olen aika nuori ja kokematon. Kuitenkin olen ollut jo vuosia tietoinen omasta seksuaalisesta suuntautumisestani, sillä joskus teininä minut sänkyynsä kampesi maailman kaunein nainen johon syvästi ihastuin ja jota vieläkin välillä tapaan. Varattu on, eli en hänestä enempiä irti saa. Aloitin juuri opiskelun koulussa jossa on naisia pilvin pimein. Kauniita ja kiehtovia. Vaikka muuten olen hyvä ihmistuntija ja vaistoni usein osuvat oikeaan, olen ihan ulapalla naisten kanssa. Saatan vaihtaa pitkiä katseita jne mutta en kertakaikkiaan tiedä katsotaanko minua mistä syystä. olen erikoisen näköinen ja tottunut siihen että minua muutenkin saatetaan vain katsoa katsomisen ilosta (jos asian voi näin ilmaista) ja jostain syystä olen aina erityisesti miellyttänyt naissilmää, siis heteroakin, joten en tiedä. Onko mitään tapaa tietää tai onko mitään miten voisin itsestäni ulkoisesti tuoda esille kiinnostukseni naisiin ilman että täytyy tuo tieto tatuoida otsaan tai leikata tukka? Onko mitään mistä voisi toinen lesbo minut tunnistaa???
auttakaa
4
1221
Vastaukset
- tunnistaminen on
Kuulostipas aika tutulta. Itsekkin nyt ensimmäistä vuotta opiskelen koulussa, missä on naisia paljon enemmän kuin miehiä. Jos tarkkoja ollaan, luokkani miehet voi laskea yhden käden sormilla. Naisia taas on ja kaikkien kanssa tulen juttuun. Mutta mutta... minullakin tuo sama ongelma, en vain yksinkertaisesti osaa erottaa kaikkien noiden naisten joukosta sitä, joka voisi olla kiinnostunut naisista. Tai oikeastaa minusta ;) Olen joidenkin naisten kanssa vaihtanut pidempiä katseita, mutta kun sitä ei vain voi erottaa, onko ne katseet enemmän 'hei koulukaveri' vai jotain enemmän. Niin ja vaikka aika puhelias olenkin välillä, on vaikea ilmaista tykkäävänsä naisista niin ettei sitä kuitenkaan koko koululle tarvitsisi kuuluttaa. En näytä (ainakin luulen etten näytä) stereotyyppiseltä lesbolta/biiltä. Ja osallistun kyllä aika helposti kavereiden 'mieskeskusteluihin', jos vaan pysyn kärryllä. Mutta niin, sama ongelma minulla, eli tästä kirjoituksesta ei varmaankaan ollut sinulle hirveästi apua.
Kerro jos keksit keinon tunnistaa sinut, tai kenet tahansa lesbon/biin :D- mmä
On heteroillakin ihan samat ongelmat. Ne ei yleensä mieti, onko kiinnostuksen kohde myös hetero (vaikka sopisi miettiä, koska eihän se välttämättä ole), mutta kyllä jokainen heterokin on pienessä päässään pohtinut, että tykkääkö tuo toinenkin minusta jne jne.
Itse olen bi, ja omat kokemukseni on sellaiset, että ei toisen kiinnostusta saa oikein vaemasti yleensä selville ilman riskinottoa. Eli itse pitää jotenkin näyttää oma kiinnostuksensa, silläkin uhalla, että toinen torjuu enemmän tai vähemmän ystävällisesti.
Nykyisessä suhteessani (kolmatta vuotta) kylläkin tyttöystävä oli se, joka lopulta uskalsi tehdä selväksi tunteensa. Oltiinkin jo yli puoli vuotta toisiamme kyttäilty...
- ...
miten paljon helpompaa oliskaan jos lesboilla olisi olemassa joku selkeä tunnusmerkki, josta heterot ei vaikka tietäis... ihan epäreilua miten paljon jossittelua joutuu aina käymään läpi.. että onko se nyt vai eikö se ole...
- Emma
Olis ihan kiva jos hetrotytöillä olis kaikilla joku salainen koodi mitä ei lepakot ikinä sais selville ja ne ihmettelis miks noi pitää vaan omaa hauskaa tyttöjen kesken..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423990Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal443616- 703188
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak933057Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no882046- 352008
- 241869
- 311821
- 341810
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231754