Moni varmaan tietää tunteen ku viikonlopun jälkeen joutuu tyttö-/poikaystävästänsä eroon? Oon ny ite ollu tyttöystäväni kans yhessä yli puoltoista vuotta.. suhde oikeestaan viikonloppu ja loma yhdessäolojen varas.. Kellään kertoa mitään keinoa että mitä sitä tekis näin sunnuntaisin kun on eroon taas joutunu? Ku tuntuu ettei pysty olemaan yksin? Ettei kestä? Kesään asti pitäis tätä vielä kestää kunnes sitte saadaan vihdoinki asuinpaikkoja muutettua... Mutta.. Mitään neuvoja kelläkään?
Taas erossa..
4
263
Vastaukset
- Nimetön
tilanne on hankala ja ite oon ollu samassa tilanteessa,mut nyt voisit viettää laatu aikaasi kavereiden kanssa,mitä tuskin muuten viikonloppuina ja lomilla ehdit jos olet tyttöystäväsi kanssa. vaikka tuntuu ettei jaksa ni kaikki on jo huomenna paljon helmpomaa ja maanantai kun on ohi,ni viikko meneeki hirmu vauhtia ja kohta taas näette tyttösi kanssa :) mut oma neuvo on vaan se,et oo omien kavereiden kanssa ja yritä keksii mahdollisimman paljon puuhaa( harrastuksia) joita sit touhuut ku oot erossa :) mut etköhän sie kestä,kesäkin on jo tosi lähellä :) zemppiä sinulle ! :)
- P 16
Kiitoksia vain sulle :) Pidetään vinkit mielessä :)
- isokki
Olen kokenut tuon saman kamalan tunteen monen monta kertaa.. Elin siinä toivossa että saataisiin asuinpaikkoja muutettua.. Mutta tällähetkellä kaikki tuntuu taas niin kaukaiselta ajatukselta.. ja mahdottomalta.. ei johdu pojasta.. vaan muusta elämästä meidän suhteemme ympärillä.. kamala ikävä sitä poikaa
- ISOKKI
Mikä pienikki sielä kirjottelee? Kuvittelee olevansa joku isokki vaikka on ihan älyttömän pieni!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411311- 629202
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373609- 403348
- 632723
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722440Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal162268