Nukahdit juuri uudelleen ja minä tulin - hetken mielijohteesta - kirjoittamaan tänne vaikka yleensä viestimme lappusin. Tulin kirjoittamaan että myöhemmin, herättyäsi, lukisit :
"Huomenta
Joko joit kahvin ? Huomasitko lehdessä sen yhden hyvän jutun ? Löysit siis kartan keittiönpöydältä tänne ?
Minä rakastan Sinua aina vain. Älä kysy miksi.
Puhukoot puolestani ne toiset, ne viisaammat jo kauan sitten kadonneet, joiden ajatukset viihdyttävät, hämmentävät ja herättelevät meitä yhteisinä iltoinamme.
Tämän on Sinulle aamiaisista se toinen :
"Ennemmin soisin, että minua olisi purrut käärme,
pitkä ja luikerteleva, nopea,
sileän kiiltävä kuin sinilootus.
Käärmeenpureman uhrilla on yleensä parantajia
joka puolella neuvoja antamassa.
Mutta minulle,
jota kaunissilmäinen vilkaisi vain hetken,
ei ole loitsua eikä lääkettä."
Mitään muuta en välitä tietää - vain sen että tunnemme samoin.
".... ja niin lensi
yksinäinen villikyyhky
suoraan minua kohti...."
Siitä asti, ja Sinä olit se lintu, siitä asti on kaikki ollut juuri niin kuin pitää : kaikki oli sitä myöten selvää.
Minä rakastan Sinua.
Sinulle on postia
v
11
7740
Vastaukset
- Lukija
ja romanttinen :)!
- mii
Aina.
- m
Noin kauniisti kuin Sinä
en osaa kirjoittaa.
Tunteeni kuitenkin on vahva,
Rakas - S
Ja minäkin rakastan sinua -:)..*Hymy*
- huppu
kaunista....
muiden virheiden ohella myös painovirheitä, jotka ärsyttävät suunnattomasti.
Pahoittelen.
Ville - Nainen74
Ihana :)!*suukko*
- JOO,O
hyppää vuorelta ja herää todellisuuteen.paskalta,hieltä ja kaikelta muulta sekin hani haisee.vuoden päästä viimestään sen huomaat,oottako ees niin kauan yhessä.
Olen idiootti.
- vguk
Sontaa!
Olet aivan oikeassa : tarina on paska.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552513Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot981030- 64881
- 63789
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85690Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648