Haluaisin mielipitetiä ko. mallista; millainen käyttää, kestääkö akku, onko hyvä laukaisintuntuma jne. kaikki omistajat tai joskus käyttäneet, kommenttia kommenttia...
Canon Ixus750:n omistajille
1
608
Vastaukset
- infoa
Minulla on ollut kyseinen kamera noin 2 kuukautta ja olen ollut siihen tyytyväinen. En kyllä ole mikään ammattikuvaaja, mutta kuvia on tullut räpsittyä ihan mukavasti. Akku on kestänyt hyvin. Kolmesti olen sen tainnut nyt ladata kahden kuukauden aikana, vaikka ollut paljon käytössä. :D Kuvia on myös helppo ottaa kun kamerassa on iso 2,5 tuuman näyttö. Alussa kamera tuntui käteen vähän pieneltä, mutta siihen tottui ajan myötä. Jalustan hankkimista olen kameraan suunnitellut, kun kuvista meinaa tulla hieman epätarkkoja, kun pieni kamera luonnollisesti heiluu melkoisesti kädessä pitäessä.
Kameran oli helppo yhdistää tietokoneeseen. Ei tullut eteen minkäänlaisia vaikeuksia. Onkin korkea aika siirtää koneelle, kun kamera on jo aivan täynnä kuvia. :D 341 kuvaa mahtui kameraan parhaalla kuvanlaadulla. Ostin siihen kuitenkin isomman muistikortin (johon siis mahtui tuo 341 kuvaa), kun kameran oma muistikortti oli niin surkean pieni.
Toivottavasti tästä oli nyt jotain vinkkiä sinun kameraostoksiisi vca. :) Canon ixus 750 on mielestäni hyvä ostos, jos sitä suunnittelet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1774995Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184376Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993107Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532952Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432892- 522501
- 271919
- 221747
- 341733
- 651719