitten tuli BUSTED, ja GAME OVER, 132 DEALS.

EIKÄ tullut "Mission passed":ia :0

• spriteZ

muistaakseni saa tulla pidätetyksi vaan se tulee itse lopetta se tehtävä ja joku olikin laittanut rttä 50 pitää tehdä, niinkuin itsekin muistelin

• Darth
        spriteZ kirjoitti:

muistaakseni saa tulla pidätetyksi vaan se tulee itse lopetta se tehtävä ja joku olikin laittanut rttä 50 pitää tehdä, niinkuin itsekin muistelin

Tämä on todella VIIMEINEN KERTA, kun yritän. Teen 115 dealia ja astun ulos autosta. Katsotaan, tuleeko "Mission Passed."

• henri1989

teet niitä semmosen 70 tai yli ja sitten hyppäät autost ulos ja sit tulee "mission passed" pieni varoituksen sana kun oot tehny 3 diiliä nii poliisi lähtee perään et koita pysyä poliisista kaukana tehtävä epäonnistuu jos sut pidätetään!!!

• Darth

Tein 121 "dealia", niin tulihan se "Cherry Popper's asset completed" sieltä vihdoin viimein! :D :D :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      214
      1427
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1276
    3. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      3
      1067
    4. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      16
      1016
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      928
    6. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      890
    7. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      830
    8. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      59
      828
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      37
      768
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      44
      754
    Aihe