...huonoin tähän mennessä ilmestynyt DS-peli? Ja tässä sivussa, mikä on parhain? Entä mikä on kiinnostavin tuleva peli? (oon kyllä kysynyt tota ennenkin, mutta...)
Mikä on...
4
426
Vastaukset
- MASTER-88
KYLLÄ CASTLEVANIA DAWN OF SORROW ON YKKÖNEN. HUONOSTA EN TIEDÄ, MUTTA EN YLEENSÄ OSTA PELIÄ JOSTA LUULEN ETTEN PITÄISI.
TULEVAISUUDESTA EN TIEDÄ, MUTTA EPÄRÖIN HIEMAN NOITTEN METROID PELIEN SUHTEEN, SILLÄ EN OIKEIN PIDÄ FLIPPEREISTÄ ENKÄ TIEDÄ TUOSTA METROID PRIME HUNTERISTA, SE VAIKUTTAA VÄHÄN OUDOLTA METROID PELILTÄ. - huskie
Niin, nykyään netistä saa hyvin tietoa etukäteen, ettei tule vahingossa ostettua huonoa peliä...mut niistä mistä olen lukenut juttua en ottaisi sitä kirurgipeliä (kuulema hyvä idea mutta toteutus ei oikein toimi) ja Project Rub kuulostaa hyvin epäilyttävältä.
Parhaistakaan vaikea sanoa, kun olen pelannut vain Another Codea ja Nintendogsia. :) Noista kahdesta mielummin Another Code, siinä oli uutta ongelmanratkaisua ja mielenkiintoinen tarinakin.
Tulevista Harvest Moon, Animal Crossing ja FF3 kiinnostaa. Huonoin tähän menneessä on tietysti Peter Jackson's King Kong (en omista). Peli on mahtava konsoleilla, mutta DS:llä kamala. Se sai GameSpotissa arvosanaksi alle 3! Vaikka se sisältää suomenkielen, niin ei sekään auta yhtään.
Parhaimmasta en tiedä, mutta eiköhän Nintendogs (en omista, ja en omista DS:ää) ole ollut Nintendo DS:n parhain.
Kiinnostavin tuleva peli DS:lle on tietysti Zelda. Jos se saa hyvät arvosanat ja on muutenkin hyvä, niin ostan DS:n oitis.- SimsShelia
Huonoin on varmaan tuo Franklin. Parhain... Nintendogs? Enpä tierä.. Kiinnostavin tuleva peli? Animal Crossing! Saan sen ehkä syntymäpäivälahjaksi.. (säästy omat rahat)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652855
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151485
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281458